Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Карина

Директор з маркетингу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор департаменту досліджень, розвитку та маркетингу

с 04.2018 по наст. время (6 лет 1 месяц)
АТ «Молочний альянс», найбільший холдинг України у молочний галузі. 4 заводів. Персонал – понад 2000 осіб., Киев (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•Виконана постановка стратегічних цілей розвитку Холдингу, розроблена глобальна маркетингова стратегія за всіма категоріями, впроваджена система тактичного щорічного маркетингового планування за ключовими KPI.

•Створено підрозділ R&D (досліджень та розвитку) – структура, функціонал, бізнес – процеси, підбор персоналу. За 5 років роботи розроблено та виведено 320 нових продуктів.

•Підготовлена глибинна аналітика ринків із виявленням найбільш ліквідних напрямів розвитку, стратегія входження у нові сегменти. Здійснено вхід до 5 високомаржинальних, інноваційних категорій.

•Проведено ре – брендинг ТМ «Пирятин» (від особистої розробки позиціонування - до проведення SMM та Digital промо). У 2023 - му р. – вихід на щомісячний приріст продажів на 7 - 8%.

•Асортиментна політика – оптимізовано та оновлено товарний портфель під 3 – ма основними брендами Холдингу (по 23 товарним категоріям).

•Цінова політика – розроблено та впроваджено алгоритм формування цін на новинки та поточний асортимент, управління цінами на продукцію Холдингу (за останні 2 роки - приріст рентабельності до 40% за рік).

•Сплановані, підготовлені та проведені численні програми просування, у т. ч. – за кордоном (ATL та BTL, виставки, PR, SMM та Digital промо).

•Завдяки реалізації ефективного комплексу маркетингу - бренд «Яготинське» виведений на лідируючі позиції в Україні – з 11% частки ринку у 2018 році на 17% у 2023 році.

•Внаслідок чіткої маркетингової стратегії, дієвої асортиментної та цінової політиці – Холдинг став лідером по продажам молочної продукції в Україні (частка ринку зросла з 12% у 2018 р. - до 18% у 2023 р.).

Консультант зі стратегичного маркетингу

с 02.2017 по 03.2018 (1 год 1 месяц)
Приватна практика без утворення юридичної особи, Київ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•Стратегічний маркетинг (молочна галузь) – організовано проведення загальнонаціональних досліджень «Омнібус»; підготовлено комплексний аналіз ринку плавленого сиру України; розроблено маркетингову стратегію по категорії (у т. ч. - асортиментну та цінову політику).

•Проектний менеджмент (ресторанний бізнес) – проведено аналіз ринку Києва у сегменті ресторанів «кавказької кухні»; розроблено позиціонування та назва мережі ресторанів; підготовлені всі креативні роботи та програма відкриття, бюджет просування ресторану.

Директор з маркетингу та розвитку

с 04.2014 по 11.2016 (2 года 7 месяцев)
ТОВ «Тайфун 2000», Харків (Харчова промисловість)

Результати за період:

•Бренд «Пікнік – меню»: розроблена та реалізована стратегія бренду; виведено 2 нових СКЮ та PL для «АТБ»; проведено РК у містах – мільйонниках (оборот збільшен на 40%, рентабельність - на 40%, чистий прибуток – на 28%).

•Розроблені та впроваджені бізнес – процеси: виведення нового продукту; коригування ціни на продукцію.

• Інновації: розроблені стратегії для нових продуктів: паштети, рибні олії, ковбаси, салати; участь у конкурсі інновацій «Екотрофелія» (Німеччина).

•Трейд - маркетинг: підготовлено положення компанії з трейд - маркетингу; стандарти мерчендайзингу; проведені дегустації та BTL – акції (дистрибуція збільшена на 45% - у мережах та на 30% - у роздробі).

Директор з маркетингу

с 09.2010 по 02.2014 (3 года 5 месяцев)
ТОВ «ДПФ» (Донецька область), кондитерські вироби та снеки., Краматорськ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

•В Україні – частка ринку за категорією «халва» збільшена з 40 до 55% - виведення на лідируючі позиції, обсяг продажів зріс на 60%, нумерична дистрибуція – на 35%, чистий прибуток збільшено на 90%.

•Вихід на ринок СНД – «зайнята» 24% – я частка ринку (категорія «халва»).

•Категорія «насіння» - проведено ре – лонч ТМ «Золоте серце», розроблено та запущено унікальний для України продукт – «футбольне насіння», загальний обсяг продажів зріс на 50%.

•Розроблені та запущені бренди в категоріях «солодке драже» та «снеки» (інноваційні продукти).

Засновник/Директор (власний бізнес)

с 06.2008 по 08.2010 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Служба комфорту», клінінгові послуги., Донецьк (Послуги для населення та бізнесу)

Результати за період:

•Самостійна організація, запуск та контроль роботи фірми – з «нуля»

•«Завоювання» великої кількості постійних лояльних клієнтів – понад 70% повторних звернень до компанії після виконання першого замовлення

•Динамічне нарощування прибутку – протягом 8 місяців після запуску (до 30% щомісяця)

Директор зі стратегічного маркетингу

с 02.2006 по 03.2008 (2 года 1 месяц)
ТОВ «Інтеррибфлот - Україна», рибні консерви та червона ікра., Київ (Харчова промисловість)

Результати за час роботи:

• Розроблено та запущено у виробництво бренд «Морська колекція»; за 5 місяців «зайнято» 27% ринку елітних рибних консервів України.

• «Аквамарин» - виведена серія «Де – люкс», проведена РК в Україні та СНД; знання та споживання бренду збільшено на 30% та 25% відповідно.

•Розроблена та запущена у виробництво категорія «Червона ікра» (з «нуля»), за 3 місяці «зайнято» 24% ринку України.

•Трейд – маркетинг – побудовано підрозділ та весь механізм роботи «з нуля» (85 осіб); проведено понад 8 000 BTL - акцій для споживачів та 2 500 – для торгового каналу.

•Сумарну частку ринку корпорації в Україні збільшено з 45% до 65%, у СНД – з 20% до 35%, нумерична дистрибуція зросла із 55% до 85%

Директор з маркетингу та розвитку

с 09.2004 по 02.2006 (1 год 5 месяцев)
ТОВ «АТБ – Маркет», найбільша мережа дискаунтерів в Україні, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Результати за час роботи:

•Розроблена та впроваджена комплексна стратегія повного переведення мережі у формат «м'якого дискаунтеру».

•Розроблена «з нуля» та запущена програма PL, виведено 8 ТМ.

•Створена та введена система оцінки об'єктів для відкриття магазинів, завдяки якій точність прогнозу товарообігу зросла до 85%.

•Підготовлена нова асортиментна політика та концепція мерчандайзингу.

•Успішно відкрито 28 магазинів, затверджено 40 об'єктів для відкриття.

•Товарообіг магазинів, що діють, зріс у середньому на 28%,

Образование

Донецький економіко – гуманітарний інститут

Менеджмент ЗЕД, Донецк
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Червоний диплом спеціаліста міжнародної економіки

Дополнительное образование и сертификаты

"Effective Sales", "Mercury Globe Ukraine"; "Retail management", "Lidl school", Germany

2001 - 2010

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК MS PowerPoint Windows Adobe Photoshop CorelDRAW Adobe Illustrator Управление продажами Adobe Стратегический маркетинг Графика Рисование Бренд - менеджмент Трейд - маркетинг Продвижение и комплексные рекламные кампании Управление качеством продукции Стратегический маркетинг, бренд - менеджмент Разработка новых продуктов Ассортиментная и ценовая политика - до 5 000 СКЮ Трейд - маркетинг (любые мероприятия) Управление маркетингом, рекламой и PR

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні навички:

Управління маркетингом, рекламою та PR (сумарно – понад 25 років досвіду):
• Масштабний управлінський досвід – організація роботи підрозділів до 130 осіб
• Усі види маркетингових досліджень, оцінка інвестиційної привабливості ринків, виявлення найбільш перспективних ринкових ніш, аналіз споживчих трендів
• Стратегічне та тактичне планування (у т. ч. – для «захоплення» зовнішніх ринків, диверсифікації бізнесу, освоєння нових напрямків, запуску нових виробництв тощо)
• Розробка та впровадження бізнес – процесів (наприклад – багаторівневі системи управління якістю, розробка та запуск нових продуктів на ринок тощо)
• Ефективне управління товарними портфелями – до 5 000 СКЮ (визначення оптимального розміру та структури асортименту – максимально ліквідних позицій, джерела прибутку від кожного продукту, оптимізація відповідно до міграції попиту, виведення інновацій)
• Розробка та виведення нових продуктів (у тому числі – входження до інноваційних для компанії товарних категорій)
• Формування та управління ціновою політикою (забезпечення позитивної динаміки рентабельності та конкурентоспроможності продукції)
• Комунікаційна стратегія – всі види ATL (ТВ – зйомки та прокат роликів, медіабаїнг в Україні та СНД; преса, ООН, радіо тощо) та BTL (міжнародні виставки, ярмарки, програми лояльності, акції, національний PR, Events, спонсорство, POSM, Інтернет – маркетинг, сайти, SEO, SMM, Digital promo) – з прогнозом ефективності від проведення заходу

Бренд – менеджмент (сумарно – понад 25 років досвіду):
• Власний ефективний алгоритм розробки брендів з «нуля» - від позиціонування та неймінгу та до - стратегії просування в ТТ (особова розробка та виведення 17 брендів – лідерів у своїх сегментах в Україні та СНД – «Аура», «Сонечко», «Ікорка» , "Морська колекція", "Блакитна лагуна", "Солодка колекція", "Богатирські", "Вперед, Шахтар!", "Royal Sweets" і т. д.)
• Управління брендами на всіх етапах ЖЦП, методики інтенсивного нарощування ринкової частки, ре – позиціонування та ре – брендинг – Україна та СНД («Аквамарин», «Смак», «Ризьке золото», «Gala», «Пікнік – меню», « АТБ – Маркет» і т. д.)

Трейд – маркетинг та управління продажами (сумарно – понад 17 років досвіду):
• Побудова з «нуля» та управління підрозділом трейд - маркетингу (до 85 осіб)
• Усі види трейд – маркетингових заходів просування (промо, дегустації, лотереї, консультації тощо) – максимально ефективне проведення у всіх типах ТТ, у т.ч. – у СНД
• Мерчендайзинг – від вироблення стандартів за категоріями ТТ до механізму контролю виконання цих стандартів у регіонах, системи логістики тощо.
• Управління продажами – побудова дистрибуції в Україні; методики планування продаж; звітність та мотивація; KPI; методики нарощування швидкості «продажу продукту з полиці»
• Ефективні методики нарощування нумеричної та виваженої дистриб'юції (у т. ч. – програми лояльності для всіх рівнів каналу збуту)
• Підготовка, запуск в експлуатацію та організація ефективної роботи фірмового роздрібу

Особисті якості: високий рівень маркетингової інтуїції та «почуття» ринку, системне аналітичне мислення, орієнтація на приріст прибутку – як на результат роботи, самомотивація та цілеспрямованість, комунікабельність, високий рівень самостійності та відповідальності, ініціативність, конструктивність, чесність, яскраві якості лідера та організатора .

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: