- PRO
Альбіна
Керуючий магазином, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керуючий магазином, Регіональний менеджер, Територіальний керуючий, Помічник керівника, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 23 года
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12914443/
Опыт работы
Замісник керівника магазину
с 12.2024 по наст. время
(8 месяцев)
Уманьпиво, ТОВ, Черкаси (Харчова промисловість)
Планування та організація своєї роботи
Організація та контроль роботи 4 магазинів з командою від 25+ осіб.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Навчання та розвиток професійних навичок підлеглих
• Планування, звітність
• Відкриття нових магазинів
• Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Вирішення адміністративних та організаційних питань
• Участь у переговорах та зустрічах з партнерами
Керуючий магазином
с 09.2023 по 09.2024
(1 год)
BAT Україна, Черкаси (Харчова промисловість)
• Організація та контроль роботи магазину з командою від 7 осіб.
• Створення щоденних, тижневих та місячних графіків роботи персоналу.
• Контроль відкриття/закриття магазину, касової дисципліни, проведення інкасацій, роботи з фіскальним реєстратором.
• Виконання планових показників магазину та досягнення поставлених цілей.
• Аналіз продажів, звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна).
• Управління товарними залишками, замовлення товару та пакувальних матеріалів.
• Контроль прийому товару, оновлення цінників, викладки товару.
• Розвиток клієнтської бази та підвищення лояльності покупців.
• Контроль якості обслуговування клієнтів, особисте обслуговування за потреби.
• Проведення маркетингових заходів та впровадження ініціатив для підвищення продажів.
• Коучинг, наставництво, тренінги та підвищення кваліфікації персоналу.
• Підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення, ротація та звільнення працівників.
• Контроль виплати заробітної плати та виконання всіх операцій в облікових системах.
• Проведення інвентаризацій, контроль втрат і оптимізація витрат.
• Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами.
• Відрядження для навчання та розвитку бізнесу.
Фахівець роботи з клієнтами
с 07.2022 по 12.2022
(5 месяцев)
Київстар, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)
• Комунікація з клієнтами в телефонному режимі
• Надання інформації для вирішення проблем які виникли в клієнтів
• Додатковий продаж індивідуальних пропозицій
• Фіксація звернень
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Підтримка існуючих і розвиток нових клієнтських відносин
• Обробка замовлень та управління їх виконанням
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Підготовка комерційних пропозицій
• Ведення звітності та аналіз ефективності взаємодії
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
Продавець-консультант
с 06.2020 по 02.2022
(1 год 8 месяцев)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)
• Консультація клієнтів
• Робота з касою
• Прийом товару
• Збір інтернет замовлень
• Викладка товару(Мерч)
• Реалізація товарів
• Оформлення продаж
• Участь у проведенні акцій та розпродажів
• Підтримка порядку в торговому залі
• Оновлення цінників
• Ведення звітності про продажі
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів
Образование
Чну імені Богдана Хмельницького
Дошкільна освіта, Черкаси
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)
Знания и навыки
- Зосередженість
- Управління персоналом
- Знання касової дисципліни
- Наполегливість
- Доброзичливість
- Планування продажу
- 1С:Підприємство
- MS Excel
- MS Office
- Контроль цінників
- Оформлення вітрини
- Розвиток продажу
- Користувач 1С
- Комунікабельність
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
• Постійне підвищення професійного рівня.
• Відповідальність, ініціативність, високий рівень комунікабельності.
• Готовність до відряджень та розвитку нових проєктів.
Похожие кандидаты
-
Керуючий магазином
Черкассы -
Керуючий магазином
38000 грн, Черкассы -
Регіональний керівник, заступник з розвитку
Черкассы -
Керівник магазину
20000 грн, Черкассы -
Заступник керуючого магазином
Черкассы -
Керуючий магазином
Черкассы