- PRO
Леонід
Керівник відділу
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу, Директор з продажу, Тім лід, Керівник відділу якості
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 23 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12997663/
Опыт работы
Начальник сектору онлайн підтримки
с 07.2024 по наст. время
(1 год 1 месяц)
DVL(Datagroup - Volia - Lifecell), Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Керівництво командою операторів чату та email-підтримки, контроль
якості та ефективності обслуговування.
Моніторинг KPI, аналіз результатів та оптимізація процесів для
відповідності стандартам.
Управління проєктом чат-бота: створення сценаріїв, тестування,
покращення функціоналу.
Організація навчальних програм, проведення тренінгів та зустрічей для
розвитку команди.
Аналіз клієнтських запитів, виявлення проблемних зон, вдосконалення
бізнес-процесів.
Оптимізація роботи команди, планування графіків, управління ресурсами
та документацією.
Забезпечення інформаційної підтримки команди, комунікація щодо змін у
процесах.
Фінансове планування та розподіл ресурсів для ефективного
обслуговування.
Взаємодія з продуктом, маркетингом та IT для покращення сервісу та
узгодження бізнес-стратегії.
Керівник групи, сектор технічної підтримки
с 10.2021 по 06.2024
(2 года 8 месяцев)
DVL(Datagroup - Volia - Lifecell), Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Керував командою, зокрема в нічні зміни, забезпечуючи ефективний
розподіл завдань і контроль виконання.
Відстежував KPI, аналізував продуктивність та якість обслуговування для
відповідності стандартам.
Організовував тренінги та програми адаптації для операторів 1-ї лінії
підтримки.
Проводив зустрічі команди для аналізу результатів, вирішення питань та
вдосконалення процесів.
Керував технічними проєктами, впроваджував нові процеси для
підвищення ефективності.
Реалізовував оптимізаційні ініціативи, що скорочували час реагування та
покращували якість сервісу.
Ініціював покращення, які зменшили кількість ескалацій та підвищили
рівень утримання клієнтів.
Образование
Державний торговельно-економічний університет
Міжнародний менеджмент, магістр, Київ
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)
Державний торговельно-економічний університет
Філологія, бакалавр, Київ
Высшее, с 2019 по 2023 (4 года)
Знания и навыки
- Клієнтоорієнтованість
- Оптимізація витрат
- Тайм-менеджмент
- SQL
- MS Power BI
- MS Word
- Оптимізація бізнес-процесів
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Управління проєктами
- Водійські права кат. B
- Здатність до навчання
- Управлінські навички
- Впровадження системи KPI
- Планування бюджету
- MS Excel
- Самостійне прийняття рішень
- Управління персоналом
- Користувач 1С
- Ведення CRM
- Уміння аналізувати
- Стресостійкість
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Немецкий — начинающий
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу продажу
Удаленно, Львов -
Технолог харчової промисловості, керівник відділу якості, аудитор
50000 грн, Удаленно, Киев, Боярка -
CEO
Удаленно -
Керівник ІТ-відділу, системний адміністратор
50000 грн, Удаленно, Черкассы -
Менеджер з продажу
40000 грн, Удаленно -
Керівник відділу
Удаленно