Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 мая 2021 PRO

Василь

Unity developer (trainee)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Тернополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

3D artist generalist

с 08.2016 по наст. время (7 лет 9 месяцев)
Самозайнятий у CGI, Тернопіль (CGI)

Реалізація проектів в команді. Організація роботи над проектами. Створення та впровадження виробничих процесів та пайплайну, а саме:
- планування етапів розробки
- виявлення вузьких місць в роботі
- контроль виконання
- полігональне 3d моделювання та візуалізація
- пошук та виправлення помилок
- оптимізація технічних процесів
- написання скриптів Python

Дизайнер

с 05.2016 по 05.2020 (4 года)
Тригліф (фасадний декор), Тернопіль (Будівельні матеріали)

- робота в команді
- 3d реконструкція з фото
- створення дизайну, в основному - класична архітектура
- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація класичної архітектури
- розрахунок вартості та ведення складського обліку

Дизайнер

с 08.2008 по 08.2012 (4 года)
Фаблика меблів Нова, Тернопіль (меблева продукція)

- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація, в основному меблі та предмети інтер'єру.
- поліграфічний дизайн, виготовлення буклетів та каталогів

Образование

Інститут Економіки і Підприємництва

Фінанси, фінансист, Тернопіль
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

Unity Adobe Photoshop Blender Python Adobe Illustrator Autodesk 3ds Max Adobe Substance 3D Painter CorelDRAW IDE Adobe Agisoft PhotoScan Adobe InDesign PyCharm

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — средний

Дополнительная информация

Самоосвіта
Будучи палким поціновувачем комп'ютерних ігор та маючи безпосередній зв’язок з комп'ютерною графікою, вирішив більш ґрунтовно вивчити процес їхнього створення. Основним джерелом інформації стали курс по Unity та Lumberyard, розібрався у інтерфейсі, створенні ігрової механіки, освоїв базові знання з С#, що потрібно було для виконання самостійних практичних завдань курсу. Під час освоєння Unity та Lumberyard максимально корисним стало використання уже відомих мені інструментів таких, як Blender та Photoshop.
Самостійно (youtube, stackoverflow, reddit) отримав базові знання з мови програмування Python. Поглиблював їх на практиці та успішно застосовував у комерційних проектах. На сьогодні в ознайомчих цілях пройшов декілька онлайн курсів по ML, у пошуках можливих варіантів використати у своєму пайплайні.

Hard skills
- розуміння та навички роботи з PBR шейдингом (Metal/Roughness та Specular/Glossiness Workflows)
- знання тонкостей роботи з векторною та растровою графікою
впровадження та вирішення нетривіальних задач з векторами, лінійної алгебри і тд.
- написання власних додаткових інструментів для оптимізації поточних задач (Python)
- вміння самостійно вирішувати не типові завдання. Шляхом пошуку в інтернеті, на тематичних форумах і т.д.
- знання англ. мови на рівні спілкування в інтернет-спільнотах, тематичних форумах, пошуку потрібної технічної інформації

Soft skills
- відповідально ставлюсь до поставленої задачі
- самонавчання, як в процесі роботи так і у вільний час
- вміння працювати з різними людьми
- спокійно ставлюсь до критики, та правок в роботі
- дисциплінований та охайний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: