Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віктор

Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)

Рассматривает должности:
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід), Керівник з маркетингу, Керівник call-центру, Керівник відділу, Керівник підприємства, Керівник проєкту, Керівник філії, Керівник служби підтримки, Керівник клієнтського сервісу, Менеджер клієнтського досвіду
Возраст:
33 года
Город проживания:
Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Віктор ЛИСТРОВИЙ
МЕНЕДЖЕР «АТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ»

ДОСВІД РОБОТИ
ЧЕРВЕНЬ 2024 - ТЕПЕРІШНІЙ ЧАС
МЕНЕДЖЕР ДЕПАРТАМЕНТУ ІННОВАЦІЙ, ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ АТ
“УКРЗАЛІЗНИЦЯ”

Розробка та впровадження програми контролю дотримання стандартів якості обслуговування – Таємний
покупець, Чек-листи
Ведення програми контролю дотримання стандартів якості обслуговування – Таємний покупець, Чек-
листи, формування аналітики
Участь в розробці внутрішніх нормативних документів, пов'язаних з якістю обслуговування пасажирів зі
сторони співробітників УЗ за суміжними напрямками
Участь у розробці чи реалізації інших проектів щодо підвищення якості сервісу для пасажирів УЗ
Участь у проведенні перевірок контролю за стандартами якості обслуговування (побудова карти
клієнтського шляху на власному досвіді, періодичні відрядження тощо)
Опис всієї проектної документації по проекту та інших інструкцій та регламентів, пов’язаних зі
стандартами якості обслуговування
Виконання завдань керівника, пов'язаних із професійною діяльністю
Розробка та впровадження стандартів якості обслуговування для провідників, стюардів та операторів
контактного центру, здійснення періодичного оновлення

ГРУДЕНЬ 2021 - ЧЕРВЕНЬ 2024 РР.
ФАХІВЕЦЬ З ПРИЙОМУ ТА ОБРОБКИ ЗВЕРНЕНЬ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1 КАТЕГОРІЇ АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» ФІЛІЯ
«ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ»

Прийом звернень від пасажирів отриманих через вхідну лінія
Надання консультації пасажирам через вхідну та онлайн лінію
Надання відповіді на звернення отриманих від пасажирів
Здійснення зворотного зв’язку пасажирам через вихідну лінію

ВЕРЕСЕНЬ 2018 - БЕРЕЗЕНЬ 2021 РР.

ІНЖЕНЕР 1 КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В ПОЇЗДАХ І НА ВОКЗАЛАХ ФІЛІЇ “ПАСАЖИРСЬКА
КОМПАНІЯ” АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ”

Перевірка якості обслуговування пасажирських поїздів в парку формування та на шляху прямування
Перевірка виробничих підрозділів на якість обслуговування
Надання відповіді пасажирам на листи отриманих від пасажирів
КОНТАКТИ Участь на нарадах про виявлені порушення з боку поїздних бригад, ведення протоколів під
головуванням керівництва філії
адреса проживання:
м. Вишневе, Бучанський район, Київська область
тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ел.пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ЛЮТИЙ 2018 - ВЕРЕСЕНЬ 2018 РР.
ІНЖЕНЕР 1 КАТЕГОРІЇ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛУ ВИРОБНИЧИЙ ПІДРОЗДІЛ ВОКЗАЛ СТАНЦІЇ КИЇВ-
ПАСАЖИРСЬКИЙ

ОСВІТА Перевірка та ведення належним чином протипожежної системи на території вокзалу
Розробка стандартів користування пасажирами засобів гігієни
Магістр, 2025 рр. Надання відповіді на листи отриманих від пасажирів
спеціальність: менеджмент Приймання участі на нарадах під головуванням керівництва
освітня програма: менеджмент організацій та адміністрування
Український Державний університет залізничного транспорту

Магістр 2018 рр.
спеціальність: транспортні технології
ВЕРЕСЕНЬ 2016 - ЛЮТИЙ 2018 РР.
КИЇВСЬКИЙ
освітня програма: організаціяКОЛЕДЖ
перевезеньТРАНСПОРТНОЇ
і управління на транспорті
ІНФРАСТРУКТУРИ
Український Державний університет залізничного транспорту ВИКОНУВАВ ОБОВ’ЯЗКИ ІНЖЕНЕРА СЕКТОРУ ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ ВАГОННА ДІЛЬНИЦЯ СТАНЦІЇ
КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ
Магістр 2018 рр.
спеціальність: залізничний транспорт
Державний університет інфраструктури та технологій Участь на нарадах під головування керівництва підрозділу
Проведення перевірок пасажирських поїздів на шляху прямування та в парку формування
Здійснення перевірок на виявлення та недопущення безквиткових та заборонених речей
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою 2014 рр.
спеціальність: технічне обслуговування і ремонт вагонів Надання пропозиції керівництву на покращення пасажирського сервісу
Київський коледж транспортної інфраструктури

ТРАВЕНЬ 2013 - ВЕРЕСЕНЬ 2016 РР.
НАВИЧКИ ПРОВІДНИК ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ ВАГОННА ДІЛЬНИЦЯ СТАНЦІЇ КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ
Microsoft office (microsoft teams, qutlook, word, excel,
powerpoint)
Електронний документообіг (мегаполіс, hcl notes)
Обслуговування пасажирських поїздів міжнародного та далекого сполучення
Набір візуальних елементів Canva Оформлення поїздної документації про здійснення рейсу
Українська- вільно Англійська- А1 Ведення фінансової звітності про здійснення рейсу кожного вагону

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
ПРОФЕСІЙНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Вміння працювати в команді
Марʼяна Деркач, Здатність до самонавчання
керівник проєктів Комунікабельний
«АТ Укрзалізниця»
тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Швидке сприйняття інформації
Прагнення до професійного росту

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: