Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 декабря 2020

Ольга

Помічник категорійного менеджера

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Васильков
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

Факультет „менеджмент підприємницької діяльності„, спеціальність - "економіст підприємницької діяльності" - Магістр, Київ
Высшее, с 2008 по 2010 (1 год 3 месяца)

Вересень 2008 - Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова,
Січень 2010 Спеціальність „педагогіка вищої школи„ - Магістр.

Вересень 2004 - Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана,
Липень 2008 спеціальність „економіка підприємства„ - Бакалавр.

Вересень 2001 - Київське вище професійне училище №25,
Червень 2004 спеціальність „секретар-керівника„

Дополнительное образование и сертификаты

Школа адміністративного управління ім. Зімінної. Бухгалтерські пурси

2005, 4 місяців

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Email Windows GMS

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД:

2014 - 2016 СПД "Заїка О.В." власник.
Пошук виробників та постачальників, заключення договорів, закупівля товару, логістика, ціноутворення, контроль викладки та продажів (при необхідності продажі м`ясних та молочних виробів). Підбір персоналу з подальшою сівпрацею.


Серпень 2010 - ТОВ «Квіза ТРЕЙД»
Вересень 2011 Посада - спеціаліст по закупівлі «Побутова хімія». Основні обов’язки - Робота з постачальниками (спільно з категорійним менеджером); Відстежування термінів виконання замовлень; Визначення мінімальної упаковки і кратності постачання від постачальника; Виведення/введення продукції з асортиментної матриці ТП; Корегування планограм залежно від показників продажів; Оцінка об'ємів закупівель продукції під акції; Ініціація комерційних умов по договорах постачань; Назначання та слідкування за якістю виконання ТП планових міні-інвентаризацій; Планерування оборотності на основі комерційних умов по договорах постачань; Установка і контроль виконання нормативів оборотності товарних груп; Контроль якості установки установчих параметрів для системи формування замовлень; Планерування і контроль роботи ВУТЗ; Навчання нових співробітників відділу технологіям і інструментам роботи.

Листопад 2007 - ТОВ „Метро Кеш енд Кері Україна”
Березень 2008 Посада – оператор відділу розрахунків з постачальниками. Основні обов’язки – контроль належного оформлення товарних і податкових накладних. Контроль за наявністю повних комплектів документів від постачальника. Введення товарних та податкових накладних в GMS. Перевірка товарних і податкових у звітах відділу розрахунків з постачальниками. Арихивування оброблених накладних по теках.

Квітень 2007 - ТОВ „Метро Кеш енд Кері Україна”
Листопад 2007 Посада – адміністративний асистент відділу закупок непродовольчої групи товарів. Основні обов’язки – систематизація асортименту товарів. Контроль та корекція асортименту товарів відповідно до підсумків статистичних даних по 18 ТЦ. Надання необхідних дозволів та прав уповноваженим особам щодо заміни чи повернення товарів у торговому залі. Адміністративний контроль руху акційних товарів. Контроль за оформленням рекламних макетів „Метропошти” (акційних товарів) та перевірка внесених даних”. Аналіз та формування статистичних даних продажів акційних товарів. Робота з постачальниками: надання інформації, відправка статистичних даних з продажу товару, присвоєння статусу артикулів та контроль за ними надалі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: