Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 января 2024

Ірина

Секретар, діловод, менеджер з персоналу, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Павлоград

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Windows Outlook Express Express

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Чешский — начинающий

Дополнительная информация

Попова Ірина Сергіївна

•Вік: 36 років
•Національність: українка
•Сімейний стан: не заміжня
•конт. тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
•ел.пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Наявність водійського посвідчення категорії В

Освіта:

2006р.- 2010р.Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв м.Київ
Інститут державного управління
та інформаційної діяльності

Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність.
Спеціальність: документознавець фінансових, банківських і підприємницьких структур.

Кваліфікація: магістр.

2005р.-2006р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ

Молодший спеціаліст зі спеціальністю:
•Діловодство

2004р.-2005р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ

Кваліфікований робітник за професією:
•Оператор комп’ютерного набору, обліковець (реєстрація бухгалтерських даних)

Досвід роботи:
З 2013 по 2020 - ПП

15.04.2009- 15.01.2013 ТОВ «Фінансове агентство по збору платежів» м.Київ

Провідний спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями

Основні обов’язки: здійснення вихідних і приймання вхідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією і її розподіл по Департаментам, ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).

09.01.2009- 31.03.2009 ЗАТ СК «Догмат-Страхування» м.Київ

Фахівець управління спеціалізованого забезпечення Служби Безпеки

Основні обов’язки: робота з вхідною кореспонденцією; розгляд, підготовка проектів і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація кореспонденції; ведення архіву; робота з внутрішніми програмами компанії; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва.

01.09.2008-08.01.2009ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ

Спеціаліст відділу співпраці з зовнішніми структурами Управління моніторингу дебіторської заборгованості Департаменту моніторингу та віндикації дебіторської заборгованості

Основні обов’язки: здійснення вихідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією; розгляд і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація; ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва, підготовка посадової інструкції.

26.02.2007-31.08.2007ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ

Адміністративний секретар, адміністративного сектору, відділу моніторингу та віндикації , Департаменту превенції, моніторингу та віндикації

Основні обов’язки: виконання функцій контролю та виконання господарського забезпечення відділу; прийом та розподіл телефонних дзвінків; робота з архівом та архівними документами відділу; складання та внесення рапортів керуючись внутрішніми програмами компанії; приймання та передача кореспонденції по відділу; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).

07.07.2006-22.02.2007ТОВ «Альфа-Тур»м.Київ

Секретар-референт

Основні обов’язки: прийом телефонних дзвінків, їх розподіл (міні-АТС); організація процесу документообігу, складання, облік і реєстрація, розподіл документації; контроль виконання; кадрове діловодство; організація роботи керівника; робота з філіями (більше 20); робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).

Особисті якості:

Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, працьовита.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: