- Файл
Svitlana
Finance manager, controller, accountant
- Рассматривает должности:
- Finance manager, controller, accountant, Податковий консультант
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Каховка
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14559517/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
• Гармашова Світлана
• Дата і місце народження: 20.07.1985 р., м. Каховка, Херсонска обл., Україна
• Спосіб контакту:
[
моб.тел. [
__________
Освіта:
вища - спеціальність «Облік і аудит», Харківський національний економічсний університет
додаткова
- диплом АССА DipIFRрус
- курс «Швидкий старт бухгалтера у Польщі» __________
• Досвід роботи:
2005 - 2010 р.р. – бухгалтер на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - облік виробництва, готової продукції, облік ПДВ (податкові накладні, звітність, відшкодуванняПДВ) __________
2010 – 2012 р.р. - заступник головного бухгалтера на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - облік ПДВ ( податкові накладні, звітність, податкові перевірки); фінансова, податкова, статистична звітність; управлінська звітність (P&L, Balans, Cash Flow), план-факт аналіз, аналіз витрат; повне обслуговування ФОП.
__________
2012 р.–2015 р. – головний бухгалтер на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - податкова, фінансова, управлінська та статистична звітність, проходження податкових перевірок та аудитів; в 2012 році перехід на МСФЗ (IFRS) та надалі трансформація звітності з ПСБО у МСФЗ, відповідальність за облік та фінанси компанії ( керівництво бухгалтерською службою з 30 бухгалтерів) відповідальність за формування показників фінансової діяльності та їх аналіз ( керівництво планово-економічним відділом з 8-10 економістів);
__________
2015 р. – 2016 р. – керівник Планово-економічного відділу на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - керівництво відділом ( 8 економістів), аналіз собівартості продукції, аналіз та оптимізація витрат), аналіз діяльності підприємства, аналіз прибутковості напрямів виробництва тощо;
__________
2016 р. – 2022 р. - головний бухгалтер з функціями фінансового директора виробничого підприємства «Каховські ковбаси».
Обов’язки — організація роботи бухгалтерської служби ( 10 бухгалтерів), складання фінансової, податкової, статистичної, управлінської звітності підприємства, формування облікових політик та контроль всіх ділянок обліку, контроль витрат та стану всіх активів компанії; робота з програмістом щодо вдосконалення бази обліку ( написання завдання, тестування, навчання користувачів); щотижневе складання P&L, Balans, Cash Flow, щоденне планування руху грошових коштів підприємства, комунікація з банками, державними органами та партнерами щодо питань діяльності компанії.
__________
2023 р – бухгалтер у аутсорсинговій компанії.
Обов’язки – податковий, управлінський облік, робота в 1с, Zoho, підготовка звітів Balans, P&L, Cash Flow.
__________
2023 – 2024 - старший бухгалтер міжнародної транспортно-експедиційної компанії Scan Global Logistic
Обов'язки - ведення повного бухгалтерського та податкового обліку української компанії корпорації та впровадження обліку в обліковій системі D365 (надання технічних завдань команді IT та тестування змін); облік розрахунків з постачальниками та банківських операцій польської компанії корпорації (банківські операції, закриття розрахунків в обліковій системі D365, коммунікація з постачальниками щодо розрахунків та з внутнішніми підрозділами щодо організації документообігу, дотримання внутрішніх процедур тощо). Коммунікація з аудиторами, податковими та іншими органами щодо діяльності компанії.
__________
2024 – по теперішній час – єдиний бухгалтер (надання сантехнічних послуг) в американській компанії.
Обов’язки –відновлення бухгалтреського обліку з 2020 року; повне ведення бухгалтерського обліку компанії, підготовка балансу та звіт про фінансові результати.
• Професійні навички:
- побудова обліку та фінансової служби « з нуля», складання повного комплекту звітності ( фінансової, статистичної, податкової);
- управлінський облік ( планування та контроль доходів та витрат, Balans, P&L и Cash flow, аналіз показників діяльності);
- повне обслуговування ФОП;
- взаємодія з контролюючими державними установами, проходження перевірок державними установами ( податкова, служби зайнятості, фонди соціального стархування), аудиторські перевірки;
- автоматизація облікових процесів відповідно до особливостей обліку в компаніії;
- досвідченний користувач ПК ( QuickBooks Online, 1С 7, 8; Zoho, 360ksiegowosc, D365, Excel); програми для подачі податкової звітності, особистий кабінет платника, банки;
- водійське посвідчення В;
- мови - українська, російська, польська, англійська
Name : Harmashova Svitlana
Place and Date of Birth: Ukraine, Kherson region, Kakhovka, 20/07/1985
Telephone Number: [
Email: [
Education:
2002-2007 higher education, Accounting and Auditing, Kharkiv National Economic University
АССА DipIFRrus
course "Quick start as an accountant in Poland"
Working Experience
2024 – 2025 - accountant ( LLC, plumbing), restoration of accounting from 2020; full accounting of the company in QuickBooks Online, preparation of the balance sheet and financial results report.
2023-2024 - Senior accountant in an international transport and forwarding company Scan Global Logistic (Poland), complete accounting and tax accounting of the Ukrainian company; implementation of accounting in the D365 accounting system (assigning technical tasks to the IT team and testing changes), accounting of AP and banking transactions of the Polish company (banking transactions, closing settlements in the D365 accounting system, correspondence with suppliers regarding settlements).
2022-2023 - accountant in an outsourcing company (tax, management accounting, preparation of Balans, P&L, Cash Flow reports).
2016-2022 - Chief Accountant with the functions of the financial director of a production enterprise (sausage production), control of the work of the accounting department (8-12 accountants), preparation of financial, statistical, management, tax reporting of the enterprise, reconciliation with suppliers and buyers, inventory of the enterprise's warehouses, control of financial results, enterprise expenses, work with the programmer regarding the improvement of the accounting database (writing tasks, testing, training users).
2016-2015 Head of the Economic department of PrJSC "Kakhovka plant of electric welding equipment"
2012-2015 - Chief Accountant of PrJSC "Kakhovka plant of electric welding equipment", preparation of tax, management, financial and statistical reporting, passing tax audits, management of the accounting service (20 accountants) and the planning and economic department (8 economists) .
2010-2012 - Chief Accountant’s assistant f PrJSC "Kakhovka plant of electric welding equipment"( control of tax accounting, compilation of statistical and tax reports, passing of inspections, participation in the preparation of financial reports).
2005-2010 - Accountant (accounting of production, finished products, taxes, preparation of tax and statistical reporting) of PrJSC "Kakhovka plant of electric welding equipment".
• Professional skills:
- building accounting and financial services, compiling a full set of reports (financial, statistical, tax);
- management accounting (planning and control of income and expenses, Balance, P&L and Cash flow, analysis of performance indicators);
- full service for sole proprietors;
- interaction with controlling state institutions, passing inspections by state institutions (tax, employment services, social security funds), audits;
- automation of accounting processes in accordance with the specifics of accounting in the company;
- experienced PC user (QuickBooks Online, 1C 7, 8; Zoho, 360ksiegowosc, D365, Excel); programs for filing tax returns, personal account of the payer, banks;
- driver's license B;
- languages - Ukrainian, Russian, Polish, English.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Finance manager, controller, senior accountant, Головний бухгалтер, Фінансовий директор
Удаленно
Р Е З Ю М Е • П.І.Б.: Гармашова Світлана Миколаївна • Дата і місце народження: 20.07.1985 р., м. Каховка, Херсонска обл., Україна • Місце проживання: New Port Richey, Florida, USA • Спосіб контакту...
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер
Удаленно, Кропивницкий , еще 2 города -
Бухгалтер-економіст
Удаленно, Одесса -
Бухгалтер
30000 грн, Удаленно, Киев -
Бухгалтер, фінансист, економіст
30000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск -
Бухгалтер, економіст, фінансист, помічник, асистент (junior)
12000 грн, Удаленно, Одесса -
Бухгалтер
Удаленно