Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 декабря 2023 PRO

Вікторія

Менеджер, адміністратор, касир, продавець, кредитний консультант, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Кредитний фахівець

с 09.2021 по 06.2022 (9 месяцев)
ТОВ"Фінансова Компанія "Кредіплюс", Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

Обзвон потенційних клієнтів, консультування з умов кредиту, оформлення договорів, видача коштів клієнту, збір заборгованності

Продавець-консультант ювелірних виробів

с 09.2019 по 09.2021 (2 года)
ФОП Оцевич, Запоріжжя (Розничная торговля)

консультація клієнтів, підбір моделі та розміру, оформлення договорів, продаж ювелірних виробів, забезпечення безпеки збереження матеріальних цінностей, інвентарізація товару, прийом та видача готівки, продаж ювелірних виробів через сайт, відправка заказів клієнтам

Менеджер з продажу, продавець консультант

с 01.2018 по 11.2019 (1 год 10 месяцев)
ПП Ковалевська, Запоріжжя (Розничная торговля)

розсилка комерційних пропозицій, прийом та викладення товару в магазині, консультація клієнтів, підбір розміра та моделі одягу для клієнта, продаж товарів готівковим та безготівковим розрахунком, бухгалтерський облік товару, проведення інвентаризацій, оформлення дисконтних карток клієнтам

Менеджер з реклами

с 03.2016 по 08.2018 (2 года 5 месяцев)
ПП Малий, Запоріжжя (Маркетинг, реклама, PR)

e-mail-розсилка комерційних пропозицій, консультація клієнтів, оформлення договорів, супровід клієнтів, тех-допомога он-лайн, Скайп, Вайбер

Менеджер з песоналу

с 03.2015 по 01.2016 (10 месяцев)
ПП Смирнов, Запоріжжя (Пошук персоналу, HR)

Реклама вакансій на інтернет ресурсах,консультація клієнтів з вакансій у Польщі, оформлення договорів, підготовка повного пакету документів для візи, постановка на чергу до візового центру, супровід клієнта у Польщі.

Оцінювач експерт універсал

с 11.2013 по 02.2015 (1 год 3 месяца)
ПТ «Ломбард-Скарбниця», Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

Перевірка, оцінка золота та техніки,консультування клієнтів з умов кредиту, офрмлення договорів, видача кредиту під заставу майна, забезпечення безпеки збереження матеріальних цінностей, робота з касовою документацією, робота з програмою 1С, інвентарізація товарно-матеріальних цінностей

Менеджер по административной деятельности

с 01.2011 по 11.2013 (2 года 10 месяцев)
Торгівельний дім "Ксена", Запоріжжя (Розничная торговля)

Вивчення попиту, укладання договорів з постачальниками та клієнтами, а також керувництво реконструкцією магазинів

Оператор call-центра

с 01.2009 по 01.2011 (2 года)
КБ «ПриватБанк», Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

інформування про нові послуги компанії, консультація щодо продуктів та акцій, реєстрація скарг та пропозицій

Директор

с 01.1993 по 01.2009 (16 лет)
ПП Барило, Запоріжжя (Розничная торговля)

Організувала роботу 2-х магазинів та 2-х кіосків на ринках міста з продажу жіночого одягу

Образование

Запорізький технікум радянської торгівлі

Менеджер, Запоріжжя
Среднее специальное, с 1989 по 1991 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний центр ПТ "Ломбард-Скарбниця" - спеціальність - оцінювач-експерт-універсал (золото, техніка)

з вересня по листопад 2013

Курси професійного зростання "Магнат"- спеціальність -менеджер

2012 - 2013

Курс семинаров по развитию бизнеса "Брокерский дом "Самсон"

2006 - 2008

Курсы и семинары менеджмента и личностного роста -Швейцарский финансовый холдинг "ЕвроЛайф"

2000 - 2008

Знания и навыки

MS Excel MS Word Організація робочого процесу торговельно-закупівельної діяльност

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні навички: організація торгово-закупівельної діяльності, організація робочого процесу продажу, навички підбору та організація роботи персоналу, знання програм для роботи з комп'ютером на рівні просунутого користувача, вміння роботи в 1С, знання касової дисципліни, вміння встановлювати та підтримувати ділові контакти, знання кон'юнк ринку, володіння навичками спілкування з клієнтами та здатність конструктивно сприймати критику на свою адресу, уміння укладання договорів.

Особисті якості: легка навченість, доброзичливість, пунктуальність, порядність, вміння спілкуватися з людьми, почуття гумору, надмірно самокритична, а також патологічна чесність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: