Ольга
Account manager
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Одесса, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1726682
Опыт работы
Адміністративний помічник
с 08.2017 по наст. время
(6 лет 9 месяцев)
BEST (California, USA), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.
Менеджер відділу роздрібного продажу
с 06.2016 по 09.2017
(1 год 3 месяца)
Тайсон компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.
Фахівець по роботі з клієнтами
с 06.2015 по 06.2016
(1 год)
Полімерконсалтинг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.
Образование
Одеська державна академія холоду
Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи", Одеса
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Coursera (https://www.coursera.org) - курс "Економіка для неекономістів"
2015, 12 тижнів
Навчальний центр "Інститут професійних технологій" навчальний курс "Організація та управління роботою офісу"
2009, 3 місяці
Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"
2009, 1 день
Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"
2007,1 день
"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) - курс "EXCEL для бізнесу"
2019, 3 місяці
"Дизайн презентації в PowerPoint"
2023, 3 місяці
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Болгарский — средний
Другие резюме этого кандидата
Одесса, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Адміністративний помічник, BEST (California, USA), 6 лет 9 месяцев
Одесса, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Адміністративний помічник, BEST (California), 6 лет 9 месяцев
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами, рекрутер, адміністратор
Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно
Менеджер по работе с клиентами
12000 грн, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно