Ольга
Адміністратор, менеджер, логіст
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Умань
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1764562
Дополнительная информация
Резюме
тел. [
Іванченко Ольга Юріївна
Про себе: Рік народження: 2.05.1987
Сімейний статус: незаміжня
Досвід роботи:
2016(лютий)2020 - адміністратор зали, адміністратор доставки, товарознавець, мережа італійських ресторанів сімейного типу PESTO CAFE
2014(вересень) 2016(березень)- адміністратор, менеджер з доставки, касир, мережа ресторанів SoloPizza, Київ
2013(лютий) - 2014(лютий) - комірник, ПОСП "УТК",
Основні обов'язки:
1. Організація роботи складу:
- Прийом продукції з теплиць;
- Контроль сортування продукції на лінії;
- реєстрація палет;
- Контроль завантаження товару та оформлення відповідних документів;
- облік тари на складі
2. Ведення складського обліку
3. Участь у проведенні інвентаризації
2011(червень) – 2012(березень) – менеджер-логіст, ТОВ «САН Транс»
Основні обов'язки:
1. Організація вантажоперевезень по Україні;
2.Оформлення та підписання договорів та заявок;
3.Контроль завантаження та доставки товару до пункту призначення
2009(серпень) – 2010(липень) – адміністратор ресторану “Печена Картопля” м.Київ
Основні обов'язки:
1. Організація та контроль роботи ресторану;
2.Планування та аналіз продажів;
3.Управління персоналом ресторану, забезпечення стандартів обслуговування;
4.Участь у підборі, навчанні та адаптації персоналу ресторану, контроль над дотриманням стандартів компанії, якістю роботи та обслуговуванням клієнтів;
5.Контроль за дотриманням касової політики працівниками ресторану;
6.Підтримка та контроль рівня сервісу та якості кухні (термінів зберігання, планування замовлення продукції), чистоти в ресторані;
7.Вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
8. Участь у проведенні інвентаризації в ресторані, керування залишками;
9. Ведення внутрішньої звітності.
2009 (лютий – серпень) – менеджер відділу доставки обідів до офісу, мережа ресторанів “Печена картопля” м.Київ
Основні обов'язки:
1.Підбір та навчання персоналу;
2.PR та обробка рекламної політики служби доставки;
3.Робота з клієнтами;
4.Створення та утримання бази постійних клієнтів;
5.Прийом та обробка замовлень;
6.Контроль, координація кур'єрів та промоутерів;
7.Робота з документацією, здавання звітів.
Освіта: Національний Університет харчових технологій (2009), м. Київ
Факультет: Економіки та менеджменту
Спеціальність: Менеджмент організації (Магістратура)
Навички: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), R-keeper, касовий апарат,
1С (Транспортні послуги), 1C 8 (Склад), Internet, e-mail, знання офісної оргтехніки
Особисті характеристики: цілеспрямованість, старанність, відповідальність, неконфліктність, швидке навчання, гнучкість у спілкуванні, презентабельна зовнішність
Похожие кандидаты
Адміністратор, менеджер
Умань, Удаленно
Адміністратор, державний службовець, соціальний працівник, волонтер, кейс-менеджер
Умань
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
10000 грн, Умань