- Файл
Дмитро
Комерційний директор
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13604182/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Галицький Дмитро Олександрович
місце проживання: сел. Гостомель, пров. Мальовничий, 2, буд. 9
дата народження: 16.11.1989 р.
контактний телефон: [
електронна пошта: [
LinkedIn: [
Facebook: [
ОСВІТА
Київський Національний Економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Факультет Економіки та Управління, спеціальність – Економіка підприємства
Період навчання: 09.2007 р. – 06.2011 р. бакалавр
12.2011 р. – 02.2013 р. магістр
Спеціальність - «Менеджмент проектів і консалтингу»
ДОСВІД РОБОТИ
ПРАТ «МХП»
посада: керівник Центру розвитку HoReCa
вересень, 2025 – грудень, 2025
➢ Залучений до формування стратегічної моделі розвитку HoReCa-напряму МХП, зокрема
визначення ролі брендів, форматів взаємодії з партнерами та каналів впливу на професійну
HoReCa-спільноту.
➢ Ініціював та брав участь у розробці й розвитку концепції HoReCa Masters як комунікаційної та
комерційної платформи для професійної HoReCa-аудиторії, з фокусом на побудову експертної
спільноти, лояльності АКБ та непряме зростання продажів у каналі.
➢ Працював над розвитком бренду «Куратор» у HoReCa-каналі: стратегічне позиціонування, формат
взаємодії з партнерами, формування та розвиток асортиментного портфеля.
➢ Відповідав за маркетингову складову напряму Doner Market: позиціонування формату,
комунікаційну стратегію, контент та інтеграцію бренду в HoReCa-екосистему МХП.
➢ Залучений до розвитку Кулінарного центру МХП як експертної та навчальної платформи для B2B
та B2С, включно з освітніми програмами, майстер-класами та демонстраційними форматами.
➢ Брав участь у кросфункціональній взаємодії з командами продажів, планування, виробництва та
R&D.
➢ Період роботи співпав з адаптаційною фазою та подальшими організаційними змінами в
департаменті, та в цілому в компанії, в результаті яких напрям було переглянуто та скорочено.
ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ», BFI
посада: комерційний директор
червень, 2024 – липень, 2025
➢ Розробив і реалізував комплексну стратегію продажів компанії, що забезпечила зростання
товарообігу в натуральному вираженні на +15% до попереднього року (фінансовий рік 04.24 –
03.25)
➢ Забезпечив досягнення товарообігу у 1,77 млрд грн за фінансовий рік (квітень 2024 – березень
2025).
➢ Розробив і впровадив Комерційну політику компанії, внутрішні регламенти та стандарти роботи
комерційного напряму
➢ Успішно провів стратегічні перемовини та уклав нові контракти з METRO Cash and Carry, KFC,
АВРОРА
➢ Оптимізував організаційну структуру комерційного департаменту, підвищивши ефективність
роботи підрозділів продажу
➢ Забезпечив вихід на ринок нового генерального дистриб’ютора із фокусом на продукти BFI
➢ Провів роботу над побудовою стратегії виходу компанії у нові категорії: здобні вироби UFF та
продукти у споживчій упаковці B2C (за аналогією з продуктами ТМ «Легко»)
➢ Забезпечив запуск стратегічної співпраці з компанією МХП шляхом виробництва партнерських
продуктів під брендом ТМ «Легко»
➢ Перебудував роботу відділу мерчендайзингу, впровадивши професійну систему контролю
виконання стандартів у торгових точках на базі рішення FTA (Field Team Assistant), що дозволило
підвищити якість представленості продукції та ефективність роботи команди
ТОВ «СТАНІСЛАВСЬКИЙ», ТМ «ОберХліб», «Обертоси», «Оберчики»
квітень, 2022 – червень, 2024
посада: комерційний директор
➢ Здійснюю керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту
продукції на регіональному ринку (Івано-Франківська область) та всій території України, експорт
➢ Розробив (та впровадив) ефективну комерційну стратегію щодо реструктуризації ключових
бізнес-процесів пов’язаних з комерційною діяльністю, істотно розширив ринки збуту
➢ Фактично вивів підприємство з переддефолтного стану (станом на травень 2022 року) та зумів за
короткий проміжок часу (а це - 7 місяців) збільшити товарооборот у 2 рази, при цьому істотно
покращивши загальну прибутковість підприємства
➢ Розширив представленість ТМ в регіоні (АКБ – 300 ТТ), запустив ряд нових продуктів (10 нових
SKU)
➢ Логістика: +3 нових маршрути (Надвірна, Косів, Городенка), оптимізація діючих маршрутів, повна
реорганізація відділу логістики (фактичне зменшення логістичних витрат)
➢ Під час гострої фази дефіциту електроенергії (зима, 2022-23) зумів організувати роботу
підприємства та 100% виконати зобов’язання перед контрагентами
➢ ЗАПУСК START-UP ПРОЕКТУ «ОБЕРТОСИ» [
snacks.com - травень 2023 – донині. Разом з директором по виробництву розробили новий
продукт – унікальні хлібні снеки трикутної форми. Станом на сьогодні, це є окремий бізнес-
напрямок який розвивається динамічними темпами – будується дистрибуція національних
масштабів, істотно розширюються виробничі потужності, формується логістика по обласних
центрах України. Серед рекордних досягнень можу відзначити, що перший мільйон грн в
товарообороті було досягнуто на третій місяць після старту продажів продукту (і це при повній
відсутності клієнтської бази, торгової команди, побудованих логістичних маршрутів та обмежених
фінансових ресурсах в цілому)
ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ПЕКАРНИЙ ДІМ», ТМ «Пекарний Дім», КиївХліб (холдинг «КиївХліб»)
грудень, 2019 – березень, 2022
посада: заступник директора з комерційних питань
➢ Здійснював керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту
продукції на регіональному ринку (Чернігівська та Сумська області) і по договорах постачання із
зовнішніми (внутрішніми) контрагентами, забезпечуючи ефективне і цільове використання
матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних
коштів
➢ Впровадив ряд ключових проектів, які оптимізували операційну діяльність підприємства, зокрема
здійснив запуск віртуальної платформи (АТС) для кол-центру (суттєво зросла ефективність роботи
підрозділу та підвищилась лояльність зі сторони партнерів компанії); провів запуск
мерчендайзингового проекту «Effie» з ціллю підвищення ефективності роботи торгових команд
(по результатах річного пілотного проекту відбулось значне зростання реалізації, в с/д до +23%
(2020 до 2019р.), знайшовся дієвий механізм контролю роботи та взаємодії «польових»
працівників торгових команд).
➢ Розробив та впровадив нову стратегію розширення збуту підприємства на 2020-2021рр. по
результатах якої у 2020 році було досягнуто: +33% розширення активної клієнтської бази
2019/2020, +9,2% збільшення с/д реалізації 2019/2020, проведено запуск нових маршрутів (12)
➢ Станом на жовтень 2021 р. розпочав створення нового Розподільчого Центру в м. Суми з
ексклюзивною торговою командою в регіоні. Повноцінний запуск запланований на лютий, 2022
р. (який не відбувся в зв’язку з початком воєнних дій).
➢ Приймав участь у виведенні на український ринок нового бренду під назвою «Пекарний Дім» та
організовував якісну дистрибуцію асортиментного портфелю ТМ на ввіреній території
➢ Розробив та впровадив оновлену мотивацію для торгової команди з прив’язкою до
індивідуальних показників ефективності (KPI)
➢ Оптимізував логістичні маршрути за рахунок перегляду ефективності (доцільності) дистрибуції у
віддалених регіонах
➢ Розширив покриття (дистрибуцію по території всієї України) за рахунок виведення нових
продуктів (з терміном реалізації 30 діб, поставки через РЦ торгових мереж)
➢ Провів супровід угоди (з оформленням всіх експортних документів) щодо продажу
спеціалізованого хлібопекарського обладнання іноземним контрагентам (Словенія, Македонія)
ТОВ “ЧАНТА МАУНТ” (холдинг “Хлібні Інвестиції”, ТМ «ЦАР Хліб»)
січень, 2019 – серпень, 2019
посада: національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами, в.о. комерційного директора
ТОВ “АВГУСТ-КИЙ”, лютий, 2018 – січень, 2019
посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ “УКРАЇНСЬКА ГОДИННИКОВА КОМПАНІЯ”, травень, 2016 – травень, 2017
посада: бренд-менеджер
ТОВ “ЮНІФУД” (НУТРИЦІЯ Україна, ТМ Nutrilon, Milupa), вересень, 2013 – квітень, 2016
Посада: спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Навички роботи з комп’ютером - ПК, MS Office, SmartBricks, 1C-підприємство 8.2, MS Outlook
Водійські права – категорія А, В ; досвід – 16 років.
Знання іноземних мов – англійська (upper-intermediate).
"Курси митних брокерів та декларантів" при Всеукраїнській Асоціації "Об'єднання підприємств
митних брокерів і власників митних ліцензійних складів", період навчання: квітень-травень, 2019 р.
Громадська діяльність
Ментор (напрямок «продажі») в державних програмах «ДІЯ.Бізнес» з 2023 року.
Неодноразовий спікер всеукраїнських профільних виставок та конференцій як експерт в галузі.
Керівник в туристичному клубі "Крокус" при Педагогічному університеті ім. М. Драгоманова
починаючи з 2009 року.
Інтереси
Організація подорожей за кордоном та по Україні, туристичні походи, альпінізм, велотури,
мотоцикли, спортивні марафони, змагання, біг, плавання, пейзажна фотографія, собаки.
Рекомендації
За вимогою
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
80000 грн, Киев, Удаленно -
Керівник відділу продажу
20000 грн, Киев -
Керівник відділу постачання
Киев, Ровно , еще 2 города -
Керівник
Киев, Львов, Другие страны -
Комерційний директор
55000 грн, Львов -
Керівник з логістики
Киев