Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 мая 2023

Елена

Руководитель, супервайзер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Каменец-Подольский

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Ім`я: Олена
По батькові: Вікторівна
Прізвище: Грижак
Дата народження: 28.12.1982
Місце проживання: вул. 30 років Перемоги, 8, 42, м. Кам`янець-Подільський
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: знайти цікаву, відповідальну, відповідну моєму рівню знань, але таку, що дає змогу подальшого професійного розвитку і росту роботу з заробітною платою, яка була б об’єктивним відображенням виконуваного обсягу робіт.

Освіта: 1) квітень-серпень 2001р. – навчання на курсах «секретар керівника» при Кам`янець-Подільському технікумі ПДАТА;
2) 2002-2005рр. – навчання у Коледжі ПДАТУ, факультет «правознавство», спеціальність – юрист, молодший спеціаліст;
3) червень-листопад 2006 р. – навчання у ТОВ «ПКБ АСУ» на курсах «обліковець» (реєстрація бухгалтерських даних);
4) 2006-2012 рр. – навчання в Європейському університеті, факультет «економіки та менеджменту», спеціальність – «банківська справа», спеціаліст.

Досвід роботи: 1) 2007 р – продавець-касир у ТзОВ «Прометей 17»;
2) з серпня 2013 р – супервайзер Кам`янець-Подільського контакт-центру в ТзОВ «МС-зв'язок»;
3) з травня 2014 р – керівник Кам`янець-Подільського контакт-центру в ТзОВ «МС-зв'язок»
4) з жовтня 2017 р по теперішній час - керівник логістичного центру в ТзОВ "Вінсервіс Україна"
5) з березня 2018 р по теперішній час - керівник Кам`янець-Подільського контакт-центру в ТзОВ «Вінсервіс Україна»

Навики: створення успішної команди, спрямованої на виконання поставлених задач; підбір, навчання та адаптація нових співробітників контакт-центру; розробка навчальних програм по продажам та скриптів; мотивування персоналу на роботу "на результат"; організація та контроль роботи операторів; організація та забезпечення виконання поставлених планів по продажам; формування звітності (щоденної, щотижневої та щомісячної) за підсумками роботи та їх аналіз; своєчасне прийняття правильних рішень для досягнення поставлених задач; участь у конференціях з Київстар щодо виконання поставлених на колл-центр планів; ПК – Microsoft Word, Paint, WordPad, Excel, Microsoft Access, Internet; касовий апарат.

Особисті якості: швидко навчаюсь, спостережливість, аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, організованість, комунікабельність, енергійність.

Сімейний стан: заміжня, є дитина.


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: