Олена
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами, економіст, волонтер
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1755279
Опыт работы
Гол. економіст документарних та кредитних операцій,Пров.фахівець від.банку по роботі з юр. особами,старший економіст по роботі з кредитами та депозитами (в частині кредитування юр. та фіз. осіб, в т.ч. в частині операцій оформлення застав, страхування)
с 07.2011 по 11.2021
(10 лет 4 месяца)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)
Напрям роботи та сфера діяльності: банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку, документарні та кредитні операції (загальний офіційний стаж і практичний досвід роботи за фахом: 6,5 років).
Досвід роботи: загалом, маю успішний досвід роботи у напрямку кредитування, корпоративний/роздрiбний бізнес, прямі продажі (більше 5-ти років роботи в банківській сфері).
В мої обовʼязки входили наступні функції:
• здійснювати аналіз повноти формування і якості підготовки документів кредитних справ (аналізувати пакет документів потенційних позичальників на предмет розгляду можливості надання кредитів)
• повне супроводження процесу обслуговування банківських гарантій: від отримання заявки від клієнта, підготовки договорів та погодження з контрагентом спірних умов гарантії до відкриття гарантії
• контролювання правильності сум виставлених банківських комісій за документарними операціями та своєчасність їх оплати
• врахування документарних операцій, комісій, підготовка звітів для керівництва
• здійснювати аналіз платоспроможності і кредитоспроможності позичальників (структурувати кредитні угоди, готувати мотивований кредитний висновок)
• взаємодіяти з відповідними структурними підрозділами Банку у процесі кредитування клієнтів корпоративного бізнесу, працювати зі службами щодо отримання висновків ризик менеджменту
• підтверджувати й аналізувати достовірність інформації, що надається (здійснювати перевірку репутації у доступних базах)
• перевіряти дані клієнта в офіційних джерелах інформації (ПВБКІ, Youcontrol), користування державними реєстрами та пошуковими системами
• перевірка кредитної історії учасників кредитного процесу та її аналіз
• перевірка учансників кредитної угоди на в реєстрі пов'язаних з Банком осіб, в Базі втрачених паспортів, приналежність до публічних діячів
• здійснювати первинний аналіз фінансової звітності потенційного клієнта
• відображення фінансової звітності клієнтів в системі Банку
• оцінювати ризики надання готівкових кредитів
• ведення бази кредитних операцій в операційному дні банку
• формувати кредитні справи позичальників, готувати звіти (повнота формування та якість підготовки документів кредитних справ)
• зберігання оригіналів підписаних договорів по документарним операціям згідно затверджених внутрішніх нормативних документів (архів та формування справ по клієнту)
• ведення журналів реєстрації договорів (в електронному вигляді)
• оформлення банківських гарантій клієнтам відповідно до актів внутрішнього регулювання банку та чинного законодавства України
• складання та супроводження кредитних договорів, договорів поручительства, договорів гарантії,страхування (підготовка, перегляд, внесення змін, погодження договорів зі структурними підрозділами банку: договорів про надання фінансування, з дотриманням стандартів кредитного процесу)
Менеджер по роботі з клієнтами (продаж та оформлення, надання кредитів),менеджер прямих продаж (а саме, продаж кредитних продуктів та інших банківських інноваційних послуг і продуктів банку)
с 07.2011 по 08.2018
(7 лет 1 месяц)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)
• підготовка та супроводження внутрішньої документації банку при заключенні угод по банківським гарантіям (розпорядження, реєстри, довідки)
• контроль та обробка ідентифікаційних даних потенційних клієнтів
• підготовка довідок по кредитній заборгованості
• оформлення договорів страхування заставного майна
• контроль виконання клієнтами зобов'язань, вказаних в кредитних договорах (контроль за виконанням умов кредитування)
• підготовка розпоряджень та копій документів для надання до управління бек-офісу щодо формування платіжних документів за кредитними операціями
• видавати кредити та супроводжувати кредитні операції та угоди корпоративних клієнтів/клієнтів ЮО та МСБ (ТОВ, ФОП, ПАТ та інші)
• здійснювати поточне обслуговування клієнтів юридичних осіб
• надавати консультації клієнтам, малого та середнього бізнесу щодо банківський продуктів та послуг
• відкривати/ переоформлювати/закривати поточні рахунки клієнтів юридичних осіб
• також обслуговування фізичних осіб повним спектром послуг та продуктiв банку (підготовка/відкриття та ведення поточних та вкладних (депозитних) рахунків; супроводження договорів про депозитні вклади; збільшення клієнтської бази та збільшення дохідності клієнтського портфелю, виконання бізнес плану)
• продаж банківських продуктів (поточні рахунки, грошові перекази, розрахунки, депозити, кредити, пенсiйнi, cоцiальнi картки, страхування, договір застави тощо)
здійснювала виплату та оформлення грошових переказів у наступних системах: SWIFT, Western Union, Лідер, MoneyGram, Колібрі, Contact, Unistream.
Фахівець роздрібного масового сегмента, Провідний фахівець відділення банку по роботі з юр. особами
с 07.2011 по 08.2018
(7 лет 1 месяц)
АТ Банк Альянс, АТ Альфабанк ( Укрсоцбанк), ПАТ Метабанк, АТ Сбербанк, ПУАТ Фідобанк, ПАТ Акцент-Банк, Київ, Мелітополь (банківська сфера, продажі та операційна діяльність у банку)
Маю наступні знання та досвід роботи:
• повну вищу освіту (за напрямком «банківська справа»)
• досвід роботи більше 3-х років у банківському кредитуванні (в підрозділі кредитування/залучення юридичних осіб з виручкою від 50 тис. грн до 1 млн. грн), надання кредитів та кредитних ліній у розмірі до 500 тис. грн та більше
• досвід з активного залучення клієнтів, проведення переговорів, залучення та пошук клієнтів (формування клієнтської бази відділення; дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів)
• знання техніки продажів, навички продажів банківських продуктів (досвід ведення переговорів в тому числі телефонні переговори)
• просування сервісів/додатків щодо користування банківськими продуктами в онлайн додатках та збільшувати обсяг транзакційних операцій
• вміння оперативного вирішення питань, які виникли у клієнта в процесі обслуговування
• оформлення та супроводження кредитних операцій клієнтів малого та середнього бізнесу, а також ФОП
• досвід роботи із документарними операціями
• досвід в супроводженні кредитних операцій (а саме, взаємодія із підрозділами банку, підготування договорів, моніторинг умов кредитування)
• досвід роботи з первинною фінансовою та реєстраційною документацією юридичних осіб та ФОП (баланс, форма 2)
• досвід роботи в кредитному супроводі юридичних осіб
• володіння знаннями щодо вимог НБУ, чинного законодавства щодо кредитування (знання постанов НБУ)
• розуміння типів клієнтів, специфіки їх документації в залежності від організаційно-правової форми власності
• знання процесу кредитування юридичних осіб, знання процесу надання документарних операцій
• розуміння процесу прийняття рішень щодо надання Банківської послуги
• продаж повного спектру послуг діючим клієнтам
• знання положень НБУ, щодо розрахунку та прогнозування розміру кредитного ризику
• знання первинної фінансової та реєстраційної документації юридичних осіб та ФОП
• знання законодавчих актів, що регулюють банківську діяльність в т. ч. кредитну
Образование
Запорізький Національний Університет (ЗНУ)
Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), Запорожье
Высшее, с 2009 по 2010 (9 месяцев)
кваліфікація та диплом “фахівця банківської справи”
Запорізький Національний Університет (ЗНУ), Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), спеціальність“банківська справа”, АР№39662717, роки навчання 2009-2010, м. Запоріжжя.
Таврійський Національний Університет (ТНУ) імені В.I.Вернадського
Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), Симферополь
Высшее, с 2005 по 2009 (3 года 9 месяцев)
кваліфікація та диплом “бакалавра банківської справи”
Таврійський Національний Університет (ТНУ) імені В.I.Вернадського, Економіко-гуманітарний факультет (ЕГФ), спеціальність”банківська справа”, КР№36941191, роки навчання 2005-2009,
м. Сімферополь.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Немецкий — начинающий
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Белоусова Олена Андрiївна (Белоусова Алёна Андреевна)
Дата народження: 19.01.1988 р.(повних 35 років)
Мiсце проживання: м.Київ, вул.Кирилівська,Україна (ст.м.Дорогожичи та ст.м.Почайна,Куренiвка,Бабин Яр,Кирилiвська церква)
ВПО (маю статус внутрішньо переміщеної особи)
Місце прописки: м.Мелітополь,Запорізька область,Україна
Сімейний стан: розлучена,дітей не маю.
Email: [
Номер телефону: [
Viber / Telegram / WhatsApp: [
Skype: ab190188baa
Посилання на соц мережі: LinkedIn [
Мета пошуку роботи: розвиток в професійній сфері з профільної освіти та відповідна перспектива динамічного, професійного, особистісного і кар'єрного зростання з гідною фінансовою стабільністю. Розглядаю вакансії: менеджера по роботі з корпоративними клієнтами, фін. моніторингу у банківській сфері, гол. економіста кредитних операцій. Або напрямки: аналітик,рекрутер HR,кадровик,страховик,волонтер.
Шукаю роботу в Україні та за її межами,розглядаю різні варіанти та пропозиції : постійна,та також віддалена,проектна.
Маю досвiд роботи у наступних посадах: головний економіст документарних та кредитних операцій департаменту київського регіону, провідний фахівець відділення банку по роботі з юр особами, головний-старший економіст відділу по роботі з кредитами та депозитами (в частині кредитування юридичних та фізичних осіб, в т. ч. в частині операцій оформлення застав та страхування, фахівець роздрібного масового сегмента (клієнта малого та середнього бізнесу), менеджер прямих продаж (а саме, продаж кредитних продуктів та інших банківських інноваційних послуг і продуктів банку), менеджер по роботi з клієнтами (продаж та оформлення, надання кредитiв), фахівець з активних продажів у відділі маркетингу, економіст у відділі бухгалтерії-маркетингу (спрямована на підвищення ефективності виробництва на підприємстві).
Досвід роботи: загалом, маю успішний досвід роботи у напрямку кредитування, корпоративний/роздрiбний бізнес, прямі продажі (більше 5-ти років роботи в банківській сфері).
Маю наступні властивості:
Позитивний настрій та любов до своєї роботи,проактивність, організованість пунктуальність та системність,виконавча та трудова дисципліна.
Здатна і готова працювати в динамічній команді, дотримуючись регламенту компанії/банківської організації. Поводжуся доброзичлiво та поважно у спілкуванні з клієнтами і колегами, стресостійка,неконфліктна та вмію вирішувати конфлікти і будувати ефективні робочі стосунки.
Приймала участь у міжнародній економічній грі зі стратегічного менеджменту GMC, учасник проекту iGeneration (з розробки продуктів/послуг). Маю навички у фасілітації та модерації команд (приймала участь у волонтерському проекті).
Маю готовність працювати на результат, приймати рішення в нестандартних ситуаціях та брати на себе відповідальність. Здатна планувати та визначати пріоритети у роботі,обробляти великі масиви інформації і тримати під контролем та у фокусі кілька напрямків та зон відповідальності, і, таким чином, працювати з декількома задачами одночасно.
Орієнтована на якість: маю досвід організації постійного залучення та утримання клієнтів, вмію мотивувати існуючих клієнтів для подальшої співпраці з банком завдяки якості обслуговування та шляхом забезпечення високого рівня задоволеності. Маю навички прямих продажів,навички роботи з зацікавленими сторонами, письмові та усні навички дiлового спілкування: вмію вести переговори по телефону та при особистих зустрічах. Вмію встановлювати контакти,проводити презентації,
Маю бажання і мотивацію вчитися,а також здатність до навчання. Вмію навчати інших: маю досвід.
Володіння мовами:
Досконале володіння українською та російською мовами
Володіння англійською мовою на середньому рівні (зі словником)
Володіння нiмецькою мовою на середньому рівні (зі словником)
Особисті якості та хобі, інтереси:
Відповідальна та самоорганізована людина, вмію приділяти увагу до деталей, а також здатна планувати та визначати пріоритети у роботі. Наполеглива в досягненні поставленої мети.
Старанність,пунктуальність,здатність до навчання,організованість, висока самодисципліна,прагнення до отримання різнобічних професійних знань і навичок,робота на результат,наполегливість у досягненні мети. Бажання працювати в команді. Цілеспрямованість,товариськість і дружелюбність,порядність, вірність,ініціативність,відповідальність за виконану роботу, організаторські здібності,висока працездатність. Орієнтація на результат,управлінський потенціал.
Люблю читати книжки на економічну, філософську, і психологічну тематики. Люблю піклуватися про тварин. Люблю розводити кімнатні квіти. Люблю вчитися, відвідувати конференції та семінари в живу та онлайн. Люблю подорожі,знайомства і допомагати людям. Люблю займатися спортом (бiг,танцi).
Бажаю працювати в хорошому,згуртованому та дружньому колективі. Шкідливих звичок не маю (не курю,не п'ю).
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, контент-менеджер, оператор 1С, підтримки, сервісу
15000 грн, Киев, Удаленно
Економіст, спеціаліст, менеджер по роботі з клієнтами
35000 грн, Киев
Менеджер по логистике, -работе с клиентами, ассистент менеджера
20000 грн, Киев
Начальник відділу, економіст по роботі з корпоративними, МСБ клієнтами
Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, помічник менеджера, оператор 1С
Киев
Економіст (фінансовий облік), менеджер по роботі з клієнтами
Киев