Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Євгеній

Директор підприємства

Рассматривает должности:
Директор підприємства, Технічний директор, Керівник виробництва, Керівник проєкту, Головний інженер, Начальник управління, Директор філії, Менеджер з розвитку
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Днепр, Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Счастливий Євгеній Вікторович

Дата народження:2 травня 1980 Сімейний стан:
р. Громадянство: Україна неодружений
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Бажаний графік роботи:
повний робочий день
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
2019 р. - 2021 р.
ОРІГУ НАГУ за Президента України, Магістр
Управління проектами (менеджмент)
1997 - 2002 р.

КТУ (Криворізький технічний університет), Магістр
Кафедра підземної розробки

Досвід роботи

КУБ Болгария

01.11.2024 р. -

Директор з будівництва.
- Планування , організація, контроль робіт по капітальному будівництву,
реконструкцій , ремонтів, планів реалізації проектів
- Аналіз техніко-економічних і соціально-економічних покозників підприємства
- Керівництво розробкою перспективних планів капітального будівництва
- Оптимізация собівартості продукції, керівництво відділом тендерних закупівель
- Проведення технічнихських переговорів із замовниками, підрядниками та
субпідрядниками
- Участь у складанні бізнес-планів проектів будівництва
- Налагодження комунікацій в компанії між відділами
- Ведення стратегічних переговорів з постачальниками
- Контроль господарських та фінансових договорів з підрядними організаціями на
будівельні роботи
- Забезпечення видачі необхідних для розробки проектно-кошторисної документації
матеріалів та інформації по об’єктах будівництва та реконструкції
- Контроль витрати коштів виділених на закупівлю обладнання
- Забезпечення втілення прогресивних форм організації праці

01.11.2023 р. –
01.11.2024 р.
ТОВ «ПАРИТЕТ»
Директор з розвитку.
- Аналіз ресурсів підприємства
- Аналіз техніко-економічних і соціально-економічних покозників
підприємства
- Розвиток компанії, находження прогресивних напрямків
- Оптимізация собівартості продукції
- Проведення технічнихських переговорів із замовниками,
підрядниками та субпідрядниками
- Розробка, контроль проектування, впровадження, супровід, запуск у
виробництво нового продукту
- Налагодження комунікацій в компанії між відділами
- Ведення стратегічних переговорів з постачальниками
- Створення виробничого майданчика з «0» (проект, дозвільні документи, будівельні та
ремонтні роботи, підбір та підготовка обладнання)

У процесі роботи в компанії спроектовано, узгоджено і запущено проект з будівництва та
модернізації нових виробничих майданчиків.
- Підбір обладнання, пошук, супровід закупівель, будівництво виробничих
майданчиків, впровадження нових технологій, моніторинг ринку обладнання, супровід
закупівлі стратегічної техніки, освоєння нових ринків збуту.
27.08.2018 р.- 01.11.2023 р.
Машинобудівна компанія, металообробка
Начальник виробництва, заступник директора, Технічний
директор, Директор.
- Організація та контроль виконання робіт
- Контроль над технікою безпеки та охороною праці
- Забезпечення безаварійної та надійної роботи
- Контроль правильності складання технічної документації
- Проведення технічнихських переговорів із замовниками,
підрядниками та субпідрядниками
- Ведення обліку матеріальних витрат
- Розробка, контроль проектування, впровадження, супровід, запуск у
виробництво нового продукту
- Організація та контролькомерційного відділу
- Організація та контроль відділу постачання, ведення стратегічних
переговорів з постачальниками
- Організація, побудова та контроль робіт сервісної служби
- Створення виробничого майданчика з «0» (проект, дозвільні документи,
будівельні та ремонтні роботи, підбір та підготовка обладнання)

У процесі роботи в цій компанії була проведена повна (часткова) модернізація процесу
виробництва, управління командою, оптимізація технологічного процесу, що призвело
до збільшення продуктивності на 30%. Також було спроектовано, узгоджено і запущено
проект з будівництва нового виробничого майданчика (релокація).

02.2012 р.-08.2018 р. ПАТ «ЄВРАЗ Суха Балка» (DCH «Суха Балка»)
Посада: ІТП (інженер з охорони праці та промислової безпеки,
начальник дільниці, в. о. заступника головного інженера, в. о.
головного інженера)
— Організація та контроль виконання робіт
— Контроль над технікою безпеки та охороною праці
— Забезпечення безаварійної та надійної роботи
— Контроль правильності складання технічної документації

Реорганізація відділу ОП та ПБ, набір персоналу, введення нових норм та стандартів,
проведення систематичних перевірок.

12.2009 - 02.2012 р. ВАТ «Криворізький залізорудний комбінат»
Посада: ІТП (начальник дільниці, в. о. заступника головного
інженера, в. о. головного інженера)
— Здійснення проектних технологічних опрацювань
— Підготовка технічних та комерційних пропозицій
— Здійснення координації робіт під час реалізації проектів
— Ведення обліку матеріальних витрат
— Підготовка технічної документації, креслень, схем,
планувань

— Проведення технічних переговорів із замовниками,
2.
— підрядниками
— Проведення необхідних розрахунків та підбору обладнання

Запуск виробництва з "0", складання тех. Документація, набір персоналу, підготовка
виробництва, запуск виробничого процесу.

10.2001 - 12.2009 р. ВАТ «Суха Балка»
Посада: ІТП (гірничий майстер, заступник начальника дільниці, в.
о. начальника дільниці)
— Розробка проектної документації
— Розробка технічного завдання
— Постановка завдання підлеглим
— Контроль виконання, перевірка результатів робіт
— Збір вихідних даних
— Здійснення координації робіт
— Проведення необхідних розрахунків та підбору обладнання

Професійні навички та знання
● Досвід з організації та контролю робіт
● Користувач MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet, 1С
● Знання нормативної документації
● Впровадження Lean систем (ощадливе виробництво)
● Стратегічне планування, креативне мислення

Інше
● Системний підхід в управлінні бізнес-процесами
● Досвід у створенні та управлінні командою
● Наявність прав категорії В
● Наявність особистого автомобіля
● Готовність до відряджень.

Дата складання резюме
25.09.2024р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: