Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер (тимчасова робота)

с 02.2024 по 05.2024 (3 месяца)
Прайм Логістік, Київ (Транспорт, логістика)

1. Перевірка наявності документів (актів, довідок, договорів) згідно реєстру.
2. Робота з 1С (звірка з реєстром).

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2021 по 12.2023 (2 года 11 месяцев)
ISTL, Міжнародна школа технічного законодавства та управління якістю, Київ (Освіта, наука)

- Організація закупівлі та контроль наявності канцелярських товарів, води, господарських засобів та іншого, необхідного для життєдіяльності робочого простору;
- Організація та контроль підтримання чистоти;
- Контроль обслуговування техніки та господарського обладнання;
- Контроль оплати/документів, що супроводжують господарську діяльність офісу;
- Пошук підрядників, що обслуговують офіс (ремонт/налаштування техніки) та контроль виконання робіт;
- Ведення ділової переписки;
- Прийом та відправлення документів кур'єрськими службами;
- Використання типових програм в роботі (MS Office, CRM системи та тощо);
- Робота з оргтехнікою.

Контент-менеджер, адміністратор офісу

с 04.2020 по 11.2020 (7 месяцев)
Євроклімат 2012, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Адміністрація інтернет магазину на Opencart 2.0;
- Створення сайтів на платформі Tilda, OpenYuor.site, Платформа LP;
- Робота з програмами зі створення банерів для соцмереж - Crello, Canva;
- Досвід роботи з маркетплейсами (Prom, Хотлайн, Прайс);
- Формування контент-плану;
- Створення та розміщення контенту в соцмережах (ФБ та інста);
- Реагування на коментарі та питання користувачів;
- Внесення нових товарних позицій на сайт (вручну та за допомогою парсера);
- Робота з прайсами постачальників;
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- Зустріч відвідувачів офісу (чай, кава);
- Організація та забезпечення життєдіяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярських товарів, води тощо);
- Замовлення рекламної/сувенірної продукції;
- Виконання службових доручень керівництва.

Асистент директора

с 11.2017 по 03.2020 (2 года 4 месяца)
Вітамакс Україна, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Адміністративна підтримка керівника, планування робочих процесів, координація зустрічей, прийом відвідувачів.
2. Ведення ділового листування; отримання та обробка вхідної кореспонденції.
3. Повна організація ділових поїздок (бронювання та купівля квитків, номерів готелів тощо).
4. Адміністрування двох сайтів (завантаження контенту, відповіді на звернення клієнтів із сайту).
5. Робота з відео та фото матеріалами (корегування під потреби, вивантаження на ютуб канал і т.д.).
6. Забезпечення життєдіяльності офісу.

Менеджер з персоналу/рекрутер

с 09.2017 по 10.2017 (1 месяц)
Чисте Небо, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

підбір персоналу;
проведення телефонного інтерв'ю;
ведення бази даних кандидатів;
моніторинг ринку праці;
ведення звітності про виконану роботу.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 07.2016 по 01.2017 (6 месяцев)
НБР, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

1. Анкетування юридичних осіб у телефонному режимі відповідно до наданої БД (Microsoft Excel).
2. Внесення змін до БД згідно з отриманою інформацією.
3. Пошук актуальних даних в Інтернеті.
4. Звіт за результатами виконаної роботи.

Оператор кол-центру

с 10.2013 по 10.2015 (2 года)
Воля кабель, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1.Обслуговування вхідних дзвінків згідно правил і регламенту компанії.
2. Анкетування абонентів.
3. Внесення інформації щодо результатів дзвінка до бази даних.
4. Продаж послуг компанії.
5. Надання технічної підтримки, вирішення питань щодо заборгованості абонентів.

Продавець-консультант

с 04.2007 по 01.2013 (5 лет 9 месяцев)
КМД УДППЗ Укрпошта, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Продаж товарів та надання послуг (копіювання, сканування, ламінування тощо)
2. Консультування клієнтів щодо товарів та послуг,
3. Працювала з касовою документацією (книга РРО),
4. Досвід роботи з різними касовими апаратами,
5. Сприяла вирішенню питань у разі виникнення конфліктних ситуацій.

Образование

Національний авіаційний університет

Економіка та підприємство, бакалавр, міжнародна економіка, спеціаліст., Київ
Высшее, с 2005 по 2011 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Воля – Кабель, тренінги з продажу та роботи з запереченнями. Внутрішне навчання

2014

Основи менеджменту, ХФЕІ

2004

GoIT, безкоштовний марафон - дата аналітик, дизайнер. тестувальник, проджект

2023

Studpoint, 2 тижні, он-лайн курс по маркетингу

2021

Роман Кирилович, Як підкорити соцмережі з AI

2024

Globtrade, Researcher на Amazon та eBay

2024, січень

Інтенсив графічний дизайнер

2024, травень

GoIT, Марафон з UX/UI-дизайну

2024, червень

Знания и навыки

  • Організованість
  • Приймати виклики
  • Досягати
  • Неконфліктність
  • Стресостійкість
  • Користувач Бітрікс24
  • Ведення CRM
  • Trello
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Наполегливість
  • MS Excel
  • MS Word
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Відповідальність
  • Canva
  • Гнучкість мислення

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: