Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віталій

Комерційний директор

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пєшков Віталій Володимирович

Дата народження:
17 травня 1976 р.

Регіон:
м. Київ

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи


Керівник комерційної служби
червень 2021 – листопад 2024 (3 роки 5 міс.)
ТОВ «Спрейфорс» (https://sprayforce.com.ua)
Агросфера
• Оперативне управління службою продажів, моніторинг та контроль роботи працівників
• Контроль виконання планових показників
• Підготовка бюджету компанії в частині, що стосується комерційної служби, визначення цілей та завдань для членів команди.
• Розробка та управління системою стимулювання оплати праці менеджерів з продажу, навчання та контроль за професійним розвитком підлеглих працівників у сфері комерційних навичок.
• Залучення нових клієнтів та побудова стабільних відносин з постійними покупцями.
• Контроль за підготовкою контрактів з покупцями, за дотриманням умов та виконанням цих угод
• Аналіз конкурентного середовища та тенденцій на ринку для підготовки стратегій ефективного продажу.
• Моніторинг та дослідження агроринку, аналіз діяльності конкурентів.
• Підготовка звітів для керівництва по результатам роботи комерційної служби.

Директор філії
лютий 2019 – жовтень 2020 (1 рік 9 міс.)
ТОВ «Лігос» (http://www.ligos.ua)
FMCG
• Керівництво та координація роботи Київського регіонального підрозділу.
• Координація та розвиток продажів на закріпленій території.
• Розробка та впровадження заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажу, покращення представленості на території.
• Контроль за виконанням плану продажу та показників кількісної та якісної дистрибуції на території.
• Контроль дебіторської заборгованості, вжиття заходів щодо усунення порушень у разі їх появи.
• Обробка інформації та своєчасне подання форм звітності стосовно виконання плану зі збуту продукції, фінансової діяльності, маркетингу, матеріально-технічного забезпечення та роботи логістики.
• Встановлення цілей підлеглим, встановлення термінів та контроль своєчасного та якісного виконання поставлених завдань.
• Проведення перемовин з ключовими клієнтами (в т.ч. потенційними) для збільшення обсягів продажу та покращення представленості на території.
• Підбір та звільнення персоналу.

Керівник відділу продажу
грудень 2017 – листопад 2018 (11 міс.)
ТОВ «АПК Дінар»
FMCG
• Забезпечення якісного та кількісного зростання бізнесу компанії.
• Контроль роботи відділу розвитку території.
• Контроль роботи відділу ведення клієнтів.
• Контроль за дебіторською заборгованістю.

Директор філії
листопад 2015 – грудень 2017 (2 рік 1 міс.)
ТОВ "ТД "Щедро" (http://www.schedro.ua)
FMCG
• Здійснення безпосереднього керівництва та координація роботи співробітників філії.
• Розробка стратегії продажу на території, закріпленій за філією, відповідно до пріоритетів компанії.
• Розвиток продажів каналами збуту (прямі продажі, непрямі продажі та мережі) на закріпленій території.
• Розробка заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажу, покращення представленості на території.
• Здійснення систематичного контролю за виконанням плану продажів та показниками якісної дистрибуції на території, закріпленої за філією.
• Здійснення систематичного контролю за станом дебіторської заборгованості та дотриманням кредитної політики, вжиття заходів щодо усунення наслідків у разі їх появи.
• Забезпечення якісної обробки інформації та своєчасного подання форм звітності, згідно з затвердженим графіком, щодо: виконання плану зі збуту продукції, фінансової діяльності, маркетингу, матеріально-технічного забезпечення та роботи транспорту.
• Встановлення цілей підлеглим, контроль термінів своєчасного та якісного виконання завдань.
• Здійснення контролю виконання стандартів представленості (прямі продажі, непрямі продажі та мережі).
• Проведення перемовин з ключовими клієнтами (в т.ч. потенційними) для збільшення обсягів продажу та покращення представленості на території.

Регіональний менеджер
грудень 2013 – листопад 2015 (1 рік 11 міс.)
Ферреро Україна (http://www.ferrero.com)
FMCG
• Реалізація стратегії продажів, розробленої Національним менеджером відділу роботи з дистрибуторами,
• Створення можливостей продажу на довіреній території (регіоні),
• Забезпечення якісного та кількісного зростання бізнесу на довіреній території.

Комерційний директор
травень 2013 - серпень 2013 (4 міс.)
Корпорація "Українські мінеральні води"
FMCG
• Розробка стратегії просування продукції корпорації.
• Узгодження та затвердження планів продажу на звітний період.
• Координація розробки та проведення маркетингових заходів.
• Проведення ключових перемовин.
• Управління та координація роботи менеджерів з питань регіонального розвитку.
• Організація та забезпечення своєчасного складання та надання необхідної
звітної документації.
• Здійснення контролю за фінансовими та економічними показниками діяльності
корпорації, витратою коштів.

Регіональний директор
січень 2009 – травень 2013 (4 роки 5 міс.)
ТД "Карпатські мінеральні води"
FMCG
• Підготовка та погодження з керівництвом компанії плану роботи відділів продажу та
дистрибуції у регіоні, організація його виконання.
• Планування шляхів підвищення обсягу продажу та організація виконання планів.
• Визначення цінової політики та системи знижок для клієнтів у регіоні згідно
затвердженим процедурам.
• Затвердження та координація рекламних заходів та акцій (спільно з відділом
маркетингу).
• Вирішення нестандартних/важких проблем, звітності за потреби;
• Ведення перемовин з ключовими замовниками.
• Виконання щомісячних планів щодо реалізації регіоном повного асортименту продукції та
планів з активних замовників.
• Виїзд у службові відрядження з метою контролю якості роботи компаній-
дистрибуторів та територіальних співробітників компанії.
• Контроль стану дебіторської заборгованості та застосування заходів щодо недопущення
простроченої заборгованості дистрибуторів.
• Навчання територіальних представників компанії та торгових представників
дистрибуторів на робочому місці (маршруті).
• Контроль формування замовлень для дистрибуторів та контроль залишків на складах
• дистрибуторів.
• Ознайомлення працівників регіону з Процедурами, затвердженими до виконання у
компанії, контроль за дотриманням вимог Процедур працівниками регіону.
• Аналіз звітів, рекомендацій та проведення необхідних заходів, координація
діяльності відділів та вирішення виробничих проблем.
• Контроль за використанням бюджету.
• Управління, контроль в порівнянні з бюджетом, видатків у відділах.
• Формування звітів встановленої форми.
• Планування та організація роботи безпосередніх підлеглих.
• Оцінка виконання роботи підлеглих, коригування дій.
• Підбір, дисциплінування та звільнення персоналу, відповідно до встановлених Правил
та Процедур.

Керівник з продажу на території у відділі по роботі з ключовими клієнтами.
березень 2003 - січень 2009 (5 років 11 міс.)
Компанія Кока-Кола Беверіджиз Україна ЛТД
FMCG
• Укладання договорів постачання, бонусних, маркетингових.
• Контроль за виконанням договірних зобов'язань.
• Підбір, навчання та контроль роботи підлеглих.
• Робота з замовниками по дебіторській заборгованості.
• Розвиток замовників щодо покращення представленості ТМ Кока-Кола;
• Робота з роздрібними торговими точками та магазинами самообслуговування

Торговий представник
квітень 2001 - березень 2003 (2 роки)
"АВК - Київ"
FMCG
• Пошук нових замовників.
• Укладання договорів постачання.
• Продаж асортименту продукції згідно з прайс-листом.
• Мерчендайзинг в торгових точках.
• Контроль за дебіторською заборгованістю.

Освіта


Київський національний економічний університет
Рік закінчення 2004
Маркетинг. Спеціаліст з економічного маркетингу.

Куп'янський автотранспортний технікум.
Рік закінчення 1995
Технічне обслуговування, ремонт автомобілів та двигунів. Технік-механік.

Додаткова інформація


Тренінги:

• Основні навички продажу.
• Шлях лідера.
• Методи підбору персоналу.
• Активація торгової точки.
• Мистецтво підготовки та проведення переговорів.
• Метод пітчингу.

Професійні якості:

Володіння мовами: Українська, російська – вільно, англійська – базова
Володіння ПК: Word, Excel, Power Point, Lotus Notes, Outlook, 1С.
Посвідчення водія: категорії "В" і "С"

Особисті якості:

Висока особиста та професійна відповідальність, ініціативність, надійність, вміння працювати в колективі, гарні організаторські здібності, вміння раціонально використовувати робочий час, вміння використовувати навички та знання, прагнення до самовдосконалення та підвищення кваліфікаційного рівня.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: