Олена
Помічник генерального директора, офіс-менеджер, адміністратор офісу, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1844764
Опыт работы
Помічник генерального директора
с 02.2018 по наст. время
(6 лет 4 месяца)
ТОВ "Пологовий будинок "Лелека", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Планування та організація робочого дня генерального директора. Виконання доручень заступників генерального директора. Ведення діловодства, робота з первинними бухгалтерськими документами. Координація роботи між адміністративними відділами та медичними відділеннями. Робота з кур’єрськими службами. Зустріч відвідувачів та гостей. Організація зустрічей, нарад, медичних конференцій. Організація навчання та курсів підвищення кваліфікації для лікарів та інших співробітників. Запуск та ведення проекту страхування співробітників. Робота з службами таксі та контроль роботи корпоративних перевезень співробітників. Організація дозвілля співробітників: майстер-класи, заняття спортом, команді ігри. Організація корпоративних свят для співробітників та їх родин. Оформлення поїздок та відряджень, замовлення квитків, бронювання готелів.
Офіс-менеджер
с 08.2016 по 02.2018
(1 год 6 месяцев)
ТОВ "Пологовий будинок "Лелека", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Забезпечення життєдіяльності офісу та медичного центру (замовлення канцтоварів, води і т. ін.), координація роботи адміністративних відділів та медичних відділень. Планування та контроль роботи кур’єрських служб та водіїв. Робота з первинною бухгалтерською документацією, ведення діловодства. Організація корпоративних заходів, конференцій, майстер-класів, привітання працівників та партнерів.
Офіс-менеджер, адміністратор офісу.
с 05.2015 по 08.2016
(1 год 3 месяца)
Netmotion LLC, Київ (IT)
Забезпечення максимально комфортної атмосфери для продуктивної та успішної роботи працівників компанії;
Повне забезпечення життєдіяльності офісу;
Замовлення продуктів, господарських товарів, води, канцелярії, обідів, різноманітних доставок та послуг;
Контроль роботи обслуговуючого персоналу;
Робота із комунальними, ремонтними службами. Своєчасне виявлення та усунення несправностей;
Робота з документами; допомога бухгалтеру з ведення документообігу; оформлення особових справ співробітників;
Ведення обліку робочого часу, лікарняних та відпусток.
Організація корпоративних заходів.
Офіс-менеджер
с 11.2009 по 05.2015
(5 лет 6 месяцев)
ПП Інтербудсервіс, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення діловодства, кадрової документації, наказів з основної діяльності та документів первинної бухгалтерії. Забезпечення життєдіяльності та функціонування офісу. Виконання доручень керівництва.
Секретар керівника
с 11.2008 по 11.2009
(1 год)
ЗАТ «Нова Лінія», Київ (Роздрібна торгівля)
Ведення діловодства, життєзабезпечення офісу та частково ТЦ.
Секретар-референт
с 03.2004 по 11.2008
(4 года 8 месяцев)
ПП «Інтербудсервіс», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення діловодства. Організація робочого графіку керівника, виконання його доручень. Зустріч відвідувачів. Допомога в роботі головного бухгалтера та відділу кадрів, ведення бухгалтерської та кадрової документації.
Секретар-референт
с 08.2003 по 03.2004
(7 месяцев)
ТОВ «ВКК «Авалон», Київ (Харчова промисловість)
Повне життєзабезпечення офісу, планування робочого графіку керівника, ведення діловодства. Ведення кадрової документації.
Образование
Київський національний університет культури і мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Высшее, с 2003 по 2006 (3 года)
КТЕП
Діловодство, Київ
Среднее специальное, с 2000 по 2003 (3 года)
Молодший спеціаліст, діловод.
Знания и навыки
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев