Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 апреля 2024 PRO

Ірина

HR-менеджер, керівник підрозділу кадрового адміністрування, 55 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника відділу кадрового адміністрування, головний фахівець

с 04.2016 по наст. время (8 лет 1 месяц)
Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Координація роботи відділу, участь у розробці внутрішньо-нормативних документів Банку в межах повноважень підрозділу кадрового адміністрування, контроль дотримання внутрішньобанківських вимог під час створення посадових інструкцій працівників, підготовка відповідей на запити інших підрозділів, керівництва Банку та зовнішніх установ, участь у проведенні службових розслідувань, супроводження процесів централізації і реорганізації підрозділів Банку, надання консультацій, методологічної та практичної допомоги у вирішенні питань за напрямком роботи кадрового адміністрування на рівні підвідомчих Банку регіональних управлінь. Контроль здійснення всього циклу кадрового діловодства працівниками відділу (прийом, звільнення, переведення, оформлення відпусток та лікарняних листів, ведення трудових книжок, видача довідок тощо), автоматизованого впровадження даних про працівників та облік робочого часу до ПЗ «Афіна». Ведення діловодства в ПЗ «АСКОД». Підготовка аналітичної інформації та звітності, консультування з питань кадрового законодавства працівників Банку. Штатна чисельність центрального апарату – більше 4000 осіб.

Старший фахівець з документообігу

с 05.2015 по 04.2016 (11 месяцев)
АТ "Донкредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Отримання, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; контроль виконання документів, підготовка проєктів внутрішніх розпорядчих документів та відповідей на зовнішні запити; робота з архівними документами, інші доручення керівника.

HR бізнес-партнер

с 11.2013 по 12.2014 (1 год 1 месяц)
Регіональна дирекція АТ "ОТП Банк", Донецьк, Бердянськ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук, підбір персоналу компанії, згідно потреб бізнес-направлень, організація та супроводження процесу адаптації, навчання, мотивації працівників, здійснення повного циклу кадрового адміністрування та діловодства (призначення, звільнення, переведення, оформлення відпусток, відряджень, листків з тимчасової непрацездатності, ведення трудових книжок інше), підготовка аналітичної та статистичної інформації, кадрової звітності, консультування працівників з питань кадрового законодавства. Робота в програмі SAP-HR. Кількість працівників - 250. Причина звільнення - скорочення персоналу (у зв'язку з бойовими діями на території Донецької та Луганської області)

Заступник начальника відділу по роботі з персоналом, завідувач сектору по роботі з персоналом

с 02.2010 по 11.2013 (3 года 9 месяцев)
ПАТ "Кредитпромбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи з планування трудових ресурсів, впровадження програми мотивації персоналу, нових організаційних структур та змін штатного розпису; пошук, набір та адаптація персоналу; здійснення повного циклу кадрового адміністрування (оформлення призначення, звільнення, переведення, відпусток та відряджень , перебування на лікарняному працівників, ведення трудових книжок інше); організація навчання та підвищення кваліфікації працівників; формування та супроводження бази даних внутрішнього кадрового резерву; автоматизоване формування та ведення особових справ працівників, облік робочого часу в ПК "БОСС - кадровик" та «Lotus notes»; підготовка кадрової звітності; консультування працівників з питань кадрового законодавства. Кількість працівників - до 500. Причина звільнення - реорганізація та скорочення штату. К

Спеціаліст, головний спеціаліст по роботі з персоналом

с 04.2007 по 02.2010 (2 года 10 месяцев)
ПАТ "Кредитпромбанк", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Пряме підпорядкування керуючому філією, кількість працівників - до 200. Аналогічні обов'язки. Причина звільнення - переїзд в інше місце.

Провідний фахівець, головний фахівець, завідувач сектору кадрової роботи та юридичної служби

с 03.2005 по 04.2007 (2 года 1 месяц)
Обласне управління лісового господарства, Дніпро (Державні організації)

Планування потреби у кадрах, формування кадрового резерву, організація та ведення кадрового діловодства у відповідності до діючого законодавства; контроль та документальне супроводження проходження державної служби працівниками управління; організаційне забезпечення та безпосередня участь у проведенні щорічної оцінки та атестації держслужбовців; впровадження та використання єдиної державної комп'ютерної системи "Картка"; організація роботи з декларування доходів держслужбовців; підготовка документів з винагородження та заохочення працівників; надання методично-консультативної та практичної допомогу підвідомчим організаціям.
Додаткові обов'язки: секретар тендерного комітету, голова профспілки управління.

Спеціаліст 1 категорії служби у справах неповнолітніх

с 08.2001 по 08.2003 (2 года)
Районна державна адміністрація, Донецька область (Державні організації)

Помічник санітарного лікаря

с 04.1994 по 08.2001 (7 лет 4 месяца)
Районна санітарно-епідеміологічна станція, Донецька область (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Причина звільнення - закінчення ВУЗу.

Образование

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Магістр державного управління, Дніпро
Высшее, с 2003 по 2005 (2 года)

Донецький державний університет

Філіолог, викладач української мови та літератури, Донецьк
Высшее, с 1994 по 2000 (6 лет)

Донецьке медичне училище

Санітарний фельдшер, Донецьк
Среднее специальное, с 1991 по 1994 (3 года)

Знания и навыки

Користувач ПК

Дополнительная информация

Дякую за увагу до мого резюме.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: