Оксана
CEO-керівник
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12524405/
Опыт работы
Комерційний директор
с 04.2025 по 11.2025
(8 месяцев)
Cosmo-Multimall, Київ (Нерухомість)
Управління комерційною стратегією ТРЦ
• Аналіз ринку: конкурентів, трафіку, платоспроможності аудиторії, попиту на категорії орендарів.
• Розробка та постійний перегляд Tenant-mix (категорійний склад орендарів
•Прогноз заповнюваності та дохідності по кожній категорії площ.
• Пошук, залучення і ведення переговорів з українськими та міжнародними брендами.
•Відпрацювання комерційних пропозицій, підготовка презентацій та умов співпраці.
•Узгодження ключових показників: концепція, площа, орендна ставка, строк договору.
•Погодження технічних умов, контроль термінів входу орендаря та відкриття магазину/локації.
•Управління командами, підрядниками та бюджетом
•Залучення нових орендарів та робота з існуючими партнерами.
•Розробка та реалізація плану розвитку орендних площ.
•Узгодження умов договорів оренди, підписання договорів та повний супровід орендаря
•Робота з дебіторською заборгованості та її контроль
•Маркетинг і збільшення трафіку ТРЦ
Директор ТРЦ
с 08.2016 по 03.2025
(8 лет 8 месяцев)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
• управління роботою ТРЦ, адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності, здавання в оренду площ, ротація орендарів, керівництво господарською діяльністю ТРЦ
• розробка стратегії розвитку комплексу, штатного розкладу, участь у прийнятті управлінських рішень у компанії, аналіз конкурентного середовища
• розробка та планування бюджету, визначення та впровадження орендних ставок з урахуванням комерційної привабливості ТРЦ, прийняття рішень щодо збільшення прибутковості ТРЦ, розробка бюджетів, організація маркетингових заходів та акцій
• взаємодія з всіма орендарями, пошук нових орендарів, вирішення поточних питань із орендарями
• контроль надходження орендної плати, робота з дебіторською заборгованістю
• управління персоналом служб оренди, маркетингу, технічної експлуатації, охорони та прибирання, взаємодія із зовнішніми департаментами та службами, контроль служби експлуатації будівлі
• з 24 лютого 2022 пошук підрядних організацій, аналіз кошторисів та контроль виковання робіт.
• подача та отримання дозвільних документів
Паралельно з ТРЦ New Way вела роботу ще 2 ТРЦ в Северодонецьку та Лисичанську. Проводила повну реновацію ТРЦ та контролювала всі процесси. Завела нових якірних орендарів.
• Робота з орендарями в бізнес-центрі.
Адміністратор ТРЦ
с 05.2016 по 08.2016
(4 месяца)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-забезпечення повноцінної роботи ТРЦ;
-Щоденний контроль готовності до відкриття/закриття ТРЦ;
-Відстеження та контроль дебіторської заборгованості (обдзвон боржників, створення та заповнення таблиць "Оплати"):
-перевірка та виставлення рахунків орендарям;
-Робота в 1С;
-Організація роботи з документами, звітність (рахунки, договори, запити, кориспонденція);
-Пошук нових орендарів;
-Здача в оренду приміщень ТРЦ;
-Замовлення канцелярії та витратних матеріалів для роботи ТРЦ;
-проведення регулярних обходів орендованих приміщень та загальних зон ТРЦ на предмет санітарного та технічного стану приміщень, виявлення поломок та несправностей (при необхідності складання акта про поломки, усунення несправностей у максимально швидкі терміни);
ра оренди;
-Контроль за выполнением арендаторами договорных отношений и правил для арендаторов;
-Составление актов по нарушениям;
-Подписание и согласование заявок арендаторов на ввоз/вывоз товара и проведение работ;
-Продажа охранных пломб;
-Координация работы арендаторов (до и после открытия магазина), информационная поддержка;
-Передача орендарям кореспонденції, бухгалтерських документів;
-Контроль повернення примірників документів орендодавця;
-здійснення контролю за роботою рекламних акцій та різних заходів;
-Робота з персоналом ТРЦ, облік робочого часу співробітників;
-Робота з відвідувачами ТРЦ при зверненнях, консультація з питань, що виникли;
-Робота з оргтехнікою;
-Виконання доручень керівництва;
-Написання щоденних та щомісячних звітів керівництву.
Адміністратор
с 09.2010 по 05.2016
(5 лет 9 месяцев)
Блокбастер, Київ (Нерухомість)
- прийом відвідувачів;
- консультація клієнтів за цінами та правилами поведінки на роллердромі;
- робота з касовим апаратом;
- організація робочого дня співробітників;
- прийом вхідних дзвінків;
- ведення обліку/закупівля канцтоварів/витратних матеріалів;
- ведення внутрішньої документації;
- контроль чистоти приміщення;
- Виконання доручень керівника.
Образование
Національний Транспортний Університет
Экономики, менеджмента и права; экономист, Київ
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)
диплом з відзнакою
Дополнительное образование и сертификаты
ЕМРО, контекстна реклама Googl AdWords
2013 рік. 3 місяці
Знания и навыки
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- Управління роботою ТРЦ
- Цілеспрямованість
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Робота з людьми
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Директор ТРЦ, отдела аренды, Комерційний менеджер, Менеджер з розвитку
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Директор ТРЦ, ТРЦ, 8 лет 10 месяцев
- Администратор ТРЦ, ТРЦ, 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Операційний директор, начальник управління, департаменту
Киев -
Начальник відділу
Киев -
Керівник підприємства
Киев -
Операційний керівник
Львов -
Руководитель отдела ВЭД, директор по экономике и финансам
40000 грн, Днепр, Киев, Слобожанское (Днепропетровская обл.) -
Заступник директора підприємства
Ивано-Франковск, Киев , еще 4 города