Вікторія
Інспектор відділу кадрів, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 53 года
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно, Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2074121
Опыт работы
Провідний фахівець організаційно-кадрового відділу
с 10.2016 по 02.2022
(5 лет 4 месяца)
Представництво ТОВ "Газтранзит", м.Київ (дослідження кон'юктури ринку та виявлення громадської думки (штат 110 осіб))
Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства; оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення; ведення графіків відпусток, облік відпусток та контроль їх використання; облік листів непрацездатності; ведення особових справ та їх зберігання; ведення трудових книжок та їх зберігання; ведення архіву кадрової документації, обліку журналів; видача довідок про досвід роботи. Надання консультацій персоналу стосовно чинного законодавства. Ведення кадрів в программі 1С 8.3; ФоксПро
Провідний інспектор з кадрів
с 01.2015 по 10.2016
(1 год 9 месяцев)
ПАТ "Укргазпроект", м.Київ (діяльність в сфері інжиніринга, геології і геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, (штат 200 чол.)
Ведення всього кадрового спектру робіт: прийняття, звільнення з роботи відповідно до законодавства, переведення, надання відпусток (всіх видів), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення пенсій, лікарняних, робота з архівом, видача довідок про досвід роботи, підготовка посадових інструкцій, штатного розпису, облік персоналу в 1С 8.2, здача звітності
Менеджер з персоналу
с 07.2014 по 10.2014
(3 месяца)
ТОВ "Авто Експерт", м.Київ (Фінанси, банки, страхування)
• оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток; • ведення кадрів в 1С7.7, 1С8.2, ЗУП
• складання та внесення змін до штатного розпису, посадових інструкцій; • заповнення трудових книжок, їх зберігання;
• формування особових справ та їх зберігання; • облік листків непрацездатності; • ведення табелю обліку робочого часу
• формування кадрової звітністі
Провідний фахівець з персоналу та обліку кадрів
с 06.2012 по 11.2013
(1 год 5 месяцев)
ТОВ "Європроф", м.Київ (Компанія з виробництва металопластикових конструкций (штат 68 чол.)
• підбір персоналу, закриття вакансій товариства
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення обліку кадрів в 1С 8.2, ЗУП
• складання штатного розпису, посадових інструкцій
• заповнення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• веденння обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• звітність
• виконання обов'язків офіс-менеджера (замовлення канцтоварів і т.п.)
Спеціаліст 1 категорії відділення роботи з персоналом
с 07.2005 по 12.2007
(2 года 5 месяцев)
ВДСО при УМВС України в Черкаській області, м.Черкаси (Позавідомча охорона (штат 600 осіб))
Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства:
• підбір персоналу
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• ведення обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• оформлення всих видів пенсій
• здача звітності в статистику, центр занятості і т.п.
Інспектор з кадрів і військового обліку
с 06.1996 по 03.2005
(8 лет 9 месяцев)
ВАТ "Черкаський річковий порт" (штат 160-480 чол.), м.Черкаси (річковий транспорт, вантажоперевезення, добування піску)
• підбір персоналу; • оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання всих видів відпусток; • ведення трудових книжок, особових справ та їх зберігання; • табельний облік; •облік листків непацездатності; • веденння військового обліку, бронювання, здача звітності у військкомат, центр зайнятості, статистику;
• формування посадових інструкцій, штатного розпису
• проведення вводних інструктажів
• проведення атестації робочих місць
• проведення кваліфікаційних комісій плавскладу
• оформлення всих видів пенсій
• видача архівних довідок про стаж роботи, довідок про роботу і т.п.
Образование
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Менеджмент організацій, м.Черкаси
Высшее, с 2008 по 2010 (2 года 1 месяц)
здобула кваліфікацію спеціаліста Менеджера-економіста
Черкаський кооперативний технікум
Организація діловодства, м.Черкаси
Среднее специальное, с 1988 по 1990 (1 год 9 месяцев)
Здобула кваліфікацію техніка-організатора
Дополнительное образование и сертификаты
Всеукраїнський кадровий конгрес, вебінари MCFR, Expertus: кадри
2018-2020рр.
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
відповідальна, уважна, швидко вчуся новому, маю бажання працювати й развиватися в команді, вмію аналізувати й логічно мислити.
Велике бажання придбати знання й навички в нових сферах діяльності.
Рекомендації надам за необхідністю
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Удаленно
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Житомир, Удаленно
Інспектор відділу кадрів, фахівець з найму персоналу, бухгалтер
Черкассы
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 грн, Одесса, Удаленно
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Удаленно