Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 ноября 2023 PRO

Олександр

Глава відділу комунікацій, реклами, маркетингу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник копірайтинг-центру

с 08.2018 по 09.2023 (5 лет 1 месяц)
ПриватБанк, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Викладач з маркетингу та копірайтингу

с 03.2016 по 02.2023 (6 лет 11 месяцев)
Академія IMT, Дніпро (Освіта, наука)

Авторський курс з копірайтингу та ділових комунікацій
https://imt.academy/kurs-kopirayting

Керівник відділу копірайтингу

с 09.2012 по 12.2013 (1 год 3 месяца)
Агенція інтернет-маркетингу E-art, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

CEO, маркетолог, копірайтер

с 06.2011 по наст. время (12 лет 11 месяцев)
Олександр Бихно. Маркетинг та комунікації, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

https://alexcopy.com.ua

Економіст відділу по роботі з фіз.особами

с 04.2007 по 02.2012 (4 года 10 месяцев)
Банк «Південний», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Образование

ДНУ ім. Олеся Гончара

Економіка підприємств, Дніпро
Высшее, с 2003 по 2005 (2 года)

ДНУ ім. Олеся Гончара

Физико-технічний, Дніпро
Высшее, с 2001 по 2007 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Data Driven Marketing (агентство Ильи Балахнина Paper Planes)

4 місяці, диплом директора з маркетингу
Сертификат

Знания и навыки

SMM Email-маркетинг PPC Копірайтинг Навчання персоналу Тренінговий метод викладання Розробка маркетингової стратегії Аналіз цільової аудиторії Аналіз ринку Контент-маркетинг

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Я маркетолог із спеціалізацією в ділових комунікаціях. Допомагаю компаніям вирішувати бізнес-завдання через спілквання з клієнтами: від обробки негативу в соціальних мережах та підготовки мовних модулів для підтримки до розробки та запровадження тону голосу во всіх комунікаціях компанії.

Мій підхід полягає в тому, що комунікації впливають на сприйняття компанії та її продуктів клієнтами.
Наприклад, b2b-комунікації часто створюють важкими і за структурою, і за мовою. Так спілкуються держ.органи. Проблема може бути в тому, що споживачі, яких «виховали» такими комунікаціями, підсвідомово починають і продукти компанії вважати складними та важкими.

З іншого боку комунікаційна стратегія створюється під конкретне завдання. Наприклад, компанія може спеціально робити складні тексти, щоб залучати певну цільову аудиторію.

Саме ці завдання я виконував в ПриватБанку як керівник копірайтинг-центру. Потрібно було запровадити новий тон голосу во всіх комунікаціях, тому що дослідження виявили, що клієнти сприймають банк як дуже важку структуру. Вони порівнювали банк із суворою вчителькою, яку в класі всі бояться.

Це сприйняття потрібно було змінювати, але врахувати, що в банку безліч різних сегментів ЦА і неможливо розмовляти з усіма однаково.

Моя робота полягала в контролюванні вже створених комунікацій та навчанні авторів в банку. Я проводив вебінари та керував внутрішньою розсилкою на співробітників з тону голосу. Для створення комунікацій з нуля мене підключали в найважких випадках з високим іміджевим ризиком.

Моя команда складала: 1 копірайтер та 4 коректори.

Приклад вебінару для співробітників по книзі «Пиши, скорочуй»: https://youtu.be/B1MbA768fnQ

Також я запускав контент-маркетинговий проєкт з нуля: від завдання розробникам до створення та дистрибуції контенту. Сайт можна подивитися в архіві: https://web.archive.org/web/20210517004642/https://24mm.pb.ua/

Портфоліо

Мій підхід до комунікацій з прикладами робіт можна побачити на власних ресурсах:

Сайт: https://alexcopy.com.ua

Ютуб-канал: https://www.youtube.com/@alexcopycomua

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты