Виктория
Фахівець з документообігу, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 60 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2136634
Дополнительная информация
Фахівець з документообігу
Кульчицька Вікторія Віталіївна
24.11.1963
м. Київ тел. моб. [
ел. пошта: [
Ключова інформація:
- діловодство в повному обсязі: порядок складання, підписання, реєстрації, проходження, обробки та контролю документів;
- створення службових листів, розпорядчих документів, інструкцій, положень;
- складання договорів, додаткових угод;
- офісна техніка на хорошому рівні (принтер, сканер, факс, ксерокс, міні-АТС);
- українська та російська мови – вільно;
- ПК – впевнений користувач (MS office (Word, Excel, Internet).
Досвід роботи:
2008 – 2013 р.р. - Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв, провідний фахівець.
Обов’язки та досягнення:
- організація повної підтримки роботи керівництва;
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.і.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль термінів виконання документів;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація контролю за дотриманням єдиної норми оформлення документів;
- ведення табелю робочого часу співробітників;
- складання договорів про надання послуг, додаткових угод та всіх необхідних додатків до них з подальшим погодженням, візуванням, підписанням, контролем виконання умов та термінів дій;
- контроль підписання та введення в дію договорів про надання послуг;
- ведення ділової переписки;
- планування та організація робочого дня і ділових зустрічей керівника.
2007 р. - Державний комітет з державного матеріального резерву України, головний спеціаліст загального відділу.
Обов’язки та досягнення:
- ведення електронної бази реєстрації документів;
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.і.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль за своєчасним виконання доручень керівництва;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація поштових відправлень кореспонденції.
Освіта:
2001 – 2006 .рр. - Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. Загально-технічний факультет. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання. Виробничі технології. Основи виробництва». Кваліфікація: вчитель трудового навчання, виробничих технологій, конструювання і моделювання одягу, креслення та безпеки життєдіяльності.
1985 – 1987 р.р. - Київський вечірній авіаційний технікум. Спеціальність «Планування на підприємствах машинобудування». Кваліфікація: технік-плановик.
Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна.
Другие резюме этого кандидата
10 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- секретарь, ООО, 10 лет 4 месяца
Похожие кандидаты
Помічник адвоката, юрист, діловод
20000 грн, Киев
Архіваріус
Киев
Архіваріус
12000 грн, Киев
Обліковець, технік з обліку, діловод
Киев
Діловод
Киев
Спеціаліст з документообігу
40000 грн, Киев