Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Svitlana

CFO, Finance Analyst, Senior accountant

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Каховка
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е / CV ( UKR/ ENG/ PL)
• П.І.Б.: Гармашова Світлана Миколаївна
• Дата і місце народження: 20.07.1985 р., м. Каховка, Херсонска обл., Україна
• Місце проживання: м. Каховка, Херсонська обл., Україна. На данный момент проживаю у м. Вроцлав , Польша.
• Заміжня, маю доньку, 5 років.
• Спосіб контакту:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
моб.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ( тільки Whatsapp, Viber, Telegram), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
__________
Освіта:
вища - спеціальність «Облік і аудит», Харківський національний економічсний університет, додаткова - диплом АССА DipIFRрус. курс «Швидкий старт бухгалтера у Польщі» ( навчання у Biuro rachunkowe у Вроцлаві).
__________
• Досвід роботи:
2005 - 2010 р.р. – бухгалтер на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - облік виробництва, готової продукції, облік ПДВ (податкові накладні, звітність, щомісячних перевірок щодо бюджетного відшкодування ПДВ - експорт продукції, річні перевірки з ПДВ). __________
2010 – червень 2012 р.р. - заступник головного бухгалтера на на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - облік ПДВ ( податкові накладні, звітність, податкові перевірки); фінансова звітність , статистична звітність; управлінська звітність (P&L, Balans, Cash Flow), збір інформації по планових показниках, аналіз відхилень фактичних показників від планових, аналіз витрат; повне обслуговування ФОП ( відкриття, закриття, облік, наймані працівники, звітність).
__________
червень 2012 р.– вересень 2015 р. – головний бухгалтер ( на період декретної відпустки) на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - звітність з ПДВ, податку на прибуток, фінансова, управлінська та статистична звітність, проходження податкових перевірок; в 2012 році перехід на МСФЗ (IFRS) та надалі трансформація звітності з ПСБО у МСФЗ, відповідальність за облік та фінанси компанії ( керівництво бухгалтерською службою з 30 бухгалтерів) відповідальність за формування показників фінансової діяльності та їх аналіз ( керівництво планово-економічним відділом з 8-10 економістів;
__________
вересень 2015 р. – серпень 2016 р. – керівник Планово-економічного відділу на виробничому підприємстві ВАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування».
Обов’язки - керівництво відділом ( 8 економістів), організація роботи відділу ( калькулювання продукції, аналіз та оптимізація витрат), аналіз діяльності підприємства, аналіз прибутковості напрямів виробництва тощо;
__________
серпень 2016 р. – серпень 2022 р. - головний бухгалтер з функціями фінансового директора виробничого підприємства «Каховські ковбаси».
Обов’язки - контроль роботи бухгалтерської служби ( 10 бухгалтерів), складання фінансової, податкової, статистичної, управлінської звітності підприємства, ведення всіх ділянок обліку, щомісячно - звірка з постачальниками та покупцями, інвентаризації складів підприємства, контроль витрат; робота з програмістом щодо вдосконалення бази обліку ( написання завдання, тестування, навчання користувачів); щотижневе складання P&L, Balans, Cash Flow, щоденне планування руху грошових коштів підприємства, комунікація з банками, державними органами та партнерами щодо питань діяльності компанії.
__________
Січень 2023 – Серпень 2023 – бухгалтер у аутсорсинговій компанії.
Обов’язки – податковий, управлінський облік, робота в 1с, Zoho, підготовка звітів Balans, P&L, Cash Flow.
__________
Вересень 2023 - по теперішній час - старший бухгалтер міжнародної транспортно-експедиційної компанії.
Обов'язки - ведення повного бухгалтерського та податкового обліку української компанії корпорації; облік розрахунків з постачальниками та банківських операцій польської компанії корпорації (банківські операції, закриття розрахунків в обліковій системі D365, листування з постачальниками щодо розрахунків)

• Професійні навички:
- робота на всіх ділянки обліку та побудова обліку « з нуля», складання повного комплекту звітності ( фінансової, статистичної, податкової) згідно законодавства України;
- управлінський облік ( планування та контроль доходів та витрат, Balans, P&L и Cash flow, аналіз показників діяльності);
- складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (IFRS);
- повне обслуговування ФОП ( звітність, відкриття та закриття);
- взаємодія з контролюючими державними установами;
- проходження перевірок державними установами ( податкова, служби зайнятості, фонди соціального стархування), аудиторські перевірки;
- автоматизація облікових процесів відповідно до особливостей обліку в компаніії;
- досвідченний користувач ПК ( 1С 7, 8; Zoho, 360ksiegowosc, Excel); програми для подачі податкової звітності, особистий кабінет платника, клієнт-банк;
- водійське посвідчення В;
- вільно володію українською та російською мовами; польська мова - А1 (продовжую вивчення), англійська мова - В1 ( продовжую вивчення).

Name : Harmashova Svitlana
Place and Date of Birth: Ukraine, Kherson region, Kakhovka, 20/07/1985
Sex: Female
Merital Status: Married
Telephone Number: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram, WhatsApp), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
__________
Education:
- 2023 - course "Quick start of an accountant in Poland" (training at Biuro rachunkowe in Wroclaw)
-2012 - АССА DipIFRrus
• 2002-2007 higher education, Accounting and Auditing, Kharkiv National Economic University
__________

•Experience:
2005 - 2010 - accountant at the production enterprise "Kakhovка Electric Welding Equipment Plant" OJSC.
Responsibilities - accounting for production, finished products, accounting for VAT (tax invoices, reporting, monthly audits regarding the budgetary reimbursement of VAT - export of products, annual audits with VAT).
__________

2010 - June 2012 - Deputy Chief Accountant at the production enterprise of OJSC "Kakhovка Plant of Electric Welding Equipment".
Responsibilities - VAT accounting (tax invoices, reporting, tax audits); financial reporting, statistical reporting; planned and actual indicators of the company's activity (P&L, Balance, Cash Flow), interaction with the company's divisions regarding the collection of information on planned indicators, analysis of deviations of actual indicators from planned indicators, cost analysis; full service for individual entrepreneurs (opening, closing, accounting, employees, reporting).
__________
June 2012 - September 2015 - chief accountant (for the period of maternity leave) at the production enterprise of OJSC "Kakhovка Plant of Electric Welding Equipment".
Responsibilities - reporting on VAT, income tax, financial and statistical reporting, income and expenditure plan/fact, passing tax audits; in 2012, transition to IFRS and further transformation of reporting from Ukranian Standarts to IFRS, responsibility for accounting and finances of the company (management of the accounting department of 30 accountants), responsibility for the formation of indicators of financial activity and their analysis (management of the planning and economic department of 8-10 economists).
__________
September 2015 - August 2016 - head of the Planning and Economic Department at the production enterprise of OJSC "Kakhovка Plant of Electric Welding Equipment".
Responsibilities - management of the department (8 economists), organization of the department's work (calculation of products, analysis of costs, provision of proposals for optimization of costs), analysis of the enterprise's activity, analysis of the profitability of production lines.
__________
August 2016 - August 2022 - chief accountant with the functions of the financial director of the production enterprise "Kakhovка Sausages".
Responsibilities - monitoring the work of the accounting department (10 accountants), financial, statistical, management reports of the enterprise, VAT (registration of tax invoices, drawing up reports, unlocking tax invoices), monthly reconciliation with suppliers and buyers, inventories of the company's warehouses, control of the company's financial results, expenses, work with a programmer to improve the accounting database (task writing, testing, user training), weekly preparation of P&L, Balans, Cash Flow, daily planning of the company's cash flow, communication with banks, government bodies and partners on issues the company's activities.
__________
January 2023 – August 2023 - accountant in an outsourcing company.
Responsibilities – tax, management accounting, work in 1c, Zoho, preparation of Balans, P&L, Cash Flow reports.
__________
September 2023 - until now - senior accountant in an international transport and forwarding company.
Responsibilities - complete accounting and tax accounting of the Ukrainian company of the corporation; accounting of AP and banking transactions of the Polish company of the corporation (banking transactions, closing settlements in the D365 accounting system, correspondence with suppliers regarding settlements).

•Professional skills:
- work on all areas of accounting, compiling a complete set of reports (financial, statistical, tax) in accordance with the legislation of Ukraine;
- management accounting (planning and control of income and expenses, Balans, P&L and Cash flow, analysis of activity indicators);
- preparation of financial statements according to international standards (IFRS);
- full service of private entrepreneur (reporting, opening and closing);
- interaction with controlling state institutions;
- passing checks by state institutions (tax, employment services, social welfare funds), audits;
- automation of accounting processes in accordance with the specific features of accounting in the company;
- experienced PC user (1C 7.8; Zoho, 360ksiegowosc, Excel); programs for submitting tax reports, personal account of the payer, client-bank;
- driver's license B;
- fluent in Ukrainian and Russian;
- Polish language – level A1 (continue studying), English – Intermediate level (continue studying).

• Harmashova Svitlana
• Data i miejsce urodzenia: 20.07.1985, Kachowka, obwód Chersoński, Ukraina
• Miejsce zamieszkania: Kachowka, obwód Chersoński, Ukraina. w tej chwili mieszkam we Wrocławiu.
• Żonaty, mam córkę, 5 lat.
• Sposób kontaktu: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
telefon komórkowy [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (tylko Whatsapp, Viber, Telegram), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
__________
Edukacja:
wyższa - specjalność "Rachunkowość i Audyt", Charkowski Narodowy Uniwersytet Ekonomiczny, dodatkowo - dyplom ACCA DipIFRrus, kurs "Szybki start księgowego w Polsce" (szkolenie w Biurze rachunkowym we Wrocławiu).
__________
•Doświadczenie:
2005 - 2010 - księgowy w przedsiębiorstwie produkcyjnym „Kakhovsky Electric Welding Equipment Plant” OJSC.
Zakres obowiązków - rozliczanie produkcji, wyrobów gotowych, rozliczanie podatku VAT (faktury podatkowe, raportowanie, comiesięczne audyty w zakresie zwrotu VAT - eksport produktów, audyty roczne z VAT).
__________
2010 - czerwiec 2012 - zastępca głównego księgowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym OJSC „Kachowski Zakład Elektrycznego Sprzętu Spawalniczego”.
Zakres obowiązków - rozliczanie podatku VAT (faktury podatkowe, raportowanie, kontrole podatkowe); sprawozdawczość finansowa, statystyczna; raportowanie zarządcze (P&L, Balance, Cash Flow), zbieranie informacji o planowanych wskaźnikach, analiza odchyleń wskaźników rzeczywistych od planowanych, analiza kosztów; pełna obsługa JDG (otwieranie, zamykanie, księgowość, pracownicy, raportowanie).
__________
Czerwiec 2012 r. - wrzesień 2015 r. - główny księgowy (na okres urlopu macierzyńskiego) w przedsiębiorstwie produkcyjnym OJSC „Kakhovsky Zakład Elektrycznego Sprzętu Spawalniczego”.
Zakres obowiązków - sprawozdawczość w zakresie podatku VAT, podatku dochodowego, sprawozdawczość finansowa, zarządcza i statystyczna, przechodzenie kontroli podatkowych; w 2012 r. przejście na międzynarodowy standardów rachunkowości i dalsza transformacja sprawozdawczości z ukraiński standardów rachunkowości do międzynarodowy standardów rachunkowości, odpowiedzialność za księgowość i finanse spółki (zarządzanie obsługą księgową 30 księgowych), odpowiedzialność za kształtowanie wskaźników działalności finansowej i ich analizę (zarządzanie dział planowania i ekonomii z 8 10 ekonomistami),
__________
Wrzesień 2015 r. - sierpień 2016 r. - Kierownik działu planowania i ekonomii w przedsiębiorstwie produkcyjnym OJSC „Kachowski Zakład Elektrycznego Sprzętu Spawalniczego”.
Zakres obowiązków - zarządzanie działem (8 ekonomistów), organizacja pracy działu (kalkulacja produktów, analiza i optymalizacja kosztów), analiza działalności przedsiębiorstwa, analiza rentowności linii produkcyjnych itp.
__________
Sierpień 2016 - Sierpień 2022 - główny księgowy z funkcjami dyrektora finansowego przedsiębiorstwa produkcyjnego „Kiełbasy Kachowskie”.
Obowiązki - kontrola pracy obsługi księgowej (10 księgowych), przygotowywanie sprawozdań finansowych, podatkowych, statystycznych, zarządczych przedsiębiorstwa, zarządzanie wszystkimi obszarami księgowości, miesięcznych - uzgadnianie z dostawcami i odbiorcami, inwentaryzacja magazynów przedsiębiorstwa, kontrola kosztów; praca z programistą nad udoskonaleniem bazy danych księgowych (pisanie zadań, testowanie, szkolenie użytkowników); cotygodniowe przygotowywanie P&L, Bilansów, Cash Flow, codzienne planowanie cash flow firmy, komunikacja z bankami, organami rządowymi i partnerami w zakresie działalności firmy.
__________
Styczeń 2023 - August 2023 - księgowa w firmie outsourcingowej.
Obowiązki – księgowość podatkowa, zarządcza, praca w 1c, Zoho, przygotowywanie bilansów, P&L, raportów Cash Flow.
__________
Wrzesień 2023 - do chwili obecnej - starszy księgowy międzynarodowej firmy transportowo-spedycyjnej.
Obowiązki - prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej i podatkowej ukraińskiej spółki korporacji; księgowanie rozliczeń z dostawcami oraz transakcji bankowych polskiej spółki korporacji (transakcje bankowe, zamykanie rozliczeń w systemie księgowym D365, korespondencja z dostawcami w zakresie rozliczeń).

• Umiejętności zawodowe:
- praca nad wszystkimi obszarami księgowości i budowa księgowości „od podstaw”, sporządzanie kompletnego zestawu sprawozdań (finansowych, statystycznych, podatkowych) zgodnie z ustawodawstwem Ukrainy;
- rachunkowości zarządczej (planowanie i kontrola przychodów i kosztów, Bilansów, P&L i Cashflow, analiza wskaźników działalności);
- sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów międzynarodowych (MSSF);
- pełna obsługa FOP (raportowanie, otwieranie i zamykanie);
- współdziałanie z kontrolującymi instytucjami państwowymi;
- przechodzenie kontroli przez instytucje państwowe (podatkowe, służby zatrudnienia, socjalne fundusze emerytalne), audyty;
- automatyzacja procesów księgowych zgodnie ze specyfiką rachunkowości w firmie;
- doświadczony użytkownik komputera PC (1C 7, 8; Zoho, 360ksiegowosc, Excel); programy do składania zeznań podatkowych, konto osobiste płatnika, klient-bank;
- prawo jazdy B;
-- biegła w języku ukraińskim i rosyjskim; język polski - A1 (kontynuuj naukę), język angielski - B1 (kontynuuj naukę).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: