Ірина
Секретар, діловод, менеджер з персоналу, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Павлоград
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1644955
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
- Чешский — начинающий
Дополнительная информация
Попова Ірина Сергіївна
•Вік: 36 років
•Національність: українка
•Сімейний стан: не заміжня
•конт. тел.: [
•ел.пошта: [
Наявність водійського посвідчення категорії В
Освіта:
2006р.- 2010р.Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв м.Київ
Інститут державного управління
та інформаційної діяльності
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність.
Спеціальність: документознавець фінансових, банківських і підприємницьких структур.
Кваліфікація: магістр.
2005р.-2006р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Молодший спеціаліст зі спеціальністю:
•Діловодство
2004р.-2005р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Кваліфікований робітник за професією:
•Оператор комп’ютерного набору, обліковець (реєстрація бухгалтерських даних)
Досвід роботи:
З 2013 по 2020 - ПП
15.04.2009- 15.01.2013 ТОВ «Фінансове агентство по збору платежів» м.Київ
Провідний спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями
Основні обов’язки: здійснення вихідних і приймання вхідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією і її розподіл по Департаментам, ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
09.01.2009- 31.03.2009 ЗАТ СК «Догмат-Страхування» м.Київ
Фахівець управління спеціалізованого забезпечення Служби Безпеки
Основні обов’язки: робота з вхідною кореспонденцією; розгляд, підготовка проектів і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація кореспонденції; ведення архіву; робота з внутрішніми програмами компанії; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва.
01.09.2008-08.01.2009ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Спеціаліст відділу співпраці з зовнішніми структурами Управління моніторингу дебіторської заборгованості Департаменту моніторингу та віндикації дебіторської заборгованості
Основні обов’язки: здійснення вихідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією; розгляд і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація; ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва, підготовка посадової інструкції.
26.02.2007-31.08.2007ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Адміністративний секретар, адміністративного сектору, відділу моніторингу та віндикації , Департаменту превенції, моніторингу та віндикації
Основні обов’язки: виконання функцій контролю та виконання господарського забезпечення відділу; прийом та розподіл телефонних дзвінків; робота з архівом та архівними документами відділу; складання та внесення рапортів керуючись внутрішніми програмами компанії; приймання та передача кореспонденції по відділу; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
07.07.2006-22.02.2007ТОВ «Альфа-Тур»м.Київ
Секретар-референт
Основні обов’язки: прийом телефонних дзвінків, їх розподіл (міні-АТС); організація процесу документообігу, складання, облік і реєстрація, розподіл документації; контроль виконання; кадрове діловодство; організація роботи керівника; робота з філіями (більше 20); робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
Особисті якості:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, працьовита.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Павлоград
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- ПП, ПП, 7 лет 5 месяцев
- фахівець відділу по роботі з вхідними зверненнями, ФАСП, м. Київ, 3 года 7 месяцев
Похожие кандидаты
Секретарь, делопроизводитель, помощник руководителя
Павлоград, Днепр, Терновка
Адміністратор, офіс-менеджер
Павлоград
Менеджер з персоналу (робота з документами та договорами)
Павлоград
Офис-менеджер
Павлоград
Адміністратор, оператор ПК, помічник керівника, діловод, головний спеціаліст
Павлоград