Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Директор SPA-готелю

Возраст:
47 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Оксана Хорєва
У П РА В Л І Н С Ь К А ТА А Д М І Н І С Т РАТ И В Н А П О С А Д А

ПРО СЕБЕ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

• Маю досвід у керуванні командою та організації робочих процесів, що
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
m
дозволяє ефективно вирішувати адміністративні задачі та
забезпечувати порядок у всіх сферах діяльності.
Україна, м.Львів, Львів,
79052, Україна
• Маю досвід у продажу туристичних послуг, включаючи підбір
індивідуальних турів, консультації клієнтів та організацію рекламних
кампаній для залучення нових клієнтів.
• Маю досвід організації та контролю за житлом студентів, забезпечення
НАВИЧКИ комфортних умов проживання та вирішення адміністративних питань,
що виникають у процесі їхнього перебування в гуртожитку.

Управління та координація
роботи команди, ведення
адміністративної діяльності. ДОСВІД РОБОТИ

Організація та контроль Спеціаліст по заробітній платі
робочих процесів (від
обслуговування студентів Бердичівська міська рада / Бердичів / квіт 2003 - вер 2003
до управління обліком
заробітної плати). Основні обов'язки:
▪ Обчислення та нарахування заробітної плати працівникам міської ради
згідно з встановленими нормами та законодавством.
Ведення документації та
звітності, організація та ▪ Формування відомостей на виплату заробітної плати, премій та інших
архівація важливих заохочувальних виплат.
документів.
▪ Підготовка та подача звітності по заробітній платі до державних органів
(ДФС, ПФУ, Статистична служба).

Вміння ефективно ▪ Перерахунок податків і зборів, контроль за своєчасною сплатою
взаємодіяти з різними податкових зобов'язань.
групами людей: студентами,
працівниками організації, Досягнення:
клієнтами.
▪ Забезпечення своєчасного та правильного нарахування заробітної плати
для всіх працівників міської ради.
Вміння працювати з
клієнтами, проводити Завідувачка студентського гуртожитку
консультації, підбирати
індивідуальні пропозиції НУ "Львівська Політехніка" / Львів / лют 2005 - лист 2024
(наприклад, туристичні
пакети). Основні обов'язки:
▪ Організація та контроль за роботою студентського гуртожитку,
забезпечення комфортних умов проживання для студентів.
Складання і оформлення
звітності, ведення ▪ Ведення обліку проживаючих, оформлення та подовження договорів на
документації відповідно до проживання.
стандартів та вимог
організації. ▪ Координація роботи з адміністрацією університету/коледжу, організація
комунікації між студентами та адміністрацією навчального закладу.
▪ Забезпечення чистоти та порядку на території гуртожитку, контроль за
утриманням спільних приміщень.
▪ Вирішення конфліктних ситуацій між студентами, організація соціально-
МОВИ культурних заходів для мешканців гуртожитку.

Досягнення:
Українська
▪ Розробка та впровадження системи обліку та контролю за проживанням,
що дозволило зменшити кількість помилок у документації.
Англійська
▪ Покращення матеріально-технічного стану гуртожитку за рахунок
організації ефективної системи ремонту та закупівель.

Французька ▪ Контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку та безпеки,
надання консультацій студентам щодо проживання та правил поведінки.
▪ Організація ремонтних робіт та забезпечення необхідним інвентарем та
побутовими приладами.
▪ Збір, аналіз та подання звітності з питань надання послуг гуртожитку
адміністрації та відповідним органам.
▪ Робота з документами та обліковими картками, контроль за оплатою за
проживання.

Викладач філософії та економіки виробництва
Академія сухопутних військ імені П.Сагайдачного / Львів
/ серп 2009 - трав 2011
Основні обов'язки:
▪ Проведення лекцій, семінарів та практичних занять з філософії та
економіки виробництва для курсантів та студентів академії.
▪ Розробка навчальних планів та програм, підготовка методичних
матеріалів з відповідних дисциплін.
▪ Викладання основ економіки та філософії, зокрема взаємозв'язку
економічних процесів із військовими аспектами.
▪ Проведення контролю знань студентів через тести, заліки та іспити.
▪ Розробка та впровадження інноваційних методик навчання, включаючи
використання сучасних технічних засобів та електронних ресурсів.

Досягнення:
▪ Успішна підготовка студентів, які продемонстрували високий рівень знань
на державних атестаціях та під час випуску.
▪ Розробка авторських навчальних матеріалів та програм, що дозволили
значно покращити якість навчання.

Менеджер із продажів
Туристична агенція «Море турів» / Львів / січ 2019 - Зараз
Основні обов'язки:
▪ Консультування клієнтів щодо туристичних послуг, включаючи
організацію відпочинку, екскурсії, тури та путівки.
▪ Продаж туристичних послуг та пакетів (авіаквитки, готелі, екскурсії,
трансфери тощо).
▪ Аналіз потреб клієнтів та підбір індивідуальних турів з урахуванням
бюджету та вподобань.
▪ Ведення переговорів з постачальниками туристичних послуг (гостинниці,
авіакомпанії, екскурсійні оператори).
▪ Підготовка комерційних пропозицій та оформлення договорів.
▪ Проведення маркетингових активностей для залучення нових клієнтів
(рекламні кампанії, акції, спеціальні пропозиції).
▪ Робота з обробки замовлень, оформлення бронювань та планування
подорожей.
▪ Здійснення післяпродажного супроводу: контроль за виконанням умов
контрактів, допомога клієнтам під час поїздок.
▪ Ведення звітності за результатами продажів та аналіз ефективності
роботи.

Досягнення:
▪ Досягнення значного зростання обсягів продажу за рахунок впровадження
нових туристичних продуктів та покращення сервісу.
▪ Успішне виконання планів продажу, перевищення встановлених
показників на 20-30% протягом року.
▪ Вдосконалення процесу обслуговування клієнтів, що сприяло підвищенню
рівня задоволеності та лояльності.
▪ Організація кількох успішних рекламних кампаній, що дозволили
залучити нову цільову аудиторію та збільшити продажі.
▪ Встановлення міцних партнерських відносин із постачальниками та
організація вигідних умов для компанії та ї ї клієнтів.

Адміністратор у ресторані
Petite Georgie / Metz / лист 2023 - Зараз
Основні обов'язки:
▪ Координація роботи офіціантів, кухарів, барменів та іншого персоналу.
▪ Навчання нових працівників і контроль їхньої роботи.
▪ Прийом та обробка замовлень, контроль за швидким виконанням.
▪ Вирішення конфліктних ситуацій та скарг клієнтів.
▪ Ведення касових операцій, контроль за рухом грошей.
▪ Складання звітів про прибутки та витрати.
▪ Організація замовлень та поставок товарів.

Досягнення:
▪ Зростання доходів ресторану через впровадження нових акцій,
спеціальних пропозицій або покращення середнього чеку.
▪ Покращення ефективності роботи персоналу, що веде до зниження
плинності кадрів та підвищення рівня командної роботи.

О С В І ТА

Свідоцтво про базову середню освіту
СЗШ №2 / Коломия / 1993

Молодший спеціаліст (прикладні науки)
Механіко-технологічний коледж «Бухгалтерський облік та
аудит». / Коломия
/ 1996

Магістр
Національний університет «Львівська політехніка» / Львів / 1999

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: