Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Помічник керівника, діловод, секретар, офіс-менеджер, 13 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
38 лет
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Діловод, секретар

с 11.2022 по 07.2025 (2 года 8 месяцев)
КУ "ТЦСО (НСП) в Покровському районі" КМР, Кривий Ріг (Державні організації)

- контроль за своєчасним розглядом документів керівником;
- контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять на виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються керівнику на підпис, забезпечення якісного їх редагування;
- виконання доручень керівника;
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень в установі, витягів з наказів, службових записок, листів та інше, а також подача на підписання керівнику);
- ведення обліку вхідної\вихідної документації (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного ділового листування;
- розподілення вхідних/вихідних дзвінків;
- систематизація та зберігання документів поточного архіву;
- робота з підготовки засідань і нарад керівника, повідомлення учасників про час і місце проведення, ведення і оформлення протоколу нарад;
- відповідальність за архів установи, забезпечення зберігання архівних документів, здійснення контролю за формуванням та використанням справ у діловодстві по установі;
- підготовка та здача в архів установи документів, які закінчені діловодством;
- складання опису справ, що надходять до архіву для зберігання;
- робота з формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання та здача в архів в установлені строки;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- виклик IT-фахівця (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- ведення списку іменинників в установі (створення листівок з привітанням; грамоти, подяки до ювілеїв, професійних свят).

Бухгалтер-касир

с 02.2022 по 11.2022 (9 месяцев)
ТОВ Автомак, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
- розрахунок за послуги шиномонтажу з водіями, згідно з виписаним Актом виконаних робіт (чек), внесення даних автомобіля та водія до бази 1С;
- приймання готівки за нічну зміну від старшого бригадира шиномонтажу (щоденно);
- зведення приходу, витрат, внесення до щоденного Звіту в 1С;
- робота з невеликим складом матеріалів (ТМЦ та розхідники), контроль залишків, замовлення необхідної кількості на місяць, приймання заявок на необхідний матеріал від шиномонтажників;
- приймання документів по приходу на склад, внесення до бази 1С;
- приймання оплати за стоянку від охорони бази (за добову зміну);
- робота з клієнтами-боржниками (прозвон, нагадування про борги, розрахунок по оплаті);
- проведення інвентаризації інструменту (1 раз/3 міс.)

Помічник директора (дод.підробіток на 2 міс.)

с 11.2021 по 01.2022 (2 месяца)
ТОВ «БК «ІЗОБУД Project» (проектний відділ), Кривой Рог (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Завідувач канцелярією (секретар, відділ кадрів по сумісництву)

с 05.2021 по 10.2021 (5 месяцев)
ТОВ «НКХП» (Новоукраїнський комбінат харчових продуктів), с.Коломійцево Криворізький р-н, Кривий Ріг (Харчова промисловість)

- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- робота з договорами (замовники та постачальники) - ведення, реєстрація, архівація, відправка оригіналів на головний офіс;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- виконання доручень керівника;
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень на підприємстві, службових записок, листів, а також подача на підписання керівнику);
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах, архівація, відправка);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- ведення повного кадрового документообігу зокрема: у програмі 1С:Підприємство (заяви, накази, документи на прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, створення та заповнення особових справ, труд.книжок, ведення журналу реєстрації трудових книжок);
- організація нарад (в т.ч. ведення протоколів нарад);
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- постачання офісу водою/чаю/кави, канцелярським приладдям, миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення, відправка на гол.офіс);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням).

Помічник директора

с 07.2020 по 01.2021 (6 месяцев)
ТОВ "СЕВЕР СТРОЙ", Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення розпорядку дня керівника (з наступним нагадуванням та відстеженням виконання завдань керівника за день);
- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- робота з договорами (замовники та постачальники) - ведення, реєстрація, архівація;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- робота з тендерами та тендерними майданчиками (моніторинг, відбір, погодження з керівником щодо участі);
- виконання доручень керівника;
- телефонні дзвінки (вхідні/вихідні);
- ведення документообігу (складання наказів, розпоряджень на підприємстві);
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного листування;
- архівація документів за минулі роки (ведення архіву);
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, особових справ та труд.книжок, штатний розпис, набір нового персоналу);
- організація нарад (в т.ч. ведення протоколів нарад);
робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- постачання офісу канцелярським приладдям та миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- прийом відвідувачів директора;
- замовлення води/чаю/кави на офіс (+ приготування кави та чаю).

Менеджер з адміністративної діяльності, секретар керівника, відділ кадрів, діловод

с 06.2017 по 09.2019 (2 года 3 месяца)
ТОВ "Мехпостач", Кривий Ріг (Машинобудування)

Відділ договорів:
- робота з договорами (в т.ч. додатковими угодами, специфікаціями, заявками) на підприємствах: ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», ПрАТ «ММК ім. Ілліча», ПрАТ «МК «Азовсталь», ПрАТ «ПівнГЗК», ПрАТ «ЦГЗК», ПАТ «ПівдГЗК», ПрАТ «ІнГЗК», «Метінвест Холдинг», ПрАТ «Полтавський ГЗК» - ведення, реєстрація, архівація;
- оформлення нових та переоформлення існуючих договорів із замовниками;
- контроль термінів переоформлення та актуальності чинних договорів;
- робота з юр. відділом за погодженням договорів та специфікацій;
- робота з тендерним відділом щодо передкваліфікації (або атестації підприємства для тендерів), підготовка пакету документів;

Відділ кадрів:
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення, ведення таблиці відпусток, особових справ та труд.книжок, штатний розпис);
- розміщення відкритих вакансій в інтернеті;
- ведення бази даних з персоналу ( всіх підрозділів, якщо такі є);
- ведення інформаційного куточка (іменинники, свята, важлива інформація);

Обов'язки секретаря керівника та офіс-менеджера:
- телефонні дзвінки (вхідні/вихідні, факс)
- складання наказів, розпоряджень по підприємству, службових записок, комерційних пропозицій та листів (документообіг);
- Виконання поточних доручень керівника;
- організація зустрічей, нарад;
- ведення протоколів нарад;
- контроль за своєчасним розглядом керівником документів;
- підготовка документів у відрядження;
- бронювання готелів, квитків на залізничний транспорт;
- ведення вхідної/вихідної документації (реєстрація, розподіл по відділах, отримання/надсилання посилок та листів Укрпоштою, Новою Поштою);
- ведення електронної пошти та листування;
- архівація документів;
- збір заявок на канцелярські товари (офіс та цех) з передачею їх постачання;
- прийом відвідувачів директора;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль за роботою орг. техніки;
- контроль порядку в офісі (а також робота прибиральниці);
- замовлення води/чаю/кави на офіс;
- приготування чаю/кави керівнику та гостям;

Офіс-менеджер, секретар керівника, відділ кадрів

с 04.2016 по 03.2017 (11 месяцев)
ФОП Шульга Н.І., Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

- ведення документообігу;
- виконання поточних доручень керівника;
- робота з відрядженнями директора (бронювання та купівля квитків залізничних, на літак);
- підготовка документів у відрядження;
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах, отримання/надсилання посилок);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- архівація документів за минулі роки;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- постачання офісу (замовлення води на офіс, канцелярія та госп. товари на місяць);
- контроль за роботою орг.техніки;
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- щомісячне оформлення Інформаційного куточка (свята у світі на місяць, список іменинників);
- прийом відвідувачів директора;
- організація нарад;
- ведення кадрового документообігу;
- пошук кандидатів на вакансії фірми, розміщення відкритих вакансій в Інтернеті;
- ведення табеля виходу працювати;
- ведення бази даних із персоналу ( всіх підрозділів).

Секретар керівника (виробничий підрозділ)

с 12.2013 по 07.2014 (7 месяцев)
ТОВ "КРИВБАСМЕТАЛСТІЛ", Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення документообігу;
- виконання доручень керівника;
- ведення розпорядку дня керівника;
- ведення вхідної\вихідної пошти (реєстрація, розподіл по відділах);
- ведення електронного (в т.ч. ділового) листування;
- архівація документів за минулі роки;
- кадровий документообіг;
- організація нарад (оперативних, розширених);
- ведення протоколів нарад;
- робота з оргтехнікою (сканер, принтер, ксерокс);
- щоденний контроль здачі дорожніх листів водіїв (в т.ч. збір підписів усіх відповідальних осіб);
- постачання офісу канцелярським приладдям та миючими засобами на місяць (збір заявок, складання Замовлення, передача його Зав.господарством для закупівлі, розподіл при отриманні);
- виклик IT-фахівця при поломці офісного обладнання (в т.ч. заправка картриджів принтера/ксерокса);
- контроль порядку в офісі та роботи прибиральниці;
- ведення списку іменинників для підприємства (з наступним привітанням);
- щомісячне оформлення Інформаційного куточка (погода на 3 дні, відпустки на рік, свята у світі на поточний місяць, список іменинників);
- прийом відвідувачів;
- чай/кава (закупівля та приготування).

Причина звільнення – велика затримка з/пл.

Образование

Криворізький Колледж Національного авіаційного Університету (КК НАУ)

Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Неоконченное высшее, с 2005 по 2008 (3 года)

Авіаційно-економічна освіта (можливість працювати як у сфері авіації, так і у сфері економіки).
Закінчила із червоним дипломом.
Кваліфікація – молодший спеціаліст, технік-технолог.

Дополнительное образование и сертификаты

Менеджер по туризму

2009

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Ведення архіву документів
  • Контроль документообігу
  • Користувач 1С
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Привітність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Неконфліктність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

  • Рунаєва Юлія Володимирівна

    Рунаєва Юлія Володимирівна

    Заступник директора; юрист, ТОВ Автомак

    Контактные данные скрыты
  • Яшина Наталя Миколаївна

    Яшина Наталя Миколаївна

    Головний бухгалтер, ТОВ "Мехпостач"

    Контактные данные скрыты
  • Мілько Павло Олександрович

    Мілько Павло Олександрович

    Директор, ТОВ "СЕВЕР СТРОЙ"

    Контактные данные скрыты
  • Козлова Олена Олександрівна

    Козлова Олена Олександрівна

    Начальник відділу технічного контролю

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Володіння мовами:
Англійська - нижче середнього (в основному письмовий);
Німецька - базова;
Російська - рідна (можу проходити співбесіду цією мовою);
Українська — рідна (можу проходити співбесіду цією мовою).

Курси, тренінги:
Менеджер з туризму (Кривий Ріг, Україна)
Рік закінчення 2009
Здобула невеликий досвід роботи у сфері туризму (3 місяці).
Знаю, як працювати з тур операторами, з оформленням путівок.

Особисті якості:
доброзичливість, комунікабельність, терпляча, працьовита, відповідальна, висока освіта, уважність до деталей.

Захоплення та інтереси:
Захоплююся психологією, етикою, естетикою, археологією, їздою верхи на коні, люблю багато читати, подорожувати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: