Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 Файл

Руслан

Заступник директора з розвитку

Возраст:
36 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
ПІБ: Коваленко Руслан Сергійович
Дата народження: 21.11.1987р.
Адреса: м. Черкаси вул. Нарбутівська 187, кв.204.
Телефон: моб.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), Бажаний розмір оплати праці 25000-35000 грн.
Освіта:
В 2006 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний ліцей імені В.Винниченка. В тому ж році вступив до Державного педагогічного університету імені В.Винниченка на факультет історії та правознавства. В 2010 році отримав диплом бакалавра.
В 2011 році закінчив Державний педагогічний університет імені В.Винниченка отримавши диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Історія”, спеціалізація “Правознавство”.
Трудова діяльність:
З липня 2008 р.-2009 р. працював на посаді менеджера продавця непродовольчих товарів відділу виробів з дерева ТОВ “Епіцентр”. На даній посаді здобув практичні навики по обслуговуванню клієнтів та продажі товарів.
В листопаді 2013 р. був прийнятий на посаду молодшого фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”.
З березня 2014 р. був переведений на посаду фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. На даній посаді пропрацював до березня 2015 р. В 2015 році був прийнятий на посаду менеджера ПАТ «БАНК ТРАСТ», пропрацював до 2017 року.
Отримав досвід по роботі в банківських програмах, з банківською аналітикою. Займався вивченням та продажем технології нових продуктів: депозити, карти і поточні рахунки. Мною проводилася консультаційна підтримка та залучення клієнтів по депозитним і картковим продуктам банку. Неодноразово приймав участь в банківських тренінгах напрямку продажів, а також ведення комунікаційних переговорів з клієнтами, був відмічений грамотами за досягнення в сфері продажу та перевиконання нормативів.
В роботі застосовувалися наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
• робота по залученню клієнтів, виконання нормативів.
• маю досвід роботи індивідуальними клієнтами: соціальними програмами, кредитними та дебетними картами, програмами страхування, видачі споживчих кредитів.
З 2017 р. – 2023р. працював в фінансовій компанії ТОВ «ФК «ФОРЗА». На посаді Заступника начальника відділу підтримки клієнтів Черкаського регіону.
Виконував наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
• здійснення контролю за роботою підлеглих працівників контакт-центру в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво.
• ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо.
• здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, формування кадрових резервів для компаніїї, погодження кадрових наказів.
• контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання.
З квітня 2023р. і по сьогоднішній день працюю в ТОВ «ОМЕГА ТРИ» на посаді заступника регіонального директора по Черкаському регіону.

Виконую наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
- займаюся пошуком приміщень під відкриття нових магазинів.

- замовлення та забезпечення магазинів всі необхіднм обладнанням.

- забезпечення магазинів канцтоварами, хозтоварами.

- контроль за продажами товарів, введення акцій.

- контроль цінників на продукцію.

- контроль наявності продукції на магазинах.

- ведення документації та надання відповідних документів керівництву.

.Особисті якості:
Відповідальний, ініціативний, цілеспрямований, комунікабельний, стриманий, пунктуальний. Маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, швидко освоюю нові сфери діяльності та новітні банківські технології з наступним продажем клієнтам.
Додаткові відомості:
Комп’ютерні навички: комп’ютером та офісною оргтехнікою володію на рівні кваліфікованого користувача, маю досвід роботи з програмами 1С, MS Word, MS Excel, MS Access, внутрішні банківські програми та ін., вільно користуюсь мережею Internet.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: