Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Адміністратор торговельного залу, рецепції готелю, клініки, помічник керівника

Вид занятости:
полная
Возраст:
44 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2024 по 04.2025 (8 месяцев)
ПФ КМ, Полтава (Транспорт, логістика)

Пошук орендарів по обєктам та проведення переговорів щодо комерційних умов;
організація та проведення переговорів і переглядів об'єктів компанії(складські виробничі ,офісні приміщення);
ведення первинної комунікації з клієнтами та відповідь на вхідні запити;
ведення бази даних об'єктів нерухомості та клієнтів
моніторинг ринку нерухомості (оцінка майна та нерухомості) у розрізі комерційних умов;
проведення переговорів з орендарями,підготовка комерційних пропозицій;
-підготовка та оформлення звіту , презентацій для керівництва (діаграми схеми);
укладання та адміністрування договорів оренди та додаткових послуг;
організація ремонту приміщень, перевірка та оптимізація кошторисів, контроль якості ремонтних робіт,
координація підрозділів компанії та підрядників у процесі відкриття обєктів;
щомісячний контроль нарахувань, виставлення рахунків, відправка орендарям, на запит надання розшифровки;
контроль за дебеторською заборгованістю;
взаємодія з постачальниками та контроль за договорами ;
супровід договорів оренди( оформлення , контроль продовження , пролонгацій підвищення тощо);
проведення бюджетування відділу оренди в Exel;
проведення управлінського обліку відділу оренди ;
контроль та організація роботи технічного персоналу ;
оформлення додаткових угод щодо зміни умов договорів;
комунікація з потенційними орендарями: опрацювання заявок на оренду, проведення зустрічей та перемовин, підготовка матеріалів, інформації, аналітики, необхідних для прийняття рішення;
Організація процесу підписання договорів після погодження комерційних умов;
ведення реєстру договорів, контроль термінів дії, умов пролонгацій, внесення змін до договорів;
підготовка технічних завдань для юридичного відділу;
Передача технічних або побутових запитів у фасіліті-відділ;
Контроль виконання умов щодо користування приміщенням;
організація процесу повернення/звільнення площ після завершення оренди;
інші питання та нестандартні запити, які надходять від орендарів або від керівника.

Менеджер операційної діяльності

с 11.2019 по 06.2024 (4 года 7 месяцев)
Ера 17, ТОВ, Полтава (Нерухомість)

Прийом та обробка вхідних дзвінків та запитів від клієнтів
обробка електронної пошти, робота з листами
Проведення переглядів з приводу оренди приміщень бізнес центру "ЕРА";
організація та контроль роботи рецепції;
зустріч гостей, видача ключів, ознайомлення нових резидентів з простором;
налагодження комунікації з місцевими підприємствами та лідерами галузі.;
організація заходів, що відбуваються у бізнес-центрі;​
забезпечення безперебійного функціонування рецепції;
зустріч відвідувачів, видача гостьових пропусків, прийом і оформлення заявок від орендарів бізнес-центру;
прийом телефонних дзвінків, ведення ділового листування за допомогою електронної пошти та месенджерів;
виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії клінінгу , доставка води, конфереція інший сервіс);
контроль за дотриманням порядку в холі (управління службою клінінгу, техсервісу, інше );
ініцюювання ;
-проведення пошуку орендарів , супровід орендарів;
-контроль договорів з постачальниками , дебеторська заборгованість;
-проведення управління , навчання підбір адаптація команди техперсоналу;
-координація робочих процсів між відділами компанії;
-контроль за технічно-господарським станом бізнес-центру та готовністю приміщень до заїзду;
виконання поточних завдань і доручень безпосереднього керівника, пов’язаних із діяльністю бізнес-центру.
проведення переговорів ,зустрічів , комерційних пропозицій по оренді приміщень ( PowerPoint схеми ,діаграми)
супровід та адміністрування первинної документації (договори, акти, рахунки в 1 С , Exel );
вирішення операційних питань, що виникають протягом робочого дня;
Виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії тощо);
Взаємодія з інстпекціями ,службами ;
Комунікація з відвідувачами бізнес-центру.

Адміністратор медичної клініки

с 04.2019 по 11.2019 (7 месяцев)
Стоматологічна клініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

організація та контроль робочого процесу клініки;
прийом вхідних та вихідних дзвінків;
взаємодія з сервісними службами;
контроль за технічно-господарським станом клініки;
консультація пацієнтів по медичних послугах та забезпечення запису пацієнта;
інформування пацієнтів про правила підготовки до спеціальних досліджень, а також про вартість окремих медичних послуг;
комунікація з лікарями, узгодження графіку прийому. табелювання робочого часу;
робота з електронною базою даних ;
заповнення медичних карт амбулаторного хворого;
сповіщення пацієнтів про результати лабораторних обстежень;
готівкові та безготівкові розрахунки з пацієнтами;

менеджер адміністративно-операційної діяльності торгового центру

с 05.2018 по 01.2019 (8 месяцев)
ТОВ Нікмас (Нерухомість)

Керівник мережі магазинів

с 05.2008 по 12.2017 (9 лет 7 месяцев)
магазин роздрібної торгівлі "Тріумф Н" ,"Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)

організація відкриття нових магазинів : підготовка, оформлення , дозволи організація та запуск;(магазин домашнього текстилю, нижня білизна ,жіночий одяг);
контроль наявності всіх дозвільних документів, інструкцій для діяльності магазинів, контроль за підрядними ремонтними роботами;
координація щоденної роботи торгових точок на місцях;
контроль за впровадженням та дотриманням стандартів компанії
оперативне вирішення питань, що виникають у магазинах
управління роздрібною мережою та Інтернет магазином (стандартизація і підтримка просторів ТТ відповідно до цих стандаратів, мерчендайзинг).
управління постпродажним сервісом;
фінансовий контроль (виконання планів продажів, управління бюджетом, контроль витрат);
розвиток професійної команди через систему постійного навчання та розвитку та управління їх ефективністю;
організація логістики між магазинами, оптимізація складських запасів);
збір актуальної внутрішньої аналітики та метрик (аналіз продажів, поведінки покупців, розробка стратегії розвитку і т.д);
контроль якості обслуговування (контроль рівня сервісу та обслуговування покупців);
впровадження інструментів для оптимізації фінансово-економічних показників;
контроль роботи 2 магазинів (дотримання стандартів, рівень продажів, клієнтський сервіс);
формування, навчання та мотивація команди (робота з керівниками магазинів та продавцями).
контроль касової дисципліни та облікових процесів;
оцінка ефективності роботи магазинів;
збір інформації про регіональний ринок та конкурентів;
контроль проведення планових та не планових інвентаризацій;
планування та контроль інвентаризації товарів
відслідковування модних тенденцій та оновлення асортименту товарів;
ведення документації та внутрішньої фінансової , бухгалтерської управлінської звітності
-проведення переговорів з постачальниками, укладання контрактів на поставку товару,
-контроль наповненості вітрин, надання пропозицій щодо ассортиментної матриці, розробка планограм,
-вчасна ротація асортименту згідно сезону,
-встановлення та зміна цін реалізації на продукцію,
забезпечування виконання KPI та зростання показників продажів;
забзпечення бездоганного сервісу і атмосфери, яку клієнти запам’ятають;
Відповідати за управління торговими процесами, графіками та мерчандайзингом

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 09.2004 по 04.2006 (1 год 7 месяцев)
АТ Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)

виконання встановлених KPI;
залучення нових ФОП та корпоративних клієнтів;
здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей;
аналіз фінансового стану клієнта, щодо можливості кредитування;
здійснення продажів всього спектру банківських послуг ФОП та корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти, еквайринг та інше);
дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
задоволення потреб клієнтів у банківських послугах
аналіз кредитних заявок;
розвиток та навчання згідно діючих вимог Банку;
залучення на обслуговування нових клієнтів — юридичних осіб;
підтримка відносин з діючими бізнес-клієнтами, збільшення доходності клієнтського портфелю, крос-продажі банківських продуктів;
продаж банківських продуктів юридичним особам, а саме: депозитних, кредитних продуктів, зарплатних проектів, еквайрингу, розрахунково-касового обслуговування.
операційне обслуговування юридичних осіб;

Менеджер по роботі з клієнтами

с 09.2001 по 05.2004 (2 года 8 месяцев)
АТ Полтава-банк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)

залучати клієнтів фізичних осіб на обслуговування в банк по депозитам;
продавати банківські продукти в даному клієнтському сегменті;
персонально знайомитись з кожним клієнтом депозитного портфелю;
розвивати комерційні відносини з закріпленим портфелем клієнтів;
аналізувати і розвивати індивідуальні і комерційні потреби клієнтів;
забезпечувати якість обслуговування і задоволення клієнтів;
проводити звіти по депозитному портфелю;
здійснювати валтні перекази в системі вестерн Юніон;
проводити аналіз депозитного портфелю;
супровід зарплатних проектів клієнтів банку.

Образование

Полтавський університет економіки та торгівлі

Фінанси та кредит, Полтава
Высшее, с 1999 по 2003 (4 года)

Полтавський аграрний коледж управління і права

Фінанси та кредит, Полтава
Среднее специальное, с 1996 по 1999 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Компютерні курси

1999 , 3 місяці

Rapidskiils, сервісна діяльність в готелях

2024, 2 місяці

Знания и навыки

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Турецкий — начинающий

Дополнительная информация

Я ефективний та впевнений менеджер з підтвердженим досвідом роботи в сфері адміністрування . організації,обслуговування та сервісі.Мій досвід та навики допомогли отримати експертнізнання в процесах організації процесів, плануванні продажів ,управлінні командою ,організації обслуговування.Я вмотивована продовжувати навчатись , вдосконалювати свої навики та використовувати їх в своїй подальшій роботі

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: