Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Вікторія

Інспектор відділу кадрів, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
53 года
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець організаційно-кадрового відділу

с 10.2016 по 02.2022 (5 лет 4 месяца)
Представництво ТОВ "Газтранзит", м.Київ (дослідження кон'юктури ринку та виявлення громадської думки (штат 110 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства; оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення; ведення графіків відпусток, облік відпусток та контроль їх використання; облік листів непрацездатності; ведення особових справ та їх зберігання; ведення трудових книжок та їх зберігання; ведення архіву кадрової документації, обліку журналів; видача довідок про досвід роботи. Надання консультацій персоналу стосовно чинного законодавства. Ведення кадрів в программі 1С 8.3; ФоксПро

Провідний інспектор з кадрів

с 01.2015 по 10.2016 (1 год 9 месяцев)
ПАТ "Укргазпроект", м.Київ (діяльність в сфері інжиніринга, геології і геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, (штат 200 чол.)

Ведення всього кадрового спектру робіт: прийняття, звільнення з роботи відповідно до законодавства, переведення, надання відпусток (всіх видів), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення пенсій, лікарняних, робота з архівом, видача довідок про досвід роботи, підготовка посадових інструкцій, штатного розпису, облік персоналу в 1С 8.2, здача звітності

Менеджер з персоналу

с 07.2014 по 10.2014 (3 месяца)
ТОВ "Авто Експерт", м.Київ (Фінанси, банки, страхування)

• оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток; • ведення кадрів в 1С7.7, 1С8.2, ЗУП
• складання та внесення змін до штатного розпису, посадових інструкцій; • заповнення трудових книжок, їх зберігання;
• формування особових справ та їх зберігання; • облік листків непрацездатності; • ведення табелю обліку робочого часу
• формування кадрової звітністі

Провідний фахівець з персоналу та обліку кадрів

с 06.2012 по 11.2013 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Європроф", м.Київ (Компанія з виробництва металопластикових конструкций (штат 68 чол.)

• підбір персоналу, закриття вакансій товариства
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення обліку кадрів в 1С 8.2, ЗУП
• складання штатного розпису, посадових інструкцій
• заповнення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• веденння обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• звітність
• виконання обов'язків офіс-менеджера (замовлення канцтоварів і т.п.)

Спеціаліст 1 категорії відділення роботи з персоналом

с 07.2005 по 12.2007 (2 года 5 месяцев)
ВДСО при УМВС України в Черкаській області, м.Черкаси (Позавідомча охорона (штат 600 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства:
• підбір персоналу
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• ведення обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• оформлення всих видів пенсій
• здача звітності в статистику, центр занятості і т.п.

Інспектор з кадрів і військового обліку

с 06.1996 по 03.2005 (8 лет 9 месяцев)
ВАТ "Черкаський річковий порт" (штат 160-480 чол.), м.Черкаси (річковий транспорт, вантажоперевезення, добування піску)

• підбір персоналу; • оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання всих видів відпусток; • ведення трудових книжок, особових справ та їх зберігання; • табельний облік; •облік листків непацездатності; • веденння військового обліку, бронювання, здача звітності у військкомат, центр зайнятості, статистику;
• формування посадових інструкцій, штатного розпису
• проведення вводних інструктажів
• проведення атестації робочих місць
• проведення кваліфікаційних комісій плавскладу
• оформлення всих видів пенсій
• видача архівних довідок про стаж роботи, довідок про роботу і т.п.

Образование

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент організацій, м.Черкаси
Высшее, с 2008 по 2010 (2 года 1 месяц)

здобула кваліфікацію спеціаліста Менеджера-економіста

Черкаський кооперативний технікум

Организація діловодства, м.Черкаси
Среднее специальное, с 1988 по 1990 (1 год 9 месяцев)

Здобула кваліфікацію техніка-організатора

Дополнительное образование и сертификаты

Всеукраїнський кадровий конгрес, вебінари MCFR, Expertus: кадри

2018-2020рр.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS Outlook Windows 1С ЗУП Опыт работы с трудовым законодательством Опыт работы в банкротстве предприятий Досвід роботи з трудовим законодавством Досвід роботи в банкрутстві підприємств

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
відповідальна, уважна, швидко вчуся новому, маю бажання працювати й развиватися в команді, вмію аналізувати й логічно мислити.
Велике бажання придбати знання й навички в нових сферах діяльності.

Рекомендації надам за необхідністю

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: