Марина
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 40 000 грн
- Рассматривает должности:
- Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, Адміністратор ресторану, Адміністратор клініки, Офіс-менеджер, Фахівець з обліку, Бухгалтер з первинної документації, Постачальник, Головний бухгалтер, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 44 года
- Город проживания:
- Бровары
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2265344/
Опыт работы
Ресепшионіст
с 08.2022 по 11.2024
(2 года 3 месяца)
Готель Neliya Beach (Готельно-ресторанний бізнес)
Знания и навыки
- Дисциплінованість
- Комунікабельність
- Управління командою
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
ЯКОВЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА
Бухгалтер,адміністратор в офіс,помічник керівника
П р о с е б е
Дата народження: 06 вересня 1980р.
Сімейний стан : розведена,маю доньку 18 років
Домашня адреса: м.Бровари вул.Черняховського 23б кв.299
Моб. [
О С В І Т А
1997-2002рр.,Національний Університет харчових
технологій,інженер харчового обладнання- очна форма
навчання
Міжгалузевий університет управління
2004-2005р.,бухгалтер-«Облік і аудит»-очна форма навчання
Д О С В І Д Р О Б О Т И
2002-2003рр-інженер теплоенергетики,інженер служби
наладки.
2005-2006рр.-бухгалтер на виробництві (складський облік
2006-2009рр.-бухгалтер будівельної галузі.
2010—2012рр. інженер теплоенергетики
2012 -2014рр –заступник головного бухгалтера роздрібної торгівлі (аптечні заклади)
2014-2017-2019-2020 -2024-2025
заступник головного бухгалтера (будівництво).
Єдиний бухгалтер -оптова торгівля.роздрiбна торгiвля.
Єдиний бухгалтер -транспортно логістичні послуги,перевезення,сдача в оренду спецтехніки.,Імпорт,ГТД.Ведення ФОП на різних системах оподаткування.
П Р О Ф Е С І Й Н І Н А В И К И
Легко вчусь, відповідальна,вмію організувати роботу в
колективі.
- організація і постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
- формування і здача фінансової, статистичної і податкової звітності;
- облік заробітної плати;
- облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
- облік ОС, матеріальних і нематеріальних активів;
- облік банківських операцій;
- кадри.
-облік РРО.
-складський облік.
- робота з первинною документацією;
- складання звітності по зарплаті.
-реєстрація податкових накладних в системі M.E.Dok,розрахунки коригування.
Упевнений користувач: MS Office(Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Інтернет(Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox),1С :Предприятие ,7.7, 8.3,8.2,УТП,BAS,SAP.Електронне складання звітів в системі M.E.Dok, Клієнт-банк.,Вчасно.,імпорт ,ГТД.Адміністративно-кадровий працівник,помічник керівника,офіс менеджер.-1 рік.
О С О Б И С Т І Я К О С Т І Порядність, відповідальність, комунікабельність,
вміння доводити справу до кінця, легко знаходжу
спільну мову з людьми.
Поштова скринька [
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев