Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Оксана

CEO-керівник

Рассматривает должности: CEO-керівник, Керівник ТРЦ, ТЦ, БЦ
Вид занятости: полная
Возраст: 36 лет
Город проживания: Киев
Готов работать: Ивано-Франковск, Киев, Львов, Мукачево, Ужгород
Рассматривает должности:
CEO-керівник, Керівник ТРЦ, ТЦ, БЦ
Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Львов, Мукачево, Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Комерційний директор

с 04.2025 по 11.2025 (8 месяцев)
Cosmo-Multimall, Київ (Нерухомість)

Управління комерційною стратегією ТРЦ
• Аналіз ринку: конкурентів, трафіку, платоспроможності аудиторії, попиту на категорії орендарів.
• Розробка та постійний перегляд Tenant-mix (категорійний склад орендарів
•Прогноз заповнюваності та дохідності по кожній категорії площ.
• Пошук, залучення і ведення переговорів з українськими та міжнародними брендами.
•Відпрацювання комерційних пропозицій, підготовка презентацій та умов співпраці.
•Узгодження ключових показників: концепція, площа, орендна ставка, строк договору.
•Погодження технічних умов, контроль термінів входу орендаря та відкриття магазину/локації.
•Управління командами, підрядниками та бюджетом
•Залучення нових орендарів та робота з існуючими партнерами.
•Розробка та реалізація плану розвитку орендних площ.
•Узгодження умов договорів оренди, підписання договорів та повний супровід орендаря
•Робота з дебіторською заборгованості та її контроль
•Маркетинг і збільшення трафіку ТРЦ

Директор ТРЦ

с 08.2016 по 03.2025 (8 лет 8 месяцев)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• управління роботою ТРЦ, адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності, здавання в оренду площ, ротація орендарів, керівництво господарською діяльністю ТРЦ
• розробка стратегії розвитку комплексу, штатного розкладу, участь у прийнятті управлінських рішень у компанії, аналіз конкурентного середовища
• розробка та планування бюджету, визначення та впровадження орендних ставок з урахуванням комерційної привабливості ТРЦ, прийняття рішень щодо збільшення прибутковості ТРЦ, розробка бюджетів, організація маркетингових заходів та акцій
• взаємодія з всіма орендарями, пошук нових орендарів, вирішення поточних питань із орендарями
• контроль надходження орендної плати, робота з дебіторською заборгованістю
• управління персоналом служб оренди, маркетингу, технічної експлуатації, охорони та прибирання, взаємодія із зовнішніми департаментами та службами, контроль служби експлуатації будівлі
• з 24 лютого 2022 пошук підрядних організацій, аналіз кошторисів та контроль виковання робіт.
• подача та отримання дозвільних документів
Паралельно з ТРЦ New Way вела роботу ще 2 ТРЦ в Северодонецьку та Лисичанську. Проводила повну реновацію ТРЦ та контролювала всі процесси. Завела нових якірних орендарів.
• Робота з орендарями в бізнес-центрі.

Адміністратор ТРЦ

с 05.2016 по 08.2016 (4 месяца)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-забезпечення повноцінної роботи ТРЦ;
-Щоденний контроль готовності до відкриття/закриття ТРЦ;
-Відстеження та контроль дебіторської заборгованості (обдзвон боржників, створення та заповнення таблиць "Оплати"):
-перевірка та виставлення рахунків орендарям;
-Робота в 1С;
-Організація роботи з документами, звітність (рахунки, договори, запити, кориспонденція);
-Пошук нових орендарів;
-Здача в оренду приміщень ТРЦ;
-Замовлення канцелярії та витратних матеріалів для роботи ТРЦ;
-проведення регулярних обходів орендованих приміщень та загальних зон ТРЦ на предмет санітарного та технічного стану приміщень, виявлення поломок та несправностей (при необхідності складання акта про поломки, усунення несправностей у максимально швидкі терміни);
ра оренди;
-Контроль за выполнением арендаторами договорных отношений и правил для арендаторов;
-Составление актов по нарушениям;
-Подписание и согласование заявок арендаторов на ввоз/вывоз товара и проведение работ;
-Продажа охранных пломб;
-Координация работы арендаторов (до и после открытия магазина), информационная поддержка;
-Передача орендарям кореспонденції, бухгалтерських документів;
-Контроль повернення примірників документів орендодавця;
-здійснення контролю за роботою рекламних акцій та різних заходів;
-Робота з персоналом ТРЦ, облік робочого часу співробітників;
-Робота з відвідувачами ТРЦ при зверненнях, консультація з питань, що виникли;
-Робота з оргтехнікою;
-Виконання доручень керівництва;
-Написання щоденних та щомісячних звітів керівництву.

Адміністратор

с 09.2010 по 05.2016 (5 лет 9 месяцев)
Блокбастер, Київ (Нерухомість)

- прийом відвідувачів;
- консультація клієнтів за цінами та правилами поведінки на роллердромі;
- робота з касовим апаратом;
- організація робочого дня співробітників;
- прийом вхідних дзвінків;
- ведення обліку/закупівля канцтоварів/витратних матеріалів;
- ведення внутрішньої документації;
- контроль чистоти приміщення;
- Виконання доручень керівника.

Образование

Національний Транспортний Університет

Экономики, менеджмента и права; экономист, Київ
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)

диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

ЕМРО, контекстна реклама Googl AdWords

2013 рік. 3 місяці

Знания и навыки

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Управління роботою ТРЦ
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Робота з людьми

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: