Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анжелика

Керуючий рестораном

Рассматривает должности:
Керуючий рестораном, Адміністратор ресторану
Возраст:
35 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Усата Анжеліка Юріївна

Дата народження: 8 листопада 1989 року; вік 35 років.
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей 12 та 3 роки.
Адреса: м. Дніпро, вул. Велика Діївська 4, кв. 85.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Instagram: @lika6811.
Освіта:
2006 г. – 2011 г. Дніпропетровський національний університет, факультет Хімічний, спеціальність – Хімік інженер-технолог високомолекулярних сполук.
Професійні навички:
• Керування зміною;
• Організація роботи колективу, здійснення планів на день, на тиждень для кожного працівника;
• Створення денної та недільної мети відділу, виходячи з місячного плану - постановка цілей на день, розподіл задач між працівниками згідно ступені важкості та пріоритету виконання;
• Проміжний та фінальний контроль результатів;
• Оформлення нарядів та техніки безпеки;
• Ведення різної документації.
Досвід робот:
З 09.2011р. по 04.2012р. – ХКО ім. Петровського, виробництво порохів та порохових зарядів у місті Петровське. На посаді майстер виробничої ділянки в цеху виробництва порохів та порохових зарядів.
• Ведення щомісячних, квартальних, та річних звітів;
• Проведення інструктажу, техніки безпеки, консультацій, оформлення нарядів;
• Організація роботи працівників;
• Організація безперебійної роботи цеху;
• Створення планів на зміну, на день на тиждень для кожного працівника.

З грудня 2015 р. по лютий 2018 року – Гурманія, ФОП Точилової в ресторані Атріум. На посаді диспетчера, офіціанта та адміністратора.
Приймати замовлення від гостей, допомога із вибором страв та напоїв, орієнтувати їх по таймінгу приготування замовлених ними страв.
• Знання та виконання стандартів обслуговування;
• Розподіл заказів по місцю його виконання;
• Контроль своєчасного приготування;
• Товарний зовнішній вигляд страви перед подачею;
• Оформлення залу;
• Проведення щомісячного переобліку;
• Касова дисципліна;
• Робота R-keeper;
• Робота з телефонними дзвінками;
• Навчання офіціантів-стажерів;
• Оформлення плану закупки.

З лютого 2018 р. по червень 2018 року – мережа магазинів Шоколадниця. На посаді менеджер з постачання.
• Перемовини з постачальниками;
• Формування замовлень постачальникам та контроль їх виконання в повному обсязі;
• Консультувати продавців про їх товарні групи;
• Оптимізація товару;
• Паперова документація;

З червня 2018 року до січня 2020 - Гермес Гранд Волтім, це міське кафе “The Place” - на посаді технічний адміністратор ( заступник керівника). В обов’язки входило:
• Відкриття та запуск закладу;
• Зустріч гостей, допомога у виборі страв та напоїв ;
• Пошук, підбір та навчання персоналу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Ведення касової дисципліни;
• Повне забезпечення закладу (алкоголь, продукти харчування, хоз. товари, замовлення посуду та різноманітного інвентарю);
• Робота з постачальниками, пошук на ринку нових постачальників, товарів по нижчій ціні;
• Інвентаризація ;
• Прописування чек-листів, стандартів, посадових інструкцій, мотивацій;
• Ведення документації ( журнал приходу персоналу, стоп та гоу листи, складання графіків для персоналу, графіки прибирання, карточки постачальників, сертифікати якості і т.д.);
• Контроль прийому і якості продукції , термін реалізації;
• Робота з R-keeper;
• Прийняття броні, заказів, банкетів, як по телефону так і в живу.

З вересня 2020 року по квітень 2021 мережа столових e.Da – на посаді адміністратор ( керуючий). В обов’язки входило:
• Ведення касової дисципліни
• Робота з Poster;
• Повне забезпечення закладу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Ведення всієї документації;
• Навчання персоналу;
• Інвентаризація;
• Контроль прийому та якості товару
Знання мов:
Українська, російська
Навички роботи з комп’ютером:
MS Word, MS Excel, електронне складання звітів.
Особисті якості:
Вміння швидко орієнтуватися у складній ситуації та самостійне рішення проблем, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: