Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 февраля 2021 PRO

Олександр

Банківський працівник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, Facebook, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець Управління організації мережі

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та супроводження документального процесу відкриття/переміщення/закриття відділень;
- організація та проведення Робочих групмз питань ефективності мережі;
- координація роботи по напрямку підготовки інформації для відділень;
- перевірка відділень на рахунок підтримки стандартів зовнішнього вигляду та внутрішнього наповнення;
- опрацювання скарг та пропозицій з питань діяльності відділень.

Провідний фахівець-координатор транзакційного бізнесу

с 04.2018 по 04.2019 (1 год)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- виконання робіт по встановленню / переміщенню та демонтажу термінальних пристроїв;
- супроводження мережі еквайрингу з питань ефективної та безперебійної роботи POS-терміналів;

Старший спеціаліст сектору розрахунків з карткових операцій Відділу розрахунків з операцій приватних клієнтів Центру операційної підтримки

с 09.2017 по 04.2018 (7 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення операцій сторно та коригувань по рахунках приватних клієнтів фізичних осіб в АБС Sirius;
- здійснення щоденного аналізу протоколів EOD (End Of Day) щодо наявності помилок та проведення операції щодо їх усунення;
- пошук та усунення розбіжностей між картковими рахунками у системах АБС Sirius та ICCS;
- опрацювання звернень від мережі відділень та інших підрозділів Банку отриманих через Support та Lotus Notes

Старший спеціаліст сектору бізнесу фізичних осіб

с 01.2017 по 09.2017 (8 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Консультування клієнтів по продуктам і послугам Банку;
- Активний пошук клієнтів;
- Обслуговування кредитних угод за кредитними продуктами;
- Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
- Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;
- Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.

Головний фахівець сектору обробки звернень відділу дистанційного обслуговування клієнтів

с 03.2016 по 11.2016 (8 месяцев)
McCall, Київ (Аутсорсинг; Банки; Фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Старший фахівець сектора обслуговування масового сегмента відділа клієнтського обслу

с 11.2014 по 03.2016 (1 год 4 месяца)
ПАТ "Банк Михайлівський", Київ (Банківська діяльність; фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Образование

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, Фінанси і Кредит, Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

Adobe Photoshop

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості:

- завжди закінчую те, за що беруся. Те саме стосується робочих завдань на обов’язків;
- поважаю чужу думку, можу йти на компроміси та водночас відстоювати і свою власну думку. До роботи ставлюся з максимальною віддачею;
- хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.


Хобі та інтереси:

- відвідувати концерти та фестивалі;
- читати книги;
- подорожувати;
- креативити в Adobe Photoshop

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам