Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ольга

Головний бухгалтер, фінансовий менеджер (IT, єдиний, ТОВ, ФОП, супровід)

Рассматривает должности:
Головний бухгалтер, фінансовий менеджер (IT, єдиний, ТОВ, ФОП, супровід), Бухгалтер
Вид занятости:
неполная
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер, фінансовий менеджер

с 08.2024 по наст. время (7 месяцев)
ТОВ "ДД", Дистанційно (IT)

Резидент ДІЯ СІТІ назагальній системі оподаткування. Надання маркетингово-рекламних послуг нерезидентам.
- Оперативне та вдале проходження аудиту (початковий звіт) резидента ДІЯ СІТІ
- Постановка та налагодження бухгалтерського обліку з 0 (облікова політика , процедури документообігу, структура підприємства)
-Автоматизація обліку
-Налаштування управлінської аналітики на основі програмного продукту ВAS Korp та BAS КУП
- Укправлінська звітність (PL. CF)
- Досвід з іноземними банками та платіжними системами (3S,Pay Do, Payonner)
- Робота з гіг-контрактерами (договори, акти виконаних робіт, контроль за серньоюю чисельністю та кваліфікованим доходом).
- Робота з ФОП IT 3 група
- Робота з Jira

Головний бухгалтер

с 12.2021 по 09.2024 (2 года 9 месяцев)
ТОВ " Головинський камінь", Київ (Гірнича промисловість)

Функціональні обов’язки:
-Забезпечення комплексного ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку виробничого підприємства з видобутку корисних копалин та виготовлення готової продукції відповідно до вимог ПСБО, плану рахунків, облікової політики та ПКУ( 6 юрид. осіб на загальній системі оподаткування, платники ПДВ);
-формування і подання у встановлені строки фінансової, податкової, статистичної та ін.видів звітності до Держ.органів;
-податкове планування, виявлення та попередження податкових ризиків;
-постійна взаємодія з податковими органами, відшкодування ПДВ, проходження перевірок;
-Облік ЗЕД (нормативне регулювання, договори, первинка); Імпорт обладнання; ПДВ при імпорті послуг та обладнанні; здійснення валютних операцій; валютний нагляд; отримання сертифікатів від ТПП України на предмет засвідчення форс-мажорних обставин;
-Облік ПДВ (реєстрація ПН, формування та подання декларації з ПДВ;)
-здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; розрахунок і перерахування податкових платежів,
-Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняні, компенсації невикористаних відпусток,
-Ведення кадрового обліку
-Організація порядку оформлення операцій, документообігу по підприємству, контроль і забезпечення суворого обліку витрат по ділянках обліку виробничих, адміністративних, збуту готової продукції;
-Калькулювання собівартості продукції на виробничому підприємстві, розрахунок виробничої собівартості готової продукції та складання фактичних калькуляцій;
-Контроль правильності оформлення операцій по надходженню, передачі, списання ТМЦ у виробництво;
-Участь в проведенні інвентаризації складів цеху, відображення результатів інвентаризації в програмі на відповідних рахунках обліку, контроль правильності заповнення документів;
-Контроль залишків товарів на складах цеху і їх відповідність рахунках обліку;
-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості ;
-Постійний моніторинг та застосування змін бухгалтерського та податкового законодавства;
Досягнення:
-Оптимізація та автоматизація системи обліку, розробка ТЗ для програмістів та впровадження на основі (1С ВAS KORP), постановка обліку "з нуля"; відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
-постановка та автоматизація управлінського обліку в системі 1С: Ваs Малий Бізнес;
-впровадження ERP системи;
-автоматизація обліку CF та P&L (структура звіту, прив’язка доходів і витрат до дерева звіту, налаштування звіту в 1С ) в програмному забезпеченні ;
-Формування щомісячного бюджету підприємства, витрат грошових коштів, план – фактного аналізу та ін.;
-Розробка структури підприємства, та впровадження бухгалтерського і фінансового обліку згідно з планами керівництва;
-Повна документальна підготовка пакету документів для участі в тендерах;
- Проходження податкових перевірок з відшкодування ПДВ.

Заступник головного бухгалтера

с 10.2017 по 12.2021 (4 года 2 месяца)
ТОВ "ДОН ВТА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:
-Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліку групи компаній в повному обсязі (7 ТОВ на загальній системі оподаткування);
-Складання та подача щомісячної, квартальної та річної звітності підприємств (Декларація ПДВ, Обєднаний звіт ЄСВ і 1ДФ, Баланс, Звіт про фінансові результати, Декларація з податку на прибуток);
-Надання управлінскої звітності керівництву управленческой (Сash Flow, щоденний звіт дебіторської та кредиторської заборгованості за покупцями);
- Податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів;
- Облік ПДВ (податкові зобов'язання (формування ПН,РК та їх реєстрація), податковий кредит, складання і подання декларації). Розблокування податкових накладних (написання пояснень, скарг, формування пакету доументів та їх подання).
-Взаємодія з відділом ЗЕД (Імпорт, Експорт товарів та послуг, виписка Invoice, покупка/продаж іноземної валюти) ;
- Ведення первинної бухгалтерії (361,362 рах.- формування рахунків, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів коригувань по цінам, акти звірок; 631,632рах.-своєчасне відображення первинної документації та контроль за правильним оформленням документів, проведення валютно-митних декларацій, контроль за наявністю всіх документів, архів);
-Облік основних засобів, тмц;
-Контроль за дебіторсьеою та кредиторською заборгованістю за покупцями та постачальниками;
- Нарахування зарабітної плати, відпускних та компенсації відпусток працівникам (80 чоловік).
- Облік відряджень працівників по Україні та за кордон;
- Планування графіка щоденних платежів;
- Формування платіжних доручень в системі Клієнт Банк (Приват, Сбербанк, Пумб), виплата податків та заробфтної плати;
-Ведення кадрового обліку;
-Работа с договорами.

Заступник головного бухгалтера

с 07.2016 по 10.2017 (1 год 3 месяца)
ТОВ "МІСТ"МППВ" (Міст-Експрес), Київ (Транспорт, логістика)

ТОВ «Міст-МППВ» (Дочірнє підприємство ТОВ"Міст-Експрес")
Скорочення посади у зв'язку з закриттям підприємства як юридичної особи.
Функціональні обов'язки:
- Складання та подання фінансової та податкової звітності, звітності в Пенсійний фонд і фонди соціального страхування (Баланс, Звіт про фінансові результати, Декларація ПДВ, ЄСВ, 1ДФ, Статистика).
-Складання, обробка та контроль за наявністю первинної документації всіх ділянок роботи ;
-Облік і контроль дебіторської та кредиторської заборгованості , акти звірок (виписка рахунків, актів виконаних робіт);
-Облік ПДВ (податкові зобов'язання, податковий кредит, реєстрація ПН, РК, складання та подання декларації);
-Облік основних засобів,ТМЦ, списання, ремонти орендованих приміщень);
-Планування графіку платежів, работа з Клієнт-Банком;
-Взаємодія з головнним бухгалтером з нарахування заробітної плати , лікарняних , компенсацій відпусток (близько 300 працівників)
-Работа в програмах- М.Е.Doc, 1:С 8.3 УТП,

Бухгалтер, помічник старшого бухгалтера

с 04.2006 по 10.2010 (4 года 6 месяцев)
ТОВ "Український автомобільний холдинг (Корпорація "Богдан"), Київ(Авт, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Бухгалтер:
- ручне відображення банківських виписок по бухгалтерскьким рахункам в 1С: Бухгалтерия 7.7 (10 розрахункових рахунків);
- оплата рахунків в системі Клиєнт-Банк;
-комунікація з банками, вирішення питань пов'язаних з банківськими операціями;
- Контроль та складання графіка платежів кожного дня;
- Виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень;
- Облік и контроль за своєчасним поверенням позик за договорами фінансової допомоги;
- облік та своєчасне відображення операцій з постачальниками ( прибуткові накладні, акти виконаних робіт, акти звірок з постачальниками, формування податкового кредиту), контроль за наявністю всіх первинних документів;
- щомісячні перевірки 33 філіалів підприємства на предмет корректності відображення операцій по 311 рах за статтями руху грошових коштів;
- Досвід роботи з великим об'ємом інформації.

Дополнительное образование и сертификаты

Бізнес Едюкейшн Солушинс, МСФЗ IFA сертифікат

2023, 3 місяці

АССА DipIFR (rus) сертифікат червень 2024

2024 , 6 місяців

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • 1С УТП
  • Арт-Звит
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С:Бухгалтерія
  • Впровадження ERP-системи
  • 1С:УНФ
  • Сервіс Вчасно
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BAS Малий Бізнес
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Ініціативність
  • Наполегливість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: