Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 января 2019 PRO

Світлана

Инспектор отдела кадров, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник ок

с 05.2016 по наст. время (8 лет)
Охранная компания, Киев (Предоставление слуг по охране объектов)

Полный кадровый документооборот, подбор и адаптация персонала

Гувернантка

с 02.2015 по 04.2016 (1 год 2 месяца)
Израиль, Тель Авив (обучение и развитие детей)

Старший инспектор отдела кадров

с 08.2012 по 04.2014 (1 год 8 месяцев)
ООО "Развитие-21 Столетие" (экипировка поездов)

Образование

Педагогический институт им. Гоголя

Биология, Нежин
Высшее, с 1988 по 1993 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Домашня адреса: м. Київ, просп. Маяковського,37а,кв.35
Тел. моб.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Р Е З Ю М Е

ГОРТАНЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Освіта: - Педагогічне училище, кваліфікація: «вчитель початкових класів»;
- Ніжинський педагогічний інститут спеціальність: «вчитель біології»;
- Народний університет "Економіка та життя" спеціальніст: «секретар-референт зі знанням ПК;
- Навчальний центр "Терра" спеціальність: «бухгалтер-економіст з правом працювати головним бухгалтером»
Досвід роботи:
2016р. - по теперішній час начальник відділу кадрів, менеджер по персоналу (85% робочого часу), охоронна компанія,
2014р.- 2016р. - няня-гувернантка Ізраїль (м. Ход Ха Шарон)
2012р.- 2014р. - старший інспектор відділу кадрів ТОВ «Розвиток-21 Сторіччя»:
ведення кадрової документації з "0"; знання КЗпП України; формування, зберігання та архівація особових справ персоналу; оформлення трудових книжок та вкладишів (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..), складання графіку відпусток та їх контроль; проведення атестації фахівців: заповнення особових карток персоналу, видача довідок з місця роботи та характеристик; введення графіків та табелів обліку робочого часу в бухгалтерську програму 1С (версія 7.7, версія 8.1; 8.2),; обчислення трудового стажу та заповнення лікарняних листків непрацездатності; розроблення та складання бінес-плану, положень про відділи та посадових інструкцій; складання штатного розпису та внесення змін до нього, оформлення відряджень працівникам; співпраця з державними організаціями; здача звітності у державні структури), оформлення пенсій в т.ч. науковим працівникам; пошук персоналу через інтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв'ю; проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компанії)
2010р - 2012р. - начальник відділу кадрів та партійного обліку,
головний бухгалтер ДРО,
- інспектор з кадрів департаменту персоналу
«Sanahant»
2009р -2010р - інспектор з кадрів департаменту персоналу
Корпорації "FRG"
2008р- 2009р. старший інспектор відділу управління
персоналом Європейського університету
2006 р.- 2008р. - секретар-помічник Президента банку
«Iмексбанк»;обробка вхідної, вихідної
документації; планування і організація робочого
дня керівника; складання графіку
роботи керівника; бронювання готелів,
авіаквитків; організація прийомів,
конференцій; ведення кадрової документації
(прийом, відпустки, переведення, звільнення,
підбір персоналу та формування кадрового
резерву)
2002-2006р. - начальник відділу кадрів, економіст та
секретар Українського державного
проектно-вишукувального інституту
"Укрдіпроліс" (ведення повного обсягу
кадрової документації з "0")
1988-2002р. - директор школи, вчитель початкових класів
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська-базова
Комп'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С
(версія 7, версія 8), Windows 9x/2000/XP,
DP 2000.
Хобі : Спорт, мистецтво, музика.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність,
комунікабельність, відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні
поставлених завдань.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: