Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Микола

Операційний директор

Рассматривает должности:
Операційний директор, Виконавчий директор, Комерційний директор, Керівник відділу, Керівник відділу продажу
Возраст:
43 года
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Луцк, Львов, Одесса, Тернополь, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Микола Кедик
Виконавчий директор / Операційний директор/Комерційний директор
📍 Місто проживання: Хмельницький
📞 Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram)
📧 Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
🌐 LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові компетенції
• Лідерство
• Антикризове управління та лідерство у складних умовах
• Взаємодія з власниками, радами директорів, стратегічними партнерами
• Стратегічне планування
• Розробка стратегій зростання та виходу на нові ринки
• Повна відповідальність за P&L і фінансове планування
• Побудова організаційної структури та побудова команд
• Операційна ефективність та управління через системи KPI/OKR
• Автоматизація процесів
• Впровадження управлінського обліку
• Ведення переговорів на всіх рівнях
• Оптимізація ланцюгів постачання та логістичної інфраструктури
• Побудова та управління unit-економікою в логістиці та доставці, дистрибуції
• Цифрова трансформація бізнесу (ERP/WMS/TMS/CRM/Power BI)

Професійний досвід
Виконавчий директор
ТОВ «Дел Пост» (логістика, транспорт, відповідальне зберігання)
12.2019 – 08.2025 | Україна.
Призначений у період кризи компанії: обсяг протермінованої кредиторської заборгованості понад 8 млн грн, від’ємна EBITDA, критичне накопичення прострочених платежів, втрата довіри ключових клієнтів.
Провів повну зміну ключового управлінського складу. Замінив керівників фінансового відділу, безпеки. Взяв під особистий контроль і управління операційний (адресна і магістральна логістика), ІТ, та юридичний відділи, а також комерційну функцію. В операційному відділі виділив ключові напрямки діяльності і призначив нову команду переважно за рахунок внутрішніх працівників. Відновив роботу з втраченими клієнтами, розпочав позиціонування компанії в своїй ніші. В 2024 році почав створення ІТ-відділу і відділу продажів. Написав економічне обґрунтування розвитку компанії до 2028 року.
Деякі ключові досягнення:
• Погашено всю заборгованість по заробітній платі, ліквідовано 100% простроченої кредиторської заборгованості; строк розрахунків із партнерами скорочено з 60 до 14 днів.
• Для автоматизації управлінського обліку впровадив BAS КУП у роботу фінансового відділу.
Для потреб логістичного напрямку розпочав розробку власної ТМS
• Запустив напрям відповідального зберігання з трьома складами загальною площею понад 4000 м²; На складах автоматизовано процеси зберігання та обліку.
• Побудував систему управління unit-економікою: рентабельність власного транспорту — 50–58%, залученого — 27%; понад 70 000 доставок у 2024 році.
• Встановив стратегічне партнерство з ТОВ «Комфі Україна», що забезпечило кратне зростання доставок; інтегровано власні крос-доки у логістичну модель партнера.
• Станом на липень 2025 року щоденно виїжає до 40 екіпажів в 12 містах та регіонах.
• Забезпечено прозору стратегічну звітність перед власниками.
• Впровадив систему KPI та мотиваційні моделі для ключових посад з фокусом на рентабельність, оборотність, дебіторську заборгованість та якість сервісу.
• Організував управління через цілі (щомісячні план-факт аналізи, участь керівників у формуванні бюджетів).
• Впровадив систему навчання, розвитку та адаптації персоналу (Sintegrum)
• Для візуалізації оперативних даних впровадив дашборди в Power BI
• Впроваджено в роботу CRM.

Операційний директор, Керівник відділу продажів
ТОО «Рост-Стандарт» (ТМ «Заря»)
11.2017 – 08.2019 | Казахстан, Киргизія, Узбекистан
• Повне управління філіями у Казахстані та Киргизії, участь у запуску операційної моделі в Узбекистані.
• Провів перехід від централізованої до територіальної моделі управління.
• Впровадив категорійний менеджмент, розробив механізми формування планів закупівель
• Створив систему багатофакторного ABC-аналізу товарів, груп, контрагентів.
• Організував ствоення: навчальної інфраструктури, системи внутрішнього контролю.
• Розробив систему оптимізації дебіторської заборгованості.
• Запровадив системи регулярних нарад і звітності між регіональними керівниками та відділами.
• Провів трансформація управління регіональними продажами: KPI для торгових агентів, контроль дебіторської заборгованості, нову мотиваційну систему.
Результат:
• Ріст товарообігу на 40% за 2018 рік.
• зростання валової виручки від торгових агентів з 80 млн ₸ до 220 млн ₸ (≈ з $210 тис. до $580 тис.) упродовж 2018–2019 рр. — через підвищення ефективності команд і структуровану взаємодію філій.

Керівник ІТ-відділу та відділу аналітики
ПП «Фармацевтична компанія “Здорова Родина”»
02.2017 – 09.2018
• Створив служби підтримки (за стандартами ITIL)
• Спроектував ІТ інфраструктуру компанії.
• Впровадив політики і протоколи безпеки
• Провів перевід всіх аптек (близько 230) на єдине програмне забезпечення
• Добився скорочення витрат на технічну підтримку у 2,8 рази.
• Автоматизував процеси звітності, обліку, розрахунку заробітної плати
• Розробив систему і єдину базу для проведення аналізу продажів з візуалізацією в Power BI
• Організував відновлення роботи інфраструктури, мережі і баз даних на протязі 72 годин після вилучення обладнання контролючими органами.
• Налагодження роботи з виконавцями та постачальниками послуг, фрілансерами, підрядниками.

Керівник відділу маркетингу
ПАТ «Івано-Франківський завод “Промприлад”»
12.2015 – 08.2017
• Виконував функцію керівника відділу продажу
• Започаткував системну роботу між відділом маркетингу і продажу з іншими відділами заводу
• Ініціював перегляд планово-економічним відділом собівартості продукції і механізм ціноутворення
• Врамках проходження сертифікації ISO 9001:2015 відповідав за представлення процесів і роботи у відділі продажу і маркетингу, участь у підготовці документації
• Ініціював і взяв під особистий контроль роботу відділу закупки на платформі Smart-tender
• Розвинув канал тендерних продажів — як результат контракти з Укрнафта, ArcelorMittal, DTEK.
• Заклав початок розробки маркетингової стратегії та нових каналів збуту
• Ведення роботи з просування продукції заводу на ринках країн СНГ
• Почав співпрацю з науководослідним інститутом укрнафти та кафедрам Прикарпатського університету, щодо розробки нових зразків глибинних манометрів і диференційних манометрів.
• Налагодження роботи з виконавцями та постачальниками послуг, фрілансерами, підрядниками.

Окремі проєкти

• Festa.Pizza (квітень 2023 – дотепер): запуск та супровід бізнесу з нуля, розробка моделі, запуск виробництва, брендування, автоматизація.
• Best Place (червень 2020 – липень 2021): запуск роздрібної мережі магазинів формату “біля дому”. Реалізація ідеї власника через створення операційної моделі і автоматизації.
Освіта
• Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, спеціальність: хімія (1999–2004)
Додаткові курси та треніги
• Lean Yellow Belt (2021)
• Антикризовий менеджмент (2021)
• MBA Intensive (2019)
• Фінансовий менеджмент (2015)
Додаткова інформація
• Мови: українська (вільно), російська (вільно), англійська (у процесі покращення)
• Технічні навички: ERP/WMS/CRM, Power BI, SQL, 1С
• Готовність до релокації та міжнародних проєктів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: