Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Начальник відділу кадрів

Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Літвіненко Наталія Сергіївна

Дата народження: 20.10.1972, вік 52 роки
Сімейний стан: заміжня
Домашня адреса: м. Київ, Дніпровський район
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: вакансії начальника відділу персоналу, заступника директора по
персоналу. а також розвиток і застосування своїх професійних навичок

Освіта:

1998р. -2003р. Харківська державна академія міського господарства,
спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація економіст

2005р.-2007р. Донецький національний технічний університет, спеціальність
«Державна служба», кваліфікація магістр державного управління

Досвід професійної та трудової діяльності:

2024р. по теперішній час- ТОВ «Метагробуд» -начальник відділу кадрів.

2016р.-2023р.– Корпорація: ТОВ «Укрескавація»- начальник начальник відділу
кадрів, ТОВ «Донбаська екскаваційна компанія»- начальник відділу кадрів.

2007р.- 2016р. - Донецький обласний центр зайнятості - начальник відділу по
роботі з персоналом Донецького обласного центру зайнятості, заступник
начальника відділу по роботі з персоналом Донецького обласного центру
зайнятості, головний спеціаліст по роботі з кадрами Донецького обласного
центру зайнятості, головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями
Краматорського міського центру зайнятості, головний спеціаліст відділу
надання соціальних послуг з працевлаштування Краматорського міського центру
зайнятості.

2004р. – 2007р. - Виконком Краматорської міської ради - спеціаліст відділу
пріоритетного розвитку та фінансових ресурсів, спеціаліст 1 категорії управління
регулювання земельних відносин, охорони навколишнього і природного
середовища.
2003р.-2004р. ПМП «Лоцмен»- начальник відділу кадрів.

1993р.-2003р. КП КТТУ- інженер з цивільної оборони та військово-
мобілізаційної підготовки, інспектор з кадрів, диспетчер, слюсар-
інструментальник.

Навчальні курси:

2004р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації
державних службовців, Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації
працівників органів державної влади, Донецька обласна державна адміністрація,
м. Донецьк.

2008р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації
державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут
підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ.

2009р.- навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації
державних службовців - спеціалістів центрів зайнятості V-VII категорії, Інститут
підготовки кадрів державної служби зайнятості України, м. Київ

2015р.- семінар «Актуальні питання управління персоналом в умовах
модернізації державної служби зайнятості», Інститут підготовки кадрів
державної служби зайнятості України, м. Київ.

Професійні навички:

- ведення кадрового обліку персоналу (900 осіб);
- оформлення прийому, переміщення, звільнення персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- оформлення та облік усіх видів відпусток, лікарняних листів;
- ведення табелю обліку робочого дня;
- внесення змін та ведення штатного розкладу;
- складання звітності у встановлені та контролюючі органи;
- грамотне заповнення, облік, видача та зберігання трудових книжок;
- складання та виконання графіка відпусток;
- розробка посадових інструкцій;
- військовий облік.
- забезпечення якісного підбору персоналу;
-координація процесу підбору, найму та ротації персоналу;
- управління процесом адаптації нових співробітників в період
випробувального терміну;
- досвід ефективної взаємодії з керівниками відділів;
- створення кадрового резерву;
- програма 1С:Підприємство 8.3, BAS Зарплата та Управління Персоналом;

Знання:
- трудове законодавство, закону про відпустки;
- основи діловодства;
- порядок складання звітності з кадрів на підприємствах;
- порядок оформлення, ведення та зберігання трудових книжок та особових
справ працівників підприємства;
-правила організації діловодства та архівного зберігання документів у
державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в
установах і організаціях.

Особисті якості:

- високий рівень працездатності, відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність, емпатичність;
- здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- комунікабельність, вміння переконувати;
- націленість на результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: