Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альбіна

Керуючий магазином, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Керуючий магазином, Регіональний менеджер, Територіальний керуючий, Помічник керівника, Адміністратор
Вид занятости:
полная
Возраст:
23 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Замісник керівника магазину

с 12.2024 по наст. время (8 месяцев)
Уманьпиво, ТОВ, Черкаси (Харчова промисловість)

Планування та організація своєї роботи
Організація та контроль роботи 4 магазинів з командою від 25+ осіб.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Навчання та розвиток професійних навичок підлеглих
• Планування, звітність
• Відкриття нових магазинів
• Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Вирішення адміністративних та організаційних питань
• Участь у переговорах та зустрічах з партнерами

Керуючий магазином

с 09.2023 по 09.2024 (1 год)
BAT Україна, Черкаси (Харчова промисловість)

• Організація та контроль роботи магазину з командою від 7 осіб.
• Створення щоденних, тижневих та місячних графіків роботи персоналу.
• Контроль відкриття/закриття магазину, касової дисципліни, проведення інкасацій, роботи з фіскальним реєстратором.
• Виконання планових показників магазину та досягнення поставлених цілей.
• Аналіз продажів, звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна).
• Управління товарними залишками, замовлення товару та пакувальних матеріалів.
• Контроль прийому товару, оновлення цінників, викладки товару.
• Розвиток клієнтської бази та підвищення лояльності покупців.
• Контроль якості обслуговування клієнтів, особисте обслуговування за потреби.
• Проведення маркетингових заходів та впровадження ініціатив для підвищення продажів.
• Коучинг, наставництво, тренінги та підвищення кваліфікації персоналу.
• Підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення, ротація та звільнення працівників.
• Контроль виплати заробітної плати та виконання всіх операцій в облікових системах.
• Проведення інвентаризацій, контроль втрат і оптимізація витрат.
• Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами.
• Відрядження для навчання та розвитку бізнесу.

Фахівець роботи з клієнтами

с 07.2022 по 12.2022 (5 месяцев)
Київстар, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

• Комунікація з клієнтами в телефонному режимі
• Надання інформації для вирішення проблем які виникли в клієнтів
• Додатковий продаж індивідуальних пропозицій
• Фіксація звернень
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Підтримка існуючих і розвиток нових клієнтських відносин
• Обробка замовлень та управління їх виконанням
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Підготовка комерційних пропозицій
• Ведення звітності та аналіз ефективності взаємодії
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу

Продавець-консультант

с 06.2020 по 02.2022 (1 год 8 месяцев)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)

• Консультація клієнтів
• Робота з касою
• Прийом товару
• Збір інтернет замовлень
• Викладка товару(Мерч)
• Реалізація товарів
• Оформлення продаж
• Участь у проведенні акцій та розпродажів
• Підтримка порядку в торговому залі
• Оновлення цінників
• Ведення звітності про продажі
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів

Образование

Чну імені Богдана Хмельницького

Дошкільна освіта, Черкаси
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)

Знания и навыки

  • Зосередженість
  • Управління персоналом
  • Знання касової дисципліни
  • Наполегливість
  • Доброзичливість
  • Планування продажу
  • 1С:Підприємство
  • MS Excel
  • MS Office
  • Контроль цінників
  • Оформлення вітрини
  • Розвиток продажу
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

• Постійне підвищення професійного рівня.
• Відповідальність, ініціативність, високий рівень комунікабельності.
• Готовність до відряджень та розвитку нових проєктів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: