- Файл
Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами
- Рассматривает должности:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор медичної клініки
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14262727/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІБ: Гопко Юлія Сергіївна
Адреса: 03150, м. Київ, Чоколівський б-р, 19
Телефон: [
E-mail: [
Дата народження: 7 жовтня 1986 р.
Громадянство: Українка
Сімейний стан: Не заміжня, дітей немає
Освіта:
Вересень 2004 – червень 2009 рр. – Київський славістичний університет
Спеціальність: «Міжнародні відносини / Міжнародна інформація»
Кваліфікація: спеціаліст з міжнародної інформації (інформаційний аналітик-міжнародник)
2006 р. – Закінчила курси продавця-касира
Вересень 2002 – червень 2004 рр. – Роменський політехнічний технікум
Спеціальність: «Виробництво силікатних матеріалів та виробів»
Вересень 1993 – травень 2002 рр. – Харківська ЗОШ І–ІІІ ступенів
Досвід роботи:
Березень 2006 – квітень 2007 рр. – продавець-консультант у магазині
Травень 2007 – вересень 2007 рр. – офіс-менеджер
Жовтень 2008 – травень 2009 рр. – спеціаліст з обслуговування КРБ в Альфа-Банку
Червень 2009 – 2012 рр. – фінансовий менеджер з обслуговування VIP-клієнтів у ПриватБанку
Квітень 2012 – вересень 2012 рр. – офіс-менеджер в ТОВ «Стібіо Груп»
Жовтень 2012 – березень 2015 рр. – керівник фінансового відділу в ТОВ «Стібіо Груп»
Березень 2016 – січень 2018 рр. – менеджер з продажу косметики
Лютий 2018 – червень 2025 рр. – адміністратор у стоматології ODC
Обов’язки:
– організація роботи рецепції;
– зустріч та реєстрація пацієнтів;
– ведення запису на прийом;
– контроль графіка лікарів;
– робота з CRM та офісною технікою;
– ведення каси, звітність.
Знання мов:
Вільно володію українською та російською мовами
Англійська — читаю та перекладаю зі словником
Польська — базові знання
Технічні навички:
MS Windows, Word, PowerPoint, Internet, Microsoft Outlook, CRM
Офісна техніка (копіювальні апарати, принтер, сканер)
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість,
вміння працювати в колективі, лідерські якості, бажання розвиватися,
орієнтованість на результат, вміння знаходити правильне рішення в складних ситуаціях
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Киев -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев, Чернигов , еще 4 города -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 грн, Киев