Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2024 PRO

Олексій

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший фахівець відділу кредитної верифікації

с 05.2018 по 01.2023 (4 года 8 месяцев)
АТ ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Зона відповідальності: здійснення низки процедур перевірки інформації, наданої заявником з використанням доступних джерел інформації, з метою складання висновку про її коректність та достатність для ухвалення рішення про надання роздрібного банківського продукту.
Основні функціональні обов'язки:
- Аналіз інформації, яку надав клієнт відповідність можливості оформлення банківського продукту.
- Оцінка ризиків під час процесу верифікації.
- Перевірка документів позичальників на коректність внесення даних до анкети кредитними фахівцями Банку.
- Комунікація з Департаментом роздрібних ризиків щодо виявлення підозри в шахрайстві.
- Проведення комплексу заходів щодо виявлення недостовірно наданої інформації згідно з чинною інструкцією та інформування про ситуацію безпосереднього керівника.
- Складання щоденного звіту затвердженого зразка для подання керівнику.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 09.2012 по 03.2017 (4 года 6 месяцев)
ПАТ «Мультиплекс-Холдінг», Донецьк, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Зона відповідальності: організація та забезпечення безперебійної та якісної роботи кінотеатру у відповідності до встановленого регламенту так і при позаштатних ситуаціях. Кількість персоналу у прямому підпорядкуванні - 25.
Основні функціональні обов'язки:
- Контроль працівників, які перебувають у підпорядкуванні, а також контроль за дотриманням ними своїх функціональних та посадових обов'язків.
- Інкасація виручки барних та квиткових кас.
- Складання графіків роботи персоналу.
- Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
- Самостійне вжиття заходів у випадках:
* зупинення сеансу з будь-якої із можливих причин.
* несправності автоматичної системи продаж.
* відсутності на роботі осіб, зобов'язаних бути присутніми на робочих місцях відповідно до Наказу.
* вирішення конфліктів з відвідувачами чи непорозумінь усередині колективу кінотеатру.
* контроль продукції та витратних матеріалів на території бару.
- Знання практичної роботи всіх підлеглих співробітників (адміністраторів, касирів, барменів), вміння виявляти та тимчасово замінювати будь-яку робочу ділянку для забезпечення безперервного процесу.
Крім основних посадових обов'язків добре ознайомлений з моделлю функціонування кінотеатру як бізнес-структури з метою максимального отримання прибутку.

Головний економіст

с 07.2011 по 05.2012 (10 месяцев)
ПАТ Промінвестбанк, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Зона відповідальності: обслуговування та супровід клієнтів банку, при проведенні операцій з використання пластикових карток, у т.ч зарплатні проекти та розрахункові операції.
Основні функціональні обов'язки:
- Підготовка документів для підписання працівниками підприємств під час впровадження зарплатних проектів юридичних осіб.
- Формування юридичних справ із зарплатних проектів.
- Отримання від клієнтів реєстрів із заробітної плати, контроль отриманих коштів.
- Відправка реєстрів та коштів із заробітної плати до Головного офісу банку для зарахування на карткові рахунки.
- Формування та відправлення файлів до Головного офісу банку файлів для закриття карткових рахунків.
- Реєстри соціальних виплат: звірка та відправка реєстрів до Головного офісу банку для зарахування на карткові рахунки фізичних осіб. Повернення коштів на рахунки соціальних фондів.
- Платіжні картки фізичних осіб: консультаційна підтримка операцій із використання платіжних карток та виявлення операцій власників карток, які підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу.
За час роботи у відділі отримав цінний досвід роботи з юридичними та фізичними особами з продажу банківських продуктів та оформлення документації, уважність та пунктуальність до всіх договірних умов, гарні навички у знанні процесів, робота з різним програмним забезпеченням.

Менеджер з логістики

с 06.2010 по 07.2011 (1 год 1 месяц)
ТОВ Донбасс Транс, Донецьк (Транспорт, логістика)

Зона відповідальності: виконання повного комплексу робіт з організації автомобільних вантажоперевезень (територією України та за її межами).
Основні функціональні обов'язки:
- Отримання заявок від клієнтів.
- Укладання договорів із транспортними підприємствами.
- Пошук відповідного транспорту.
- Контроль подачі транспорту у точку навантаження.
- Контроль руху вантажів.
- Організація отримання та виставлення вхідних та вихідних платіжних, відвантажувальних та транспортних документів у відносинах з клієнтами та перевізниками.
- Збір та контроль первинної бухгалтерської документації для виконання фінансових зобов'язань перед клієнтами та перевізниками.
Досвід роботи, як менеджер з логістики, дозволив розвинути управлінські якості та вміння організовувати та планувати процес організації вантажоперевезень, а також знаходити компроміс у вирішенні спірних ситуацій як із замовниками так і з перевізниками.

Образование

Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського

Економіка підприємства, спеціаліст, Донецьк
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

Adobe After Effects MS Office Windows Водійські права кат. B Банківські програми

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: