Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Маруан

Юрист

Рассматривает должности:
Юрист, Керівник відділу продажу, Директор з продажу, Закупівельник, Account manager, Менеджер готелю, Project-менеджер
Возраст:
33 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

МАРУАН САЛАМА

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram/Viber
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ
---

ПІБ: Салама Маруан Хассанович
Дата та місце народження:21/08/1991; Україна, Одеса
Вік: 33
Національність: Українець
Сімейний стан: не одружений

ПРОФЕСІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
---
Проактивний, енергійний спеціаліст з продажу, що пропонує практичний досвід у плануванні та реалізації стратегії, а також глибоку здатність працювати для досягнення цілей продажу компанії

Завдання: продовжувати кар'єру в конкурентному середовищі, де я можу використати свої знання, навички та здібності. Відповідальний, пунктуальний, завжди готовий і націлений на навчання чогось нового, продуктивний як у командній, так і в особистій роботі, для мене пріоритетом є кінцевий результат.

НАВЫЧКИ
---
• Знання, як працює ринок і конкуренти: глибоке розуміння динаміки ринку і стратегій

• Аналітичний склад розуму: Аналітика продажів та здатність оцінювати ринкові тенденції та адаптувати стратегії продажу.

• Орієнтованість на результат: планування продажів та постійне прагнення збільшити об’єми продажів та прибутку компанії.

• Висока комунікативна майстерність: ведення переговорів, проведення презентацій та здатність ефективно спілкуватися з клієнтами та командою.

• Лідерські якості: вміння мотивувати та надихати команду на досягнення високих результатів.

• Ведення та контроль роботи з онлайн-бронюванням Booking, Airbnb, Expedia та інші

• Вміння працювати в команді: управління продажами та налагодження співпраці й позитивної атмосфери в колективі.

• Пошук нових можливостей для зростання в продажах та покращення бізнес-процесів.

• В2С/В2В Продажі

• Пошук нових клієнтів за кордоном та виведення продукції компанії на міжнародний ринок

• Бюджетування

• Досвід складання RFP's та Бізнес кейсів

• MS Office • Delphi • Opera • Hotelligence • Bitrix24 • 1C

ЗНАННЯ МОВ
---
• Англійська (Вільний)
• Російська (Рідний)
• Український (Рідний)
• Арабська (Просунута)

ДОСВІД РОБОТИ
---
ЧЕРВЕНЬ 2021 - БЕРЕЗЕНЬ 2024
Керівник відділу продажів в компанії “Paritet and Aestech”
Одеса, Україна
ОБОВ’ЯЗКИ
1. Регулювання зовнішньої економічної діяльності та міжнародних відносин
2. Розробка та реалізація стратегії продажу;
3. Управління командою;
4. Аналіз ринку та конкурентного середовища;
5. Планування та контроль досягнення планових показників продаж
6. Пошук нових клієнтів на внутрішньому ринку або за кордоном та виведення продукції компанії на міжнародний ринок;
7. Щодня проводити бриф з командою щодо плану та цілей на день, а також бриф по закінченню дня з докладом. Щотижневий аналіз показників та створення цілей та плану на наступний тиждень\квартал\рік для залучення нового бізнесу та підтримування відносин з діючими клієнтами.
8. Підтримувати високий рівень зайнятості фінансових показників за допомогою забезпечення команди всебічним знанням унікальних властивостей, а також усіх плюсів та мінусів власної компанії, а також конкурентів. (SWOT Analysis).
9. Забезпечити дотримання стратегій продажу під час переговорів та максимально збільшувати результат команди за кожної можливості.
10. Скласти ефективний план дій досягнення та перевищення поставленої мети.
11. Проведення групових та ділових бізнес зустрічей із клієнтами та командою.
12. Ведення прямих переговорів в зовнішньоекономічної діяльності;
13. Закупівля імпортної сировини та правове забезпечення діяльності компанії;
14. Претензійна робота у взаєминах з фізичними та юридичними особами;
15. Підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;
16. Взаємодія з митницею;
17. Оформлення митних декларацій (імпорт, експорт);
18. Надавати детальний звіт про виконану роботу Директору.

БЕРЕЗЕНЬ 2020- ТРАВЕНЬ 2021
Керівник відділу продажів
Готель***** “DUSIT D2 SALWA”
Доха, Катар
ОБОВ’ЯЗКИ
1. Розробка та реалізація стратегії продажів, виконання планів щодо завантаження номерів.
2. Організація та управління відділом продажів послуг 5 зiркового готелю з номерним фондом бiльше 200 номерiв.
3. Ведення та контроль роботи з онлайн-бронюванням
4. Управління ціноутворенням, аналіз ринку та конкурентів.
5. Взаємодія з партнерами, агентствами, корпоративними клієнтами.
6. Контроль якості обслуговування клієнтів, розвиток програм лояльності.
7. Впровадження CRM-системи, звітність щодо продажів та ефективності каналів просування.
8. Управління командою та відділом продажів
9. Планування та контроль досягнення планових показників продаж
10. Щодня проводити бриф з командою що до плану та цілей на день, а також бриф по закінченню дня з докладом. Щотижневий аналіз показників та створення цілей та плану на наступний тиждень\квартал\рік для залучення нового бізнесу та підтримування відносин з діючими клієнтами.
11. Підтримувати високий рівень зайнятості фінансових показників за допомогою забезпечення команди всебічного знання унікальних властивостей, а також усіх плюсів та мінусів компанії. (SWOT Analysis).
12. Забезпечити дотримання стратегій продажу під час переговорів та максимально збільшувати результат команди за кожної можливості.
13. Скласти ефективний план дій досягнення та перевищення поставленої мети.
14. Проведення групових та ділових бізнес зустрічей із клієнтами.
15. Надавати детальний звіт про виконану роботу Директору.

ЛИПЕНЬ 2018 - СІЧЕНЬ 2020
Менеджер з корпоративних продажів
Мережа Готелів ***** “Intercontinental Hotels Group”
“Crowne Plaza & Holiday Inn-The Business Park”
Доха, Катар
ОБОВ’ЯЗКИ
1. Організація та управління відділом продажів 5 та 4 зіркових готелей з номерним фондом більше 500 номерів.
2. Щодня проводити щонайменше 5 бізнес зустрічей з потенційними, а також діючими клієнтами\компаніями для залучення нового бізнесу та підтримування відносин з діючими клієнтами.
3. Підтримувати високий рівень зайнятості готелю за допомогою прямих продажів, дзвінків, факсу та мав комунікації з потенційними клієнтами.
4. Забезпечити всебічне та повне покриття бази даних, охоплюючи всі рівні керівників компаній та керівників відділів, для всебічного обслуговування клієнтів, досягнення цілей та максимальної продуктивності
5. Скласти ефективний план дій досягнення та перевищення поставленої мети.
6. Проведення групових та ділових бізнес зустрічей із клієнтами.
7. Складати корпоративні листи-пропозиції та річні контракти, а також будь-яку іншу необхідну ділову кореспонденцію.
8. Перевірити, що відповідь на будь-який запит з боку клієнта виконана вчасно.
9. Надавати детальний звіт про виконану роботу Директору.
10. Організувати інспекції готелю потенційних клієнтів.
11. У разі потреби інформувати інші відділи готелю інформацією, пов'язаною з продажами.
12. Виконувати всі обов'язки своєчасно відповідно до правил встановлених готелім для досягнення спільних цілей.
13. Відвідування великих заходів у готелях та місті для залучення нових клієнтів.
14. Вчасно оновлювати базу даних та деталі у системі.
15. Забезпечити всебічне знання унікальних властивостей, а також усіх плюсів та мінусів готелю. (SWOT Analysis).
16. Забезпечити дотримання стратегій продажу під час переговорів та максимально збільшувати результат за кожної можливості.
17. Завжди дотримуватись правил і стандартів готелів

ЧЕРВЕНЬ 2017 - ЛИПЕНЬ 2018
Менеджер з продажу
Готель**** "TIME Rako Hotel"
Доха, Катар

ОБОВ’ЯЗКИ
• (Аналогічні до вищеперерахованих)

ЛЮТИЙ 2016-ТРАВЕНЬ 2017
Юрист в
Адвокатському бюро “КОДЕКСО”
Одеса, Україна
ОБОВ’ЯЗКИ
1. Надання допомоги у судових засіданнях (судові процеси, слухання, клопотання тощо)
2. Керувати доказовою базою. Проведення консультації у справі юридичної команди за фактами до усного аргументу.
3. Підготовка судових зведень та інших юридичних документів
4. Огляд та перевірка брифів та юридичних повноважень
5. Надавати рекомендації щодо розгляду апеляцій
6. Приймати свідчення під присягою свідків
7. Подавати клопотання секретареві суду.
8. Розслідування фактів та законності справ з використанням відповідних джерел для визначення причин дій та підготовки справ.
9. Складання юридичних документів та фіксування телефонних розмов.

ТРАВЕНЬ 2014 –СІЧЕНЬ 2016
Помічник Адвоката в
Адвокатському бюро Вікторії Гришиної
Торонто, Канада

ОБОВ’ЯЗКИ
1. Надання допомоги у судових засіданнях (судові процеси, слухання, клопотання тощо)
2. Керувати доказовою базою. Проведення консультації у справі юридичної команди за фактами до усного аргументу.
3. Підготовка судових зведень та інших юридичних документів
4. Огляд та перевірка брифів та юридичних повноважень
5. Давати рекомендації щодо розгляду апеляцій
6. Приймати свідчення під присягою свідків
7. Подавати клопотання секретареві суду.
8. Розслідування фактів та законності справ з використанням відповідних джерел для визначення причин дій та підготовки справ.
9. Складання юридичних документів та фіксування телефонних розмов.
ОСВІТА
---

2013-2015
ДИПЛОМ: Судовий клерк/ Помічник Адвоката
DIPLOMA: Law Clerk
Сенека Коледж/Торонто, Канада
Seneca College, Toronto, Ontario
• Курсова робота з права, політології та історії Канади
• Курсова робота в галузі юридичних наук
• Курсова робота з юридичної транскрипції

2009-2012
ДИПЛОМ БАКАЛАВРА: Юриспруденція
Міжнародний гуманітарний університет
Одеса, Україна

2006-2009
ДИПЛОМ МОЛОДШОГО ФАХІВЦЯ: Юриспруденція
Економіко-правовий коледж
Одеса, Україна

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
---
Катарські, канадські та українські водійські посвідчення

РЕКОМЕНДАЦІЇ
---
Контакти роботодавців будуть надані на запит.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: