Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 июля 2018 PRO

Надія

Менеджер з продажу, аналітик, товарознавець, керівник АЗК, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник АГЗП, товарознавець.

с 11.2016 по 03.2018 (1 год 4 месяца)
ТОВ Авантаж 7, Хмельницкий (Автобізнес та автосервіс)

Керівництво та контроль безперебійного відпуску нафтопродуктів, контроль за виконання касової дисципліни. Управління працівниками. Аналітика та покращення показників АЗК,АГЗП. Організація виконання робіт по поточному та капітальному ремонту технологічного обладнання.Оперативний контроль обліку, приймання та зберігання нафтопродуктів.Надзор за виконанням правил пожежної безпеки та охорони праці.Ведення відповідної документації.Зберігання в належному стані тех. документації необхідної для роботи АЗС АГЗП.Ведення роботи з інспектуючими організаціями.Своечасна здача звітів в бухгалтерію.Постійне проведення благоустрою та сан.зони АЗС АГЗП.

Товарознавець

с 11.2016 по 03.2018 (1 год 4 месяца)
ТОВ Авантаж 7, Хмельницкий (Автобізнес та автосервіс)

Отримання та облік матеріальних цінностей. Контроль за зберіганням. Організація раціонального товаропостачання дистриб"юторами, постачальниками в торгову мережу АЗС, АГЗП. Досягнення раціональних форм господарських та комерційних звязків з ними.Заключення договорів поставки товарів, акти прийому-передачі основних засобів.Вивчення попиту населення на товари,окремі групи товарів,та в цілому. Аналіз динаміки.Розробка пропозиції щодо формування асортименту,товарних запасів,вживання заходів для прискорення обороту товарів,скорочення товарних втрат.Ведення первинної документації,актів зберігання,повернення товарів,обладнання.Робота в 1С.

Образование

Київський аграрний університет (Ірпінський економічний коледж)

Товарознавство та комерційна діяльність, Ірпінь (Київська обл.)
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Консалтингова компанія" Висоцький консалтинг."

2016р.

Организація системної работи та формування управлінських компетенцій РМ.. Коучинг. Теорія мотивації.

2015

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Відомості про себе
П.І.Б.: Карпова Надія СергіївнаАдреса:м.Хмельницький вул. Кленова 16
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 08.04.1979
Вік 37
Сімейний стан заміжня
Громадянство Україна
Освіта
Вересень 1996-1999р. Спеціаліст
Київський аграрний Університет(Ірпінський економічний коледж),м.Ірпінь(Київська
область)
спеціальність : товарознавство та комерційна діяльність кваліфікація : товарознавець-комерсант


ТОВ Полісан (2013р-2015р)

Дистриб"ютор лакофарбової продукції.
Посада. Менеджер відділу збуту
Посадові обов"язки:

1.Аналіз ринку збуту продукції,активний пошук нових клієнтів,проведення переговорів.
2.Робота з існуючою базою данних, підтримка довгострокових відносин з існуючими клієнтами.
3.Контроль за виконанням договірних домовленостей,повернення дебіторської заборгованості.
4.Просування продукції по сигментах ринку,аналіз продажів,пошук нових ринків збуту.
5.Виконання плану продажів сезоності та вцілому.

ТОВ Новий Імпульс(2015р-2016р)
Дистриб"ютор кондитерської продукції "Монделіс Україна"

Посада.Аналітик

Посадові обов"язки:
1.Аналіз ринку збуту та його сигментів.
2.Збір інформації,створення звітності на основі отриманих даних.
3.Моніторинг даних та їх оцінка,ведення моніторингової документації,аналіз продажів та просування.
4.Аналіз дебіторської заборгованості відповідно до договору поставки,контроль за виконанням домовленостей.
5.Складання звітності в програмі 1С,Excel,розробка пропозиції по вдосконаленню роботи компанії.

ТзОВ САВСЕРВІС-МОВА,філіал м.Хмельницький (2006р.-2012 р.)
Посада. Адміністратор відділу логістики
Посадові обов'язки:
1.Наповнення бази даних первинною документацією;
2.Контроль за правильністю та відповідністю й оформленням одержуваних на облік первинних документів.
3.Обробка замовлень на постачання продукції.
4.Операції по документообігу,безпосередньо попереднє і завершальне планування постачання і продаж товарів.
5.Інформування клієнтів про цінову і кредитну політику компанії,оборотні звірення.
6.Розробка оптимальних маршрутів і графіків доставки товарів клієнтам,господарські відносини з постачальниками транспортних послуг.
7.Складання звітності,планування товарних запасів і замовлення продукції у виробника.
8.Контролювання своєчасного повернення дебіторської заборгованості,підвищення ефективності роботи торгового відділу.

Особисті якості:

Комунікабельність,наполегливість,амбіційність,стриманість,оптимізм,чесність,відповідальність,відкритість до нового.

Спеціальні знання та навики:
Володіння українською та російською мовами,німецька зі словником,навики роботи з ПК (Windows 2008-2010 з програмами Мicrosoft Office ( Word,Excel,Microsoft office outlook,Internet expolorer,1С 7.1 8.1 8.2,) ,спеціалізовані програми.
Водійські права категорії "В".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: