Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ярослав Ветеран

Керівник

Рассматривает должности:
Керівник, Комерційний директор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
54 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Військовослужбовець

с 02.2023 по наст. время (2 года 6 месяцев)
ЗСУ, Київ (Сили оборони)

Військовослужбовець

с 05.2022 по 02.2023 (9 месяцев)
ЗСУ, Авдіївка (Сили оборони)

Директор

с 11.2012 по 04.2022 (9 лет 5 месяцев)
UTP-Consulting, Хмельницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Компанія надає послуги:
- проектування об'єктів для нового будівництва;
- проекти на капітальний ремонт та реконструкцію будівель, споруд та інженерних систем;
- супровід під час проходження експертизи проектів;
- бізнес процеси: аналіз, побудування, інтеграція, впровадження, оптимізація;
- комплексна розробка та впровадження систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів:
системи управління якістю ISO 9001 (ISO 9001);
системи менеджменту безпеки харчової продукції HACCP (ХАССП), ІСО 22000;
системи менеджменту професійного здоров'я та безпеки OHSAS;
системи екологічного менеджменту ISO 14001;
інтегровані системи менеджменту
-навчання персоналу
-ключові показники ефективності (KPI);
-Системний аудит;
-автоматизація та покращення систем;
-супровід під час сертифікації систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів;

Директор

с 01.2012 по 11.2012 (10 месяцев)
ООО ПТК "УКРТЕХПОСТАЧ", Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)

• Забезпечення процесів та контроль реалізації цілей та функцій підприємства.
• Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами.
• Збір інформації щодо ситуації на території та аналіз її.
• Контроль роботи відділу продажу, відділу сервісу та маркетингу з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
• Участь у розгляді претензій споживачів, що надходять на підприємство, та підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.
• Організація та контроль діяльності підприємства.
• Постановка працівникам чітких та здійсненних завдань.
• Координація діяльності підприємства, забезпечення взаємозамінності працівників.
• Аналіз ходу виконання поставлених завдань та внесення відповідних коректив.
• Проведення рекламних заходів.
• Аналіз звітів з продажу як команди загалом, так і кожного співробітника.
• Розробка та впровадження заходів щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
• Сприяння навчанню та навчання менеджерів з продажу стандартів продажу.
• Відстеження цінової політики у місті та регіоні.
• Реалізація програм, спрямованих на просування продукції.
• Бюджетування: розробка, погодження та контроль бюджету Підрозділу.
• Планування: здійснення стратегічного та тактичного планування розвитку підприємства.
• Звітність: щоденно, щотижня, щомісяця звітність відповідно до вимог.
• Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва працівниками підприємства, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
• Розробка документів: посадові вказівки, внутрішні документи.
• Підтримка в актуальному стані даних, бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.

Заступник генерального директора з якості

с 01.2011 по 01.2012 (1 год)
ТОВ "МВ Стелар", Тернопіль (Транспорт, логістика)

- Розробка та оптимізація бізнес-процесів підприємства;
- розробка документації щодо підготовки до сертифікації підприємства з систем менеджменту ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- сертифікація компанії ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- Впровадження на підприємстві системи ризик-менеджменту на основі ISO 31000;
- Контроль того, що всі процеси, необхідні для системи менеджменту якості встановлено, впроваджені та підтримуються в робочому стані;
- регулярний звіт вищому керівництву про функціонування системи менеджменту якості та будь-яких потреб у її покращенні;
- планування та проведення внутрішнього аудиту підрозділів підприємства;
- контроль виконання коригувальних та попереджувальних дій у СУЯ;
- організація проведення робіт з контролю якості послуг, забезпечення відповідності вимогам міжнародних стандартів серії ISO, ДЕРЖСТАНДАРТ, ТУ та вимогам Споживача;
- участь у розробці заходів щодо підвищення якості послуг, забезпечення їх відповідності вимогам, що висуваються;
- участь у роботі з аналізу скарг, вивчення причин їх виникнення, погіршення якості роботи, розробки пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх підрозділів підприємства за якість послуг, що відповідає встановленим вимогам;
- представлення інтересів підприємства у сфері якості у відносинах із споживачами та постачальниками;
- ведення документації відповідно до вимог стандартів ISO.

Директор з логістики та продажу

с 03.2009 по 11.2010 (1 год 8 месяцев)
Холдинг «Українська птахівницька аграрна компанія» - Група компаній «СВАН» - ТОВ «ТД «Статус-Агро», ВАТ «Золотоношам'ясо», Черкаси (Харчова промисловість)

•Підвищення ефективності транспортної логістики шляхом забезпечення своєчасності та якості доставки продукції та економічно обґрунтованого вибору постачальників транспортних послуг;
•Ефективне управління операційно-складськими процесами шляхом: керування запасами (оптимізація); координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару); оптимізації вантажно-розвантажувальних робіт; ефективного використання складських приміщень (розробка та впровадження системи адресного зберігання продукції з урахуванням її особливостей (скоропорт); раціонального використання людських, технічних та фінансових ресурсів; забезпечення оптимальних умов зберігання вантажів;
•Побудова системи внутрішнього та зовнішнього документообігу;
•Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів.
•Організація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, планування збутових витрат за окремими видами продукції, районами збуту та споживачам, аналіз витрат обігу;
•Управління розподілом продукції, визначення умов відвантаження продукції( з цехів, з виробничих складів, складів готової продукції тощо);
•Ефективне управління персоналом;

Директор

с 05.2005 по 09.2007 (2 года 4 месяца)
ТОВ "ДЦ-Хмельницький"; ТОВ "ДЦ-Чернівці", Хмельницький,Чернівці (Роздрібна торгівля)

Робота з контролюючими та дозвільними органами
•Пошук приміщень для відкриття нових магазинів та їх економічна оцінка
•Робота з підрядними та будівельними організаціями
•Маркетингові дослідження у регіоні
•Пошук та підбір персоналу
•Бюджетування магазинів
•Проведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
•Відкриття магазинів з «нуля» та їх повний супровід
•Бюджетування та проведення рекламних акцій
І т.д.
Досягнення:
•Відкриття нових магазинів мережі
•Досягнення бажаного рівня рентабельності
•Виконання планів продажу

Образование

Хмельницкий институт бизнеса

Бухгалтер-аудитор, Хмельницкий
Высшее, с 1993 по 1994 (1 год)

Харьковский военный университет

Инженер-кибернетик, Харьков
Высшее, с 1988 по 1993 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Аудитор СМК ISO 9001:2008

2011

Аудитор СМК ISO 22000:2005 (HACCP)

2011

Знание языков

Английский — начинающий

Инвалидность

Третья группа.

Дополнительная информация

Комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні поставленого завдання, цілі; досвід ведення переговорів на різному рівні; досвід у підборі, адаптації та атестації персоналу; знання та досвід у галузі маркетингу, менеджменту та аналізу, логістики; структурний підхід щодо проведення внутрішніх, комерційних аудитів; знання основ виробничих процесів та практичні навички побудови дистрибуції, мерчандайзингу, ефективних логістичних схем; відповідальність за досягнення показників роботи підприємства (підрозділу); досвід у розробці стратегії просування ринку; вміння зберігати службову та комерційну інформацію; прагнення постійного самовдосконалення, професійного зростання; відповідальність за досягнення показників роботи; досвід у організації навчально-методичного процесу, підготовці методичного та роздавального матеріалу для проведення навчання; досвід проведення культурно-масових заходів
Водійські права категорії "В", "С". Стаж водіння з 1989р.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты