Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2018

Сергей

Заместитель директора, управляющего, руководитель отдела, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник отдела сервиса и гарантии

с 09.2014 по наст. время (9 лет 8 месяцев)
ПАТ "Закарпаття-АВТО", Ужгород (СТО ( продажа и обслуживание автомобилей))

Дополнительное образование и сертификаты

Курс "Організація системи охорони праці на підприємстві"

2015,2017

Курс " Стандарты обслуживания клиентов сервиса. Клиентоориетированность. Работа с возражениями и конфликтами"

2015

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Машкаринець Сергій Ілліч

Дата народження:28.10.1974р.
Контактні телефони:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта
2003рМАУП(Міжрегіональна Академія управління персоналом )магістратура з відзнакою. Спеціальність «Менеджмент організацій». Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

2001р. МАУП бакалаврат з відзнакою. Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

1998р.МАУП коледж з відзнакою .
Спеціалізація: економіка та управління бізнесом.

Досвід роботи:

З 09.09.14 ПАТ "Закарпаття-АВТО"
Начальник отдела сервиса и гарантии

З 26.04.13
ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора


05.11.12 -25.04.13
КП «Ужгородпарквідео» Ужгородської міської ради, посада директора.

2005-2012ПП Мишак Р.Ф. на посаді комерційного директора ( роздрібно-оптова торгівля продовольчими та непродовольчими товарами, алкогольно-тютюновий відділ, надання послуг).

2001-2005ТОВ «Нива»- економіст з матеріально-технічного забезпечення .
1998-2001
ТОВ «Нива»-складника(комірника)
1992-1998ЗАТ “ЗакарпаттяЛада» - оператор ЕОМ
Професійні навички:

- приймання та документальний супровід приватного та державного автотранспорту для ремонту;
- ведення документального обліку та звітності товарного складу, виписка прибутково-видаткових накладних;
- документальне приймання-видача запчастин та паливно-мастильних матеріалів;
- звітність(денна, місячна, товарна);
- матеріально-технічне забезпечення діяльності ТОВ «Нива»;
- замовлення, прийняття, облік, видача на торговий підрозділ товарів продуктової та промислової груп;
- ведення складського обліку та обліку по підрозділам;
- забезпечення організації діяльності підприємства (матеріально-технічне)
- забезпечення кадрами ( прийняття та звільнення) підприємства;
- забезпечення товаром алкогольно-тютюнової, продуктової та промислової груп ( замовлення, контроль приймання та документальній супровід руху товарів по торговим підрозділам );
- контроль за залишками товарів ( кількість, якість, терміни придатності );
- контроль своєчасної сплати рахунків, накладних;
- контроль своєчасної сплати податків та зборів;
- вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
- контроль за рухом готівки на підприємстві;
- ведення переговорів з постачальниками продукції ( керівниками, супервайзерами, торговими агентами ).
Великий досвід спілкування з людьми різних соціальних груп. Досвід ведення та укладання договорів,підготовки , ведення обліку та звітності ( у тому числі частини бухгалтерського). Досвід роботи з програмами.
Управління персоналом до 20-ти чоловік.

Знання мов:Англійська-шкільний рівень,російська -досконало.
Додаткові відомості Володіння ПК,1С Бухгалтерія, MS Office, Склад.
Посвідчення водія АВС-категорій

Особисті якості :Комунікабельність,чесність,відповідальність, пунктуальність, здатність до навчання, прагнення професійного зросту, вміння працювати як самостійно, так і в команді.


м.Ужгород

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: