Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор медичної клініки
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
ПІБ: Гопко Юлія Сергіївна
Адреса: 03150, м. Київ, Чоколівський б-р, 19
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 7 жовтня 1986 р.
Громадянство: Українка
Сімейний стан: Не заміжня, дітей немає

Освіта:
Вересень 2004 – червень 2009 рр. – Київський славістичний університет
Спеціальність: «Міжнародні відносини / Міжнародна інформація»
Кваліфікація: спеціаліст з міжнародної інформації (інформаційний аналітик-міжнародник)
2006 р. – Закінчила курси продавця-касира
Вересень 2002 – червень 2004 рр. – Роменський політехнічний технікум
Спеціальність: «Виробництво силікатних матеріалів та виробів»
Вересень 1993 – травень 2002 рр. – Харківська ЗОШ І–ІІІ ступенів

Досвід роботи:
Березень 2006 – квітень 2007 рр. – продавець-консультант у магазині
Травень 2007 – вересень 2007 рр. – офіс-менеджер
Жовтень 2008 – травень 2009 рр. – спеціаліст з обслуговування КРБ в Альфа-Банку
Червень 2009 – 2012 рр. – фінансовий менеджер з обслуговування VIP-клієнтів у ПриватБанку
Квітень 2012 – вересень 2012 рр. – офіс-менеджер в ТОВ «Стібіо Груп»
Жовтень 2012 – березень 2015 рр. – керівник фінансового відділу в ТОВ «Стібіо Груп»
Березень 2016 – січень 2018 рр. – менеджер з продажу косметики
Лютий 2018 – червень 2025 рр. – адміністратор у стоматології ODC
Обов’язки:
– організація роботи рецепції;
– зустріч та реєстрація пацієнтів;
– ведення запису на прийом;
– контроль графіка лікарів;
– робота з CRM та офісною технікою;
– ведення каси, звітність.

Знання мов:
Вільно володію українською та російською мовами
Англійська — читаю та перекладаю зі словником
Польська — базові знання

Технічні навички:
MS Windows, Word, PowerPoint, Internet, Microsoft Outlook, CRM
Офісна техніка (копіювальні апарати, принтер, сканер)

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість,
вміння працювати в колективі, лідерські якості, бажання розвиватися,
орієнтованість на результат, вміння знаходити правильне рішення в складних ситуаціях

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: