Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 квітня 2019

Виктория

Фахівець з документообігу, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Фахівець з документообігу
Кульчицька Вікторія Віталіївна
24.11.1963
м. Київ тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація:
- діловодство в повному обсязі: порядок складання, підписання, реєстрації, проходження, обробки та контролю документів;
- створення службових листів, розпорядчих документів, інструкцій, положень;
- складання договорів, додаткових угод;
- офісна техніка на хорошому рівні (принтер, сканер, факс, ксерокс, міні-АТС);
- українська та російська мови – вільно;
- ПК – впевнений користувач (MS office (Word, Excel, Internet).

Досвід роботи:
2008 – 2013 р.р. - Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв, провідний фахівець.
Обов’язки та досягнення:
- організація повної підтримки роботи керівництва;
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.і.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль термінів виконання документів;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація контролю за дотриманням єдиної норми оформлення документів;
- ведення табелю робочого часу співробітників;
- складання договорів про надання послуг, додаткових угод та всіх необхідних додатків до них з подальшим погодженням, візуванням, підписанням, контролем виконання умов та термінів дій;
- контроль підписання та введення в дію договорів про надання послуг;
- ведення ділової переписки;
- планування та організація робочого дня і ділових зустрічей керівника.

2007 р. - Державний комітет з державного матеріального резерву України, головний спеціаліст загального відділу.
Обов’язки та досягнення:
- ведення електронної бази реєстрації документів;
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.і.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль за своєчасним виконання доручень керівництва;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація поштових відправлень кореспонденції.

Освіта:
2001 – 2006 .рр. - Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. Загально-технічний факультет. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання. Виробничі технології. Основи виробництва». Кваліфікація: вчитель трудового навчання, виробничих технологій, конструювання і моделювання одягу, креслення та безпеки життєдіяльності.
1985 – 1987 р.р. - Київський вечірній авіаційний технікум. Спеціальність «Планування на підприємствах машинобудування». Кваліфікація: технік-плановик.

Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: