- Файл
Денис
Заступник директора, керівник відділу
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12571565/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 13 липня 1988
Регіон: Київ
E-mail: [
Моб. тел.: [
Кваліфікація:
• 10 + років професійного досвіду в юридичні практиці;
• Профіль права та бізнесу;
• Великий досвід управління на середньому та керівному рівні;
• Сильні аналітичні навички та навички вирішення проблем;
• Відмінні навички письмового та усного спілкування.
Досвід роботи:
Перший заступник директора
З 26.05.2019 по теперішній час
КП «Володимирський ринок»
Основні обов’язки:
• Здійснення організації та контролю за проведенням договірної роботи;
• Участь та контроль всіх структурних підрозділів підприємства у підготовці ділового листування з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними та контролюючими органами;
• Проведення нарад з керівниками структурних підрозділів та працівниками підприємства;
• Проведення ділових зустрічей з партнерами підприємства, громадськими організаціями, підприємцями, орендарями та відвідувачами;
• Очолювання внутрішніх комісій з вивчення та перевірки окремих виробничо-господарських та інших видів діяльності підприємства;
• Організація та здійснення контролю за роботою підпорядкованих структурних підрозділів (бухгалтерії, служби діловодства та архіву, сектору з договірної роботи) з метою спрямовування їх діяльності на розвиток і вдосконалення роботи підприємства з урахуванням соціальних та ринкових пріоритетів;
• Участь у розробці стратегії розвитку підприємства;
• Контроль та перевірка документів на предмет їх відповідності положенням законодавства;
• Організація внутрішнього обліку та звітності на підприємстві;
• Організація роботи з досягнення фінансово-господарських результатів;
• Контроль внутрішнього обліку і звітності на підприємстві на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання технічних засобів та інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю;
• Проведення економічного та фінансового аналізу господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського та бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів підприємства;
• Здійснення взаємодії з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах та контроль за проведенням облікових операцій з депозитами і кредитними договорами, цінними паперами;
• Розробка, впровадження та застосування Системи управління безпечність харчових продуктів (НАССР);
• Розробка та впровадження систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019;
• Контроль за організацією та здійсненням процедури закупівель/спрощених закупівель, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та для оприлюднення необхідної інформації про закупівлі в електронній системі закупівель.
Начальник відділу закупівель та продажу
З 02.11.2018 до 25.05.2019
КП «Володимирський ринок»
Основні обов’язки:
• Вивчення цінових пропозицій щодо необхідних підприємству закупівель, планування та організація своєчасного розміщення заявок та пропозицій в системі електронних закупівель;
• Участь у переговорах з контрагентами з метою укладання договорів для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг;
• Участь у переговорах, підготовка та контроль ділового листування з постачальниками та покупцями товарів, робіт та послуг;
• Організація та здійснення контролю виконання умов договорів, укладених через систему електронних закупівель;
• Здійснення договірної роботи;
• Організація та здійснення економіко-правового аналізу пропозицій та зауважень, проектів договорів;
• Організація та здійснення своєчасного розміщення заявок та пропозицій в системі електронних закупівель;
• Організація та здійснення аналізу оголошень в системі електронних закупівель,
• Організація та здійснення участі в аукціонах та електронних торгах;
• Організація укладання та контроль виконання договорів з постачальниками та покупцями товарів, робіт та послуг;
• Організація пошуку потенційних постачальників та покупців товарів, робіт та послуг відповідно до потреб підприємства;
• Складання звітності з питань здійснення закупівель;
• Виконання планових показників згідно фінансового плану з продажу;
• Підготовка цінових пропозицій на товар;
• Моніторинг цін на ринку України;
• Здійснення економічного аналізу заявок по закупівлі товару, робіт та послуг;
• Аналіз дебіторської заборгованості постачальників та прийняття дієвих заходів реагування.
Самостійна зайнятість.
З 2015 р. до 2018 р.
• Створення системи та механізмів роботи в галузі реєстрації права власності на майно (переважно нерухомість);
• Проведення переговорів з партнерами на предмет реалізації їх потреб;
• Співпраця з органами нотаріату, державними та приватними реєстраційними службами/реєстраторами для технічної реалізації завдань;
• Організація роботи приватного нотаріуса/реєстратора в сфері реєстрації права власності на нерухомість в порядку ст. 37, 38 ЗУ «Про іпотеку»;
• Розробка нових механізмів та напрямків реалізації завдань в залежності від потреб замовника;
• Участь в організації захисту прав суб’єкту, реєстрація в разі оскарження його дій.
Головний юрисконсульт управління правового захисту банку юридичного департаменту
З 20.05.2015 до 08.09.2015
ПАТ «VAB» Банк
Основні обов’язки:
• Підготовка процесуальних документів (позовних заяв, заяв про вчинення злочину, заяв та звернень до органів державної виконавчої служби);
• Захист та представництво інтересів банку в органах судової влади, державної виконавчої служби, МВС, прокуратури, та органах нотаріату;
• Супроводження судових, позасудових, виконавчих та інших процедур, які спрямовані на
захист інтересів Банку.
Головний юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи по кредитам з забезпеченням
З 19.09.2012 до 23.04.2015
ПАТ «КБ»Надра»
Основні обов’язки:
• Забезпечення ефективного процесу претензійно-позовної роботи та процедури виконавчого провадження;
• Супроводження судових, позасудових, виконавчих та інших процедур, які спрямовані на
захист інтересів Банку;
- Забезпечення і контроль законності здійснення процедури стягнення заборгованості;
- Тісна співпраця з регіональними підрозділами управління: збір інформації, звітів, надання
консультацій, вирішення проблемних питань, допомога в реалізації конкретних завдань,
та надання іншої допомоги;
• Розроблення, підготовка та реалізація проекту придбання заставного майна Банком в
рахунок погашення (часткового або повного) заборгованості;
• Керування проектом вчинення виконавчих написів на договорах забезпечення, відносно
боржників Банку, в масштабах всієї України (проведення всіх етапів: від збору документів
для передачі нотаріусу до пред’явлення виконавчого напису до органів ДВС);
• Розробка та супроводження проекту співпраці з зовнішньою компанією якій передано
частину проблемного портфелю.
Провідний юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи регіональної мережі юридичного управління
З 28.09.2009 до 23.08.2012
ТОВ «ОТП Факторинг Україна»
Основні обов’язки:
• Вивчення практики правозастосування, контроль зміни чинного законодавства та інформування про ці зміни та необхідність відповідних дій уповноважених осіб компанії;
• Надання відповіді на запити компетентних органів;
• Здійснення роботи з врегулювання заборгованості боржників компанії та з примусового стягнення заборгованості;
• Контроль за своєчасністю та повнотою виконавчих дій спрямованих на примусове виконання виконавчих документів;
• Підготовка документів для ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів компанії в судах, виконавчій службі, співпраця з нотаріусами;
• Виконання рішень судів та виконавчих написів нотаріусу;
• Взаємодія з різними підрозділами юридичної служби.
• Надання консультаційної допомоги та методологічної підтримки з різних питань;
• Здійснення правового контролю за діяльністю регіональної юридичної служби факторингової компанії стосовно врегулювання боргу клієнтів (проведення переговорів з боржниками, пропозиції варіантів погашення боргу);
• Підготовка документів для ведення претензійно-позовної роботи, представлення інтересів компанії в судах, виконавчій службі, співпраця з нотаріусами;
• Виконання рішень судів та виконавчих написів нотаріусу;
• Взаємодія з різними підрозділами юридичної служби факторингової компанії в сфері примусового стягнення кредитної заборгованості.
• Підготовка документів для вчинення виконавчого напису нотаріуса;
• Ведення контролю за процесом роботи з нотаріусом (вчинення написів);
• Перевірка коректності отриманих документів їх відповідність вимогам законодавства, та інтересам банку;
• Тісна співпраця з співробітниками відділу котрі знаходяться в регіонах, надання їм необхідної допомоги;
• Слідкування за проведеною роботою відповідальних співробітників відносно клієнтів категорії «ТОП» (перевірка своєчасності виконання, відслідковування причин невиконання, несвоєчасного виконання поставлених задач);
• Представлення інтересів банку у судах та органах ДВС.
Фахівець сектору підтримки клієнтів держателів платіжних карток, управління мережі продаж
З 23.06.2008 до 27.09.2009
ЗАТ «ОТП Банк»
Основні обов’язки:
• Консультації клієнтів щодо питань пов”язаних з платіжними картками;
• Усунення проблем котрі виникли у клієнтів при використанні ППК;
• Консультації співробітників щодо службових питань та процедур.
Освіта:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (м. Київ)
2022 – 2026
Ступінь - Доктор філософії
Спеціальність - Історія та археологія.
Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана (м. Київ)
2009- 2010
Ступінь - Магістр
Спеціальність – Правознавство.
Курси, тренінги, сертифікати:
Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України (м. Київ)
2017
Навчальні курси у сфері з отримання знань у сфері примусового виконання судових рішень і рішень інших органів відповідно до Порядку допуску до професії приватного виконавця.
Володіння ПК:
Всі різновиди Windows та інше стандартне програмне забезпечення офісної діяльності. Lotus Notes, Liga, Prozorro, E-data, Система електронного документообігу АСКОД.
Знання мов:
Українська – високий рівень
Англійська – середній рівень
Водійське посвідчення
категорії В
Публікації:
- Рушійні сили Революції Гідності 2013-2014 років в Україні // Науковий вісник Таврійського університету ім. В.І. Вернадського. 2024. Сторінки 22-26.
- «Характер та суспільний зріз протестного протистояння в ході революції гідності» до журналу «Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Історичні науки» Том 35 (74) № 4 2024.
Особисті якості:
Я можу забезпечити ефективне виконання поставлених завдань, працюю сумлінно і відповідально, маю креативний підхід до нетипових завдань з варіативним вирішенням, працюю із значними обсягами інформації, вмію знаходити компроміси в межах чинного законодавства.
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Заступник керівника відділу
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города -
Керівник відділу
Киев