Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анна

Адміністратор, менеджер, керівник, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер, керівник, Адміністратор стоматологічної клініки, Керуючий кав'ярнею, Адміністратор, Адміністратор ресторану, Керуючий рестораном, Адміністратор косметології, Помічник керівника, Керуючий магазином
Вид занятости:
полная
Возраст:
46 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 11.2021 по наст. время (3 года 9 месяцев)
сервіс доставки, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

На посаді адміністратора закладу виконувала наступні дії.
Відкриття закладу та подальший супровід.

* Робота з постачальниками, формування замовлень, оплата. *Робота в програмі 1С,
*Складання маршрутів кур'єрів (логістика).
*Зворотній зв"язок з клієнтами, вирішення питань, формування замовлень.
*Контроль роботи кур'єрів, прибиральниць та пакувальниць.
*Складання графіків роботи . *Розрахунок замовлень.
*Складання звітів.
*Усі операції, пов'язані з касою.

Менеджер ресторана

с 09.2020 по 10.2021 (1 год 1 месяц)
ТОВ Сушия, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

На посаді Менеджера ресторану забезпечувала високий рівень сервісу з обслуговування гостей, вирішення конфліктних ситуацій. Приймала замовлення на виніс з подальшим складанням та видачею, комунікація та контроль роботи кур'єрів. Ще в мої обов'язки входило планування та координація робочого графіку, нарахування заробітної плати, робота з постачальниками та накладними. Забезпечення дотримання стандартів якості продукції та сервісу . Ведення обліку замовлень та витрат. Підготовка звітності та аналітики. Участь в інвентаризації . Підбір та навчання персоналу. Складання звітів. Участь у тренінгах. Усі операції пов'язані з касою. Повний супровід закладу протягом робочого дня.
Впровадження нових ідей для покращення сервісу та прибутків закладу.
Виконувала обов"язки керуючої закладу в період її відсутності

Адміністратор ресторану

с 10.2017 по 05.2020 (2 года 7 месяцев)
ЧП, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Працювала на Фудкорті ТЦ, виконуючи обов'язки адміністратора трьох закладів харчування. В мої обов'язки входила координація роботи закладів, вирішення поточних питань. В процесі роботи набула ще більшого досвіду в управлінні персоналом , займалась підбором, стажуванням та мотивацією підлеглих. В мої обов'язки, також, входило складання графіків робітників, фінансова звітність, розрахунки з гостями та постачальниками, участь в інвентаризаціях, контроль якості, залишків продукції. Замовлення та прийом продукції.

Офіс-менеджер

с 06.2015 по 10.2017 (2 года 4 месяца)
ЧП Казив, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

В своїй роботі офіс-менеджера я забезпечувала ефективне функціонування офісу. Займалася веденням документації, складанням договорів оренди, організацією зустрічей та подій, вирішувала запити мерчендайзерів. Контролювала та розраховувала витрати по паливу. Працювала с документацією в програмі 1С, корпоративною поштою та обліковими таблицями. Складала звіти по розрахунках , витратах та руху документації.

Образование

Електротехнічний коледж

Економіка підприємства, Запоріжжя
Неоконченное высшее, с 2010 по 2013 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

секретар

1 рік

Перукар

4 місяця

Курси з водіння

4 місяця

Курси кондитерів

3 місяця

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Outlook
  • 1С:Предприятие
  • R-Keeper
  • Организаторские способности
  • Планирование
  • 1С УТП
  • Ресторан+

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Високий рівень самостійності, комунікабельність, маю організаторські здібності та досвід керування колективом ( 15 осіб).
Є бажання розвиватись далі, опановуючи нові професії.
Впевненний користувач ПК, офісними програмами, знання первинної бухгалтерії.
Здатність працювати з великими обсягами інформації, багатозадачність.
Активна життєва позиція.
Дисциплінованість, чесність, оперативність, старанність, уважність.
Швидко адаптують та засвоюю нову інформацію.
Шукаю цікаву роботу з перспективою кар'єрного зростання та отримання нових знань.
Телефон для зв'язку [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: