Ольга
Customer service manager
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Одесса, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2860678
Опыт работы
Адміністративний помічник
с 08.2017 по наст. время
(6 лет 9 месяцев)
BEST (California), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.
Менеджер відділу роздрібного продажу
с 06.2016 по 09.2017
(1 год 3 месяца)
Тайсон Компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.
Фахівець по роботі з клієнтами
с 06.2015 по 06.2016
(1 год)
Полімерконсалтинг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.
Образование
Одеська державна академія холоду
Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи", Одеса
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) - курс "EXCEL для бізнесу"
2019, 3 місяці
Coursera (https://www.coursera.org) - курс "Економіка для неекономістів"
2015, 3 місяці
Навчальний центр "Інститут професійних технологій" навчальний курс "Організація та управління роботою офісу"
2009, 3 місяці
Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"
2009, 1 день
Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"
2007,1 день
"Дизайн презентації в PowerPoint"
2023, 3 місяці
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Болгарский — средний
Другие резюме этого кандидата
Одесса, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Адміністративний помічник, BEST (California, USA), 6 лет 9 месяцев
Одесса, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Адміністративний помічник, BEST (California, USA), 6 лет 9 месяцев
Похожие кандидаты
Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Удаленно
Customer service manager, Project manager
35000 грн, Удаленно
Customer service manager (support), system administrator
Удаленно
Account manager (customer support), оператор чату
Удаленно
Менеджер з продажу авіаквитків, customer service manager
Удаленно
Customer support representative, account manager
12000 грн, Львов, Удаленно