Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 апреля 2019

Наталія

Менеджер проекта

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Освіта:
2001-2006 Академія муніципального управління (спеціальність – менеджер ЗЕД)

Досвід роботи:

20.06.2012 – теперішній час ТОВ “Амеро Гранд” – головний економіст, помічник керівника проекту реконструкції.
Обов’язки:
− Участь у погодженні договорів
− Фінансове планування/прогнозування діяльності підприємства, розробка форм для подачі такої звітності
− Складання вартісної оцінки реалїзації проекту
− Ведення документообігу по проекту (договори підряду, акти виконаних робіт, гарантійні листи, проектна та виконавча документація тощо)
− Підготовка наказів, розпоряджень, здійснення контролю за їх виконанням
− Підготовка презентацій
− Аналіз отриманих комерційних пропозицій та проведення тендерів (Замовник)
− Участь у переговорах та присутність на ділових зустрічах
− Участь у засіданнях робочих комісій та ведення протоколу
− Підбір персоналу, здійснення контролю за роботою окремих працівників
− Виконання доручень керівника проекту.

01.10.2009 – 20.07.2012 ПП «Підгорна» - управляючий магазином жіночої нижньої білизни.
Обов’язки:
−Організація ефективної роботи магазина
−Реалізація плану продаж
−Організація та контроль роботи персоналу магазина
−Взаємодія з адміністрацією ТЦ та перевіряючими органами
−Вирішення різноманітних адміністративно-господарських питань
−Подання звітності до державних служб
−Складання звітності за результатами роботи магазину

06.12.2011 — 19.06.2012 ТОВ “Ріал Істейт Ф.К.А.У.” - молодший спеціаліст адміністративного відділу.
Обов’язки:
− оформлення та перевірка супровідних документів постачання;
− перевірка документів, що посвідчують якість товару, на дотримання вимог чинного законодавства України;
− контроль виконання договірних зобов’язань.

16.05.2007 — 11.10.2011р. Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (при Міністерстві транспорту та зв’язку України) – провідний спеціаліст фінансово-економічного відділу.

Обов’язки:
− оформлення та перевірка авансової звітності;
− ведення щомісячної та щоквартальної звітності (Меморіальний ордер №8);
−виконання окремих доручень керівництва (надання відповідей щодо діяльності фінансового управління на запити державних організацій та установ).

09.01.2007 – 15.05.2007р. Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (при Міністерстві транспорту та зв’язку України) – провідний спеціаліст відділу кадрів.
Обов'язки:
− ведення табелів робочого часу;
− робота з особовими справами в межах програми “Кадри”.

24.06.2005 – 02.09.2005 Міжнародна транспортно-експедиційна компанія «General Freight Cargo» (менеджер по роботі з клієнтами).
Обов’язки:
− пошук клієнтів (формування клієнтської бази підприємства);
− групування клієнтів (договорів) за рівнем співпраці;
− ведення переговорної сесії з клієнтом до моменту підписання договору;
− контроль виконання договірних зобов’язань.

16.06.2003 – 03.10.2003р. СПД «Кориченська Л.М.» (офіс-менеджер)
Обов’язки:
- надання консультацій щодо продукції компанії;
- регулювання складського запасу на основі аналізу споживацького попиту на товар;
- формування замовлення товару виробнику;
- контроль отримання замовлення від виробника та передачі замовленої продукції клієнтам.

Навики: ПК (Ubuntu, Windows 95/98/2000/XP/2007, Internet, MS Word/Excel ) – впевнений користувач.

Мова: українська, російська – вільно; англійська – базовий рівень.

Особисті якості: маю організаторські здібності та прекрасне почуття гумору, ініціативна, уважна, швидко навчаюсь та адаптуюсь, працелюбна, відповідальна, комунікабельна, неконфліктна, пунктуальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: