- PRO
Марина
HRD
- Рассматривает должности:
- HRD, HR бізнес-партнер, HR-менеджер, Операційний директор, Внутрішній аудитор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 48 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1596004/
Опыт работы
HRD
с 11.2024 по наст. время
(9 месяцев)
NDA, Київ (IT)
Участь у стратегічному плануванні та вирішенні кадрових питань
Лідерство та управління всіма аспектами HR та адміністративних функцій в компанії
Бюджетування витрат адміністративного та HR-департаменту
Забезпечення відповідності процедур HR вимогам законодавства та стандартам
Кадровий та адміністративний документообіг
Рекрутинг та адаптація персоналу
Щомісячна розгорнута звітність
HRD (проектна робота)
с 05.2024 по 08.2024
(3 месяца)
NDA, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Кадровий аудит
-Закриття гарячих вакансій
-Створення пакету документів для НБУ
Директор з пeрсоналу / Член Наглядової ради
с 10.2016 по 02.2024
(7 лет 4 месяца)
Фінансова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Починаючи з однієї компанії з чисельністю в 60 працівників (ТОВ «СС ЛОУН») за час роботи було створено холдинг в 10 компаній зі штатом працівників 450+ (Fintech, ІТ, страхування, е-маркетинг, e-commerce).
-Підібрані та згуртовані міцні та дружні команди. Налагоджена комунікація як всередині кожної з компаній так і між компаніями (юнітами).
-За цей час було запущено багато кредитних продуктів, IT-рішень, а також реалізовано інтеграцію зі сферами страхування
(АТ «СК «ОПІКА») та e-commerce (маркетплейс ТОВ «ВАША ВИГОДА»).
-Вдало пройдений етап розподілу бізнесу між власниками (2018р.), з майже повною заміною серед ТОП та Middle складу, але без суттєвих «просідань» бізнес-показників.
-Плинність кадрів серед лінійних працівників не перевищувала 15% за рік. Цей показник вдалося досягти завдяки ретельному відбору кандидатів, налагодженому процесу адаптації та залученості працівників.
-Розроблені та втілені програми мотивації для бек- та фронтофісу з регулярним переглядом зміни акцентів важливості показників. При запуску нових продуктів були реалізовані програми «Покращення якості продукту» із застосуванням матеріальної мотивації працівників.
-Відбувався щорічний перегляд заробітних плат на основі аналізу ринкових показників.
-Системно проводилась оцінка та розвиток персоналу:
Бекофіс – one-to-one, внутрішнє навчання (тренінги), ІПР, участь у зовнішніх заходах (в залежності від посади).
Фронтофіс – one-to-one, внутрішнє навчання (тренінги), ІПР.
-Вдало запроваджена система внутрішнього кар`єрного зростання працівників.
-До початку повномаштабної війни компанії активно розвивались та займали лідируючі позиції на ринку, про що свідчять здобуття перемог різними юнітами протягом 2020 – 2022 рр. (займаючи 1, 2, або 3 місце) в номінаціях:
“Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів”
“Стійка МФО”
“Кращий продукт МФО”
“Кращий сервіс мікрокредитування”
«Найкращий TechFin-проект»
«Вибір Країни»
за версіями FinAwards, PaySpace Magazine Awards, MFO Summit, українського незалежного порталу Finance.ua.
-Реалізовані програми ДМС, відвідування студій з йоги, футбольні турніри, поміч дитячому будинку сімейного типу, акції «Озеленення парків» та «Збору мусору», влаштування «Дитячих свят» для дітей співробітників, проведення 2х загальних корпоративів на рік (зима-літо в рамках холдингу).
З початком повномаштабного вторгнення – підтримка, збір коштів, закупка необхідного обладнання для мобілізованих працівників.
Керівник відділу по роботі з персоналом
с 09.2015 по 06.2016
(9 месяцев)
ТОВ "ПАН ЛОГІСТИК", ТОВ "ПАН ЛОГІСТИК КОРПОРЕЙШН", ТОВ "ГЛОБАЛ ВЕЙ ЛОГІСТИК", Киев (Транспорт, логістика)
- участь у формуванні кадрової політики підприємства,
- формування та оптимізація орг.структури підприємства, внесення змін;
- керівництво відділом (менеджер з підбору персоналу);
- організація ефективного рекрутингу (закриття ТОП-позицій) та успішне проведення масового рекрутингу;
-формування та впровадження програм адаптації та мотивації персоналу (монетарної та немонетарної);
-ведення кадрового діловодства в повному обсязі (накази на прийом, переведення, відпустки, відрядження, звільнення, трудові договори, договори про мат.відповідальність, штатний розпис, табель обліку робочого часу, облік лікарняних листів, графік щорічних відпусток, надання довідок та характеристик),
- формування та зберігання особових справ, облік трудових книжок і т.п.;
-плідна співпраця з банком (в рамках зарплатного проекту), зі страховою компанією в рамках договору медичного страхування працівників;
-формування, реєстрація та архівація наказів із загально-адміністративної діяльності підприємства
-надання необхідної звітності вищому керівництву в межах підприємства та в зовнішні інстанції (ДФС, РЦЗ, фонд інвалідів України);
-консультація керівників структурних підрозділів з питань трудового законодавства, вирішення поточних кадрових питань, підтримка позитивного іміджу роботодавця.
Менеджер з персоналу / Керівник департаменту управління персоналом (за сумісництвом)
с 08.2013 по 03.2015
(1 год 7 месяцев)
ТОВ «ТЕЛЕ ПРО» (Телерадіокомпанія «Україна»), ТОВ «ФРОНТ СІНЕМА» (Телерадіокомпанія «Україна») (ЗМІ, медіа)
-участь у формуванні кадрової політики підприємства, формування кадрового резерву, формування та оптимізація орг.структури підприємства;
-формування бюджету та репрогнозу бюджету (раз на півроку) з урахуванням навчання, підвищення кваліфікації, індексації заробітної плати тощо;
-організація ефективного рекрутингу (закриття ТОП-позицій) та успішне проведення масового рекрутингу; участь у формуванні необхідної документації для оформлення дозволу на працевлаштування нерезидентів);
-формування та впровадження програм адаптації та мотивації (монетарної та немонетарної) персоналу;
-ведення кадрового діловодства в повному обсязі (накази на прийом, переведення, відпустки, відрядження, звільнення, трудові договори (доп.угоди на продовженя/звільнення), договори ЦПХ (акти, звіти), договори про мат.відповідальність, штатний розпис, табель обліку робочого часу, облік лікарняних листів, графік щорічних відпусток, надання довідок та характеристик), формування та зберігання особових справ, облік трудових книжок і т.п.;
-плідна співпраця з банком (в рамках зарплатного проекту), зі страховою компанією в рамках договору медичного страхування працівників;
-формування, реєстрація та архівація наказів із загально-адміністративної діяльності підприємства
-надання необхідної звітності вищому керівництву в межах підприємства та в зовнішні інстанції (ДФС, РЦЗ, фонд інвалідів України, Чорнобильський фонд України, ПФУ);
-консультація керівників структурних підрозділів з питань трудового законодавства, вирішення поточних кадрових питань, підтримка позитивного іміджу роботодавця.
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, в.о. начальника відділу кадрів
с 12.2005 по 12.2012
(7 лет)
ПАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен" (Харчова промисловість)
-знання КЗпП України на експертному рівні;
-ведення документованої процедури управління згідно норм та положень міжнародної системи ISO 9001 та ISO 22000 (неодноразове успішне проходження підприємством (в тому числі відділом кадрів) сертифікаційного та ре-сертифікаційного аудиту компанією «Бюро Верітас Україна»); успішний досвід написання всієї цільової документації по процедурі управління;
-організація ефективного рекрутингу (закриття ТОП-позицій) та успішне проведення масового рекрутингу. Адаптація та мотивація персоналу. Ведення електронної бази кандидатів, надання звітності вищому керівництву по кандидатам та по плинності кадрів підприємства;
-формування кадровому резерву підприємства, організація та проведення атестації персоналу, ротація персоналу по результатам атестації (середній та вищий рівень керівництва);
-успішний досвід по проведенню навчання та підвищення кваліфікації персоналу в межах підприємства та в учбових закладах м. Києва, контроль за дотриманням бюджету підприємства на навчання;
-досвід ефективного керівництва персоналом відділу кадрів - 5 чол. (2 інспектори та 3 екскурсоводи);
-успішний досвід взаємодії (перевірки) контролюючими зовнішніми інстанціями
(Міністерство праці України, прокуратура);
-знання кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, надання щорічних та додаткових відпусток, звільнення), формування, перевірка та підписання у керівництва щоденних наказів по особовому складу підприємства (штат 3500 ÷ 2200чол.);
-формування та зберігання особових справ працівників, своєчасне заповнення та зберігання трудових книжок, зберігання наказів по особовому складу підприємства згідно норм та положень;
-оформлення договорів про матеріальну відповідальність та договорів про комерційну таємницю працівників;
-підготовка графіків щорічних відпусток, графіків додаткових відпусток для ліквідаторів аварії на ЧАЕС та постійний контроль за їх виконанням; надання соціальних відпусток (матерям-одиночкам, батькам, що виховують дітей без матері, матерям, що мають 2-х дітей віком до 15 років і т.д. згідно Закону України «Про відпустки») та додаткових щорічних відпусток за ненормований робочий день та шкідливі умови праці згідно внутрішніх нормативних документів;
-ведення та оформлення табелю обліку робочого часу працівників в спеціалізованій програмі "Кадри та Зарплата";
-оформлення лікарняних листів, документів в пенсійний фонд України, документів на видачу загальнодержавних пенсійних страхових свідоцтв, документів на медичне страхування працівників, документів для отримання працівниками банківських зарплатних карток, надання працівникам необхідних довідок і т.п.;
-оформлення відряджень працівників;
-своєчасне надання необхідної звітності в зовнішні інстанції (ЦЗ, військкомат, фонд інвалідів України, Чорнобильський фонд України);
-впевнений користувач ПК (MS Office, «Кадри та Зарплата», Outlook, Internet), офісною оргтехнікою (міні АТС, факс, ксерокс, сканер)
Секретар
с 03.2004 по 11.2005
(1 год 8 месяцев)
Спільне українсько-американське підприємство "Керос-Київ", Київ (IT)
прийом відвідувачів, вхідних дзвінків;
-прийом, розподіл вхідної та вихідна кореспонденції; листування; реєстрація, зберігання та розсилка по підрозділах підприємства наказів та розпоряджень керівництва;
-ведення протоколів виробничих нарад та контроль за їх виконанням;
-виконання доручень керівництва, оперативне рішення адміністративно-організаційних питань;
-заказ авіа та ж/д квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
-організація життєдіяльності адміністративного корпусу (заказ води, кави);
Технік-конструктор
с 09.1997 по 03.2004
(6 лет 6 месяцев)
ВАТ "НВК Київський завод автоматики ім. Петровського", Київ (Машинобудування)
Робота в конструкторському бюро, оформлення креслень та відповідної технічної документації
Образование
НУХТ
Обладнання харчових та переробних виробництв, Київ
Высшее, с 2008 по 2011 (3 года 3 месяца)
Спеціаліст
Київський суднобудівний технікум
Обробка матеріалів на станках та автоматичних лініях, Київ
Среднее специальное, с 1993 по 1997 (3 года 9 месяцев)
Технік-технолог, червоний диплом
Дополнительное образование и сертификаты
Тренінг "Підбір та мотивація персоналу"
2011р.
Університет економіки та права "Крок", курс підвищення кваліфікації за напрямом "Директор з персоналу"
лютий-квітень 2013р.
Міжнародна освітньо-консалтингова компанія «БІЗНЕС – КОНСТРУКТОР» «Методи управління персоналом»
2017
Ораторське мистецтво, Тренінг
2020
SOHINA GLOBAL RECRUITMENT Тренінг «Підбір персоналу»
2020
FinAwards (Київ, Україна) Конференції
2020 2021 2022
ШКОЛА СИСТЕМНОГО БІЗНЕСУ «CHANGERS» при «Міжнародній освітньо-консалтинговій компанії «БІЗНЕС – КОНСТРУКТОР» Online - курс "HR"
2024
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Oracle Database
- Нарахування зарплати
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, з аналітичним складом розуму та високим рівнем емпатії
Похожие кандидаты
-
HRD, HR-керівник
Киев -
Директор з кадрів
Киев -
HR-керівник
Киев -
Начальник відділу кадрів
10000 грн, Киев, Днепр , еще 8 городов -
HR-керівник
125000 грн, Киев -
Корпоративний психолог, директор з персоналу, HRD
40000 грн, Киев