Резюме от 22 октября 2021 PRO

Лаврик Наталія Володимирівна

Керівник департаменту по роботі з персоналом, HR BP, 40 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и LinkedIn.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Керівник проектів ефективності підбору та адаптації персоналу/ PM HR

с 03.2019 по наст. время (2 года 8 месяцев)
Retail Group, Киев (міжнародний холдинг, що здійснюють свою діяльність в таких сферах, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту, відпочинку та харчуванні, логістична інфраструктура)

ВО Керівник департаменту по роботі з персоналом

с 09.2018 по 03.2019 (6 месяцев)
Retail Group, Киев (міжнародний холдинг, що здійснюють свою діяльність в таких сферах, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту, відпочинку та харчуванні, логістична інфраструктура)

Управління повним циклом HR-процесів,
Планування та управління бюджетом по HR-напрямку: ФОП, навчання та розвиток, витрати на підбір і т.д .,
Управління процесом найму та адаптації персоналу,
Упавління продуктивністю та чисельністю персоналу,
Розробка, проведення та контроль заходів щодо зниження плинності персоналу,
Щомісячне планування та контроль штатного розкладу,
Планування та контроль фонду робочого часу,
Розробка посадових інструкцій,
Розробка профілів посад,
Управління процесом моніторингів заробітних плат,
Розробка, впровадження та контроль KPI по всіх посадах,
Щомісячний контроль розрахунку заробітної плати, преміювання персоналу,
Контроль дотримання правил кадрового діловодства,
Аналітика HR-напрямку,
Підготовка звітності для СЕО.

Зниження плинності персоналу на 2.6%
Підвищення укомплектованості на 7.4%

Фахівець з підбору та адаптації персоналу ЦО

с 02.2018 по 09.2018 (7 месяцев)
Retail Group, Киев (міжнародний холдинг, що здійснюють свою діяльність в таких сферах, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту, відпочинку та харчуванні, логістична інфраструктура)

Регіональний менеджер по персоналу

с 04.2016 по 02.2018 (1 год 10 месяцев)
Корпорація «АТБ», Київ (об'єднання великих українських компаній , що здійснюють свою діяльність в таких сферах , як управління активами , роздрібна торгівля , виробництво і продаж продуктів харчування , надання послуг в сфері спорту та відпочинку , логістична інфраструктура .)

Пошук і підбір персоналу на адміністративні посади,
Формування та облік бази даних по зовнішньому і внутрішньому кадрового резерву,
Відкриття нових магазинів,
Перегляд штатної чисельності персоналу,
Участь в ухваленні рішень з питань найму, переведення, звільнення працівників,
Моніторинг заробітних плат,
Звітна документація,
В підпорядкуванні 40 магазинів компанії.
Консолідація інформації відділу.

Менеджер по персоналу

с 12.2015 по 03.2016 (3 месяца)
IT, Київ (it компанія)

Створення регламентуючої документації,
Ведення кадрового діловодства,
Пошук кандидатів згідно з вимогами та компетенціями фірми,
Відбір персоналу на вакантні посади,
Проведення співбесід з кандидатами, адаптаційних і освітніх програм,
Створення відповідного клімату в колективі.

Менеджер по персоналу, помічник керівника

с 02.2015 по 11.2015 (9 месяцев)
iMarketing, киев (інтернет маркетинг)

Обов'язки щодо правильної організації роботи відділів,
Проведення спеціальних навчальних тренінгів,
Ведення кадрового діловодства,
Створення регламентуючої документації,
Моніторинг бірж праці,
Періодичне розміщення вакансій,
Пошук кандидатів згідно з вимогами та компетенціями фірми,
Відбір персоналу на вакантні посади,
Формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву ,
Контроль плинності кадрів,
Проведення співбесід з кандидатами, адаптаційних і освітніх програм,
Навчання персоналу,
Управління корпоративною культурою,
Розробка кадрової політики компанії,
Організація і проведення корпоративних заходів,
Розробка мотиваційних семінарів і тренінгів для персоналу,
Визначення службових обов'язків співробітників,
Створення відповідного клімату в колективі,
Ведення корпоративного новинного порталу,
Організація корпоративних заходів.

Помічник менеджера по персоналу

с 11.2014 по 01.2015 (2 месяца)
Staffer (кадрове агенство)

Робота з базою кандидатів (внутрішня база компанії),
Проведення первинних співбесід,
Вхідні, вихідні дзвінки,
Створення кадрового резерву,
Інші доручення начальника відділу персоналу.

Помічник менеджера по персоналу,менеджер по роботі з громадськістю,керівник відділу

с 08.2013 по 11.2014 (1 год 3 месяца)
ТОВ Колл Центр-Сервіс, Київ ((консультування, фінанси, інвестиції))

Функції помічника менеджера по персоналу:
Пошук кандидатів згідно з вимогами та компетенціями фірми,
Відбір персоналу на вакантні посади,
Формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву ,
Робота з базою кандидатів (внутрішня база компанії)
Проведення первинних співбесід,
Навчання та адаптування,
Розробка і проведення тренінгів, навчальних семінарів, атестацій,
Пост- тренінговий контроль щодо закріплення матеріалу,
Оцінка мотивації і особистісних якостей персоналу,
Інші доручення начальника відділу персоналу

Керівник відділу (в підпорядкуванні 25 чол.):
Виконання плану,
Побудова та контроль роботи відділу,
Аналіз показників, формування стратегії розвитку відділу,
Контроль, планування роботи, навчання та мотивація персонала відділу.

Управляюча магазином, консультант

с 08.2011 по 08.2012 (1 год)
ТОВ Аромат, Умань (продуктовий магазин)

Підготовка магазину до роботи;
Оформлення вітрини;
Робота з клієнтами;
Знання касового апарату;
Оформлення замовлень та прийом товару;
Контроль за наявністю необхідної кількості товарного запасу;
Контроль дотримання санітарних норм, правил і норм охорони праці, техніки безпеки при веденні торгової діяльності;
Контроль дотримання касової дисципліни (інкасація, касові звіти, касова книга);
Перевірка наявності торгівельних і робочих документів, цінників і правильність їх заповнення;
Проведення перепису і облік залишків товару відповідно до вимог керівництва;
Підтримання доброзичливої атмосфери, створення комфортних умов обслуговування;
Контроль та аналіз торгівельно-організаційних процесів;
Розробка графіку роботи персоналу;
Контроль записів в книзі скарг та пропозицій та забезпечення позитивних вирішень проблем.


Образование

Вища Школа Менеджерська

Факультет управління, спеціальність управління людськими ресурсами, Польща м. Легніца
Высшее, с 2012 по 2013 (11 месяцев)

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Факультет соціальної педагогіки та практичної психології, спеціальність практичний психолог, соціальний педагог, Умань
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 10 месяцев)


Дополнительное образование

  • тренiнг - холоднi продажi (курс, 2014)
  • Навчаємось на чужих помилках. Головні помилки рекрутера (2015, 1 місяць)
  • Executive Search як метод прямого/активного пошуку (2016, 1 місяць)
  • Сonsult Business Partner (2018-2020)
  • Laba, Системний рекрутмент (2019, 2 місяці)
  • Laba, Створення та просування бренду роботодавця (2021, 2 місяці)
  • Laba, Стратегічний маркетинг (2020, 2 місяці)

Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Вільне володіння ПК, користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express);
Вільно орієнтуюся в інтернеті, великий досвід пошуку різної інформації та формування правильних пошукових запитів.
Досвід роботи з: 1С Зарплата та управління персоналом 8,2; Бітрікс24; E-Staff рекрутер; SAP Logon 730.


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — средний
  • Английский — средний
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Родинний стан: неодружена, дітей не маю.
Особисті якості: маю організаторські та комунікабельні здібності, здатна до креативного мислення, вміння роботи в команді, високо дисциплінована, врівноважена, стресостійка, вимоглива, відповідальна, пунктуальна. ініціативна .
Проходила процедуру поліграф.
Маю водійське посвідчення категорії В.
Хоббі: Психологія, техніка, література, спорт, музика ( музична освіта по класу фортепіано, гітара, ударні інструменти).


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: