Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 июля 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1896997

Помічник менеджера ЗЕД, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник менеджера ЗЕД та бухгалтера

с 03.2021 по наст. время (3 года 2 месяца)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

• Супровід ЗЕД контрактів (облік контрактів, обробка документів: інвойсів, пакінгів, експортні та імпортні декларації, сертифікати походження);
• Ведення реєстру та архіву документів;
• Обробка даних клієнтів, товарів у 1с (у тому числі логістичних даних);
• Підготовка різної документації: листи, запрошення, та їх Переклади (стікерів, листів, презентацій від постачальників);

• Робота з взаєморозрахунками (Рознесення надходжень від Клієнтів, Рознесення оплат постачальника, Робота з Клієнт-банком, створення платіжних доручень (у тому числі з валютою та перерахування заробітної плати), Формування Актів звірки з Клієнтами та Постачальниками);
• Внутрішня комунікація та інформатизація співробітників, допомога в адміністративних питаннях;
• Обробка первинних документів;
• Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, гос.товарів, робота з поштою та ін.);

Sales & Marketing Support Manager

с 02.2019 по 03.2021 (2 года 1 месяц)
ТОВ "", Київ (IT)

• Підтримка у підготовці та обробці договорів 1с;
• Підготовка статистичних даних та ведення бонусної програми;
• Надання даних та звітів на допомогу відділу продажів;
• Підготовка щотижневих та щомісячних звітів;
• Організація, підтримка та координація заходів, презентацій, семінарів;
• Підготовка, планування маркетингових та навчальних матеріалів;
• Обробка даних клієнтів у CRM.
• Обробка та комунікація з новими та діючими клієнтами (телефонні дзвінки, електронна пошта, соціальні мережі);
• Введення публічних сторінок linkedin та facebook
• Підготовка різної документації: листи, запрошення, тексти для розсилки;
• Пошук та підбір персоналу; адаптацію нових співробітників;
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• Внутрішня комунікація та інформатизація співробітників, допомога в адміністративних питаннях;
• Підготовка первинних кадрових документів (накази з кадрів: прийом, переведення, відпустка, звільнення; штатний розпис);
• Ведення кадрового обліку (ведення особових справ, ведення журналів обліку наказів та заяв);
• Робота з підрядниками (комунікація з орендодавцями, таксі, страховою та ін.);
• Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, гос.товарів та ін.);

Менеджер ЗЕД

с 09.2017 по 10.2018 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Ельбфайн", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення документообігу з ЗЕД;
• Ведення ділового листування з іноземними партнерами;
• Співпраця з транспортними та брокерськими компаніями;
• Підготовка документів щодо митного очищення вантажу;
• Робота в 1С - Підприємство;
• Розвиток продажів за закріпленими клієнтами, Управління асортиментом (розширення, ротація, заміна, матриці, проведення маркетингових акцій); контроль документообігу з клієнтом; (Мережа гіпермаркетів МегаМаркет)

Менеджер візового відділу

с 06.2016 по 08.2017 (1 год 2 месяца)
ТОВ «ТурПартнер», Київ (Туризм)

- Консультація клієнтів по телефону та в офісі;
- ведення листування з клієнтам;
- ведення клієнта від заявки до отримання візи (типи віз: туризм, бізнес, робітники, студентські, візи наречених);
- правильне формування та підготовка пакета для отримання візи;
- ведення бази клієнтів у CRM-системі;

Менеджер візового відділу

с 07.2014 по 04.2016 (1 год 9 месяцев)
Obriy American Express, Київ (Туризм)

- Консультація клієнтів по телефону та в офісі;
- ведення листування з клієнтам (зокрема з корпоративними клієнтами);
-ведення клієнта від заявки до отримання візи (консультація клієнта щодо правильного пакету документів, підготовка до співбесіди);
- переклад документів з укр на англ за необхідністю;
- підготовка та формування пакету для отримання візи (складання плану поїздки; бронювання авіа та готелів для подачі на візу (за необхідністю);
-запис на проходження співбесіди, здавання біометричних даних; Супровід до візових центрів та посольств;
-Листування з посольствами та візовими центрами;
-Ведення бази клієнтів у CRM-системі;
-Оформлення закордонних паспортів;

Менеджер візового відділу

с 08.2013 по 06.2014 (10 месяцев)
TPG, Київ (Туризм)

- Повна підготовка всіх документів для оформлення туристичних короткострокових, мультивіз до країн Шенгенської угоди, зокрема: Угорщина, Греція, Іспанія, Португалія, Італія, Чехія, Польща. А також такі країни як: Австралія, Індія, Таїланд, Великобританія і т.д.
- Переклад документів з укр на англ за необхідністю;

Менеджер з туризму

с 07.2011 по 07.2013 (2 года)
ПП "ПанАМа Тур", Київ (Туризм)

-консультування щодо процедури оформлення віз, надання переліку обов'язкових та додаткових документів для подання до посольства;
-Оформлення туристичних короткострокових, мульти-віз до країн Шенгенської угоди, зокрема: Австрія, Греція, Іспанія, Португалія, Італія, Латвія, Польща. А також такі країни як: Австралія, Нова Зеландія і т.д.
-Заповнення анкет для посольства
-Контроль видачі віз;
-Відстеження змін до візової інформації посольств.
- оформлення медичного страхування відповідно до вимог Посольств;
- Вибір авіаперельоту за вигідними ціновими умовами.
-обробка запитів клієнтів, підбір турів;
-Бронювання готелів за кордоном
-Знання напрямків: Туніс, Кіпр, Греція, Іспанія, Чехія.
-Знання сайтів основних туристичних операторів, підбір та бронювання турів онлайн
-Консультування клієнтів з різних туристичних напрямків, допомога у виборі готелів, продаж турів.

Образование

Київський університет туризму економіки і права

Міжнародні економічні відносини, Київ
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)

Дополнительная информация

- Коммуникабельность, активная жизненная позиция;
- Нацеленность на результат;
- Стрессоустойчивость;
- Стремление к развитию и профессиональному росту;
- Быстрая обучаемость;
- Гибкое мышление;
- Люблю и умею работать в коллективе.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: