Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Олександр

Директор компанії

Рассматривает должности: Директор компанії, Директор з продажу, Виконавчий директор, Комерційний директор, Операційний директор, Генеральний директор
Вид занятости: полная
Возраст: 55 лет
Город: Киев
Рассматривает должности:
Директор компанії, Директор з продажу, Виконавчий директор, Комерційний директор, Операційний директор, Генеральний директор
Вид занятости:
полная
Возраст:
55 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор компании

с 12.2016 по 06.2025 (8 лет 7 месяцев)
Лан-Україна, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Повне керівництво діяльністю компанії.
• Складання бюджету, оптимізація та контроль виконання бюджету всіма підрозділами компанії
• Звітність перед засновником за результат діяльності підприємства
• Оптимізації існуючих програм у напрямку зниження витрат
• Реструктуризація портфеля торгових марок, залучення нових товарів, як вітчизняних так і імпортних виробників
• Аналіз пропозицій виробників, ціноутворення
• Систематизація та управління збутовими процесами підприємства
• Розробка маркетингових заходів
• Аналіз та планування продажів
• Аналітика продажів (за сегментами, асортиментом, торгом, представниками)
• Контроль руху фінансових та матеріальних засобів
• Побудова організаційної структури підприємства
• Організація, мотивація та контроль роботи відділів
• Ведення транспортної та складської логістики
• Представлення інтересів підприємства у державних органах
• Проведення переговорів та укладання договорів із ключовими клієнтами
• Вирішення конфліктних ситуацій та ін.

Директор компании

с 11.2013 по 03.2016 (2 года 5 месяцев)
"ЮНІФУД" (група компаній "Логістик Плюс"), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Повне керівництво діяльністю компанії
- Повне ведення фінансового, комерційного, господарського та адміністративного контролю діяльності підприємства
- Складання бюджету, оптимізація та контроль виконання бюджету всіма підрозділами компанії
- Звітність перед засновником за результат діяльності підприємства
- Оптимізації існуючих програм у напрямку зниження витрат
- Контроль руху фінансових та матеріальних коштів
- Побудова організаційної структури підприємства
- Успішний досвід роботи з філіями компанії у містах Вінниця, Житомир, Чернігів, Черкаси
- Вироблення стратегії продажів (штат торг. представ. - 100 чол.)
- Реструктуризація відділу продажу
- Реструктуризація портфеля торгових марок
- Аналіз пропозицій виробників, ціноутворення
- Систематизація та управління збутовими процесами підприємства
- Розробка маркетингових заходів
- Аналіз та планування продажів
- Аналітика продажів (за сегментами, асортиментом, торг. представникам)
- Контроль дебіторської заборгованості компанії
- Контроль рівня дистрибуції у всіх сегментах ринку території
- Організація, мотивація та контроль роботи відділів продажів
- Використання системи продажу Sales Works
- Розробка та впровадження інструментів для підвищення ефективності управління залишками на складах підприємства
- Представлення інтересів підприємства у державних органах
- Проведення переговорів та укладання договорів із ключовими клієнтами. Вирішення конфліктних ситуацій
- Ведення транспортної логістики
- Побудова системи управління товарно-транспортними потоками підприємства, спрямованої на максимальне зменшення витрат
- Створення на базі довіреного підприємства транспортного міні-АТП
- Централізація управління логістикою у рамках холдингу
- Планування та взаємодія транспортного та складського процесу
- Введення звітної документації щодо витрати ПММ, зап. частин
- Впровадження системних графіків завантаження товару
- Розробка оптимальних маршрутних листів
- Розробка ефективної системи використання транспорту у неробочі дні

Директор компании

с 11.2011 по 11.2013 (2 года)
"Обрій-2000" (група компаній "Логістик Плюс"), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Повне керівництво діяльністю компанії
- Повне ведення фінансового, комерційного, господарського та адміністративного контролю діяльності підприємства
- Складання бюджету, оптимізація та контроль виконання бюджету всіма підрозділами компанії
- Звітність перед засновником за результат діяльності підприємства
- Оптимізації існуючих програм у напрямку зниження витрат
- Контроль руху фінансових та матеріальних коштів
- Побудова організаційної структури підприємства
- Успішний досвід роботи з філіями компанії у містах Вінниця, Житомир, Чернігів, Черкаси
- Вироблення стратегії продажів (штат торг. представ. - 30 чол.)
- Представлення інтересів підприємства у державних органах
- Проведення переговорів та укладання договорів із ключовими клієнтами. Вирішення конфліктних ситуацій та ін.

Комерційний директор

с 09.2009 по 09.2011 (2 года)
Еліт парфум, Київ (Роздрібна торгівля)

- Керівництво діяльністю компанії
- Розробка стратегії продажу
- Розробка цінової політики компанії
- Формування та оптимізація бюджету компанії
- Керівництво Київським відділом продажів
- Організація дистрибуції на території України.
- Пошук та підбір дистриб'юторів.
- Робота з найбільшими торговельними мережами України («Ашан», «Фудмаркет», «Фоззі», «Євротек» та ін.)
- Успішне керівництво розробкою, виробництвом та виведенням на ринок нових торгових марок (антизамерзаючі омивачі автомобільного скла, рідкі розпалювачі деревного вугілля) та ін.

Виконавчий директор

с 03.2008 по 10.2008 (8 месяцев)
Elfa-Украина, Київ (Роздрібна торгівля)

- Керівництво діяльністю компанії
- Побудова якісної дистрибуції на території України
- Розробка маркетингових та трейд-маркетингових заходів
- Розробка комерційної політики підприємства
- Розробка експортної політики підприємства
- Реструктуризація департаменту логістики підприємства
- Розробка аптечного напряму дистрибуції
- Розробка та впровадження інструментів для підвищення ефективності управління залишками на складах підприємства
- Побудова системи управління товарно-транспортними потоками підприємства, спрямованої максимальне зменшення витрат.
- Використання системи GPS-навігації
- Складання бюджету підприємства
- Участь у виробленні нових мотиваційних програм для департаментів підприємства
- Переговори з найбільшими клієнтами та дистриб'юторами на території України за її межами
- Побудова нової організаційної структури підприємства

Директор компании

с 11.1999 по 03.2008 (8 лет 5 месяцев)
Група компаній "Обрій-Анікс-Юніфуд" (структура "Логістик Плюс"), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Повне керівництво діяльністю компанії

Образование

Київський Інститут Інженерів Громадянської Авіації

Факультет Авіаційного обладнання, Київ
Высшее, с 1987 по 1992 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Пользователь ПК
  • Google Analytics
  • Умение анализировать
  • Google
  • Управленческие навыки
  • Стратегическое планирование
  • Пользователь 1С
  • Внедрение системы KPI
  • MS Excel
  • Ведение CRM
  • Управление командой
  • Ведение переговоров
  • Построение отдела продаж
  • Планирование продаж
  • Управление персоналом
  • Организаторские способности
  • Честность
  • FMCG-продажи

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

• Маю досвід роботи на керівних посадах понад 20 років;
• Досвід роботи у сфері FMCG з продуктами харчування, косметичними та доглядовими засобами, побутовою хімією; вода, бакалія, напої, алкоголь та ін;
• Робота з усіма існуючими (або вже не існуючими) торговельними мережами України;
• Досвід роботи у виробництві та продажу косметики та побутової хімії.
• Досвід роботи у виробництві та продажу автохімії, автомастил та ін. продуктів даної спрямованості;
• Досвід роботи у сфері логістики, дистриб'юції, послуги складського зберігання та все, що з цим пов'язано;
• Створення як компанії, так і відділу продажу з нуля, реструктуризація вже існуючих, а також відкриття філій у різних регіонах України:
• Криза-менеджмент із позитивними результатами;
• Ведення переговорів та отримання успішних результатів;
• Досвід у розробці маркетингових планів та заходів;
• Контроль дебіторської заборгованості та вирішення питань пов'язаних із цим;
• Досвід роботи в 1C, SAP, CRM-системах, рівень користування ПК – просунутий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: